Camila és Bones egy partin találkoztak.
Nem elsőre ugyan, sőt! Nagyon is jól ismerték egymást régről, hiszen majdnem összejöttek. Volt egy idő, amikor az egész világot jelentették egymásnak.
Ám amikor megvan köztetek a kémia az egyetlen dolog, amire még szükségetek van az az időzítés. Az idő viszont nem szeret jó lenni. Soha.
Camillával és Bones-szal is ez történt. Tagadhatatlan kémia lengte körbe őket, de valami mindig a számításba csúszik. Ebben az esetben Bones volt az, aki elköltözött. Elköltözött és onnantól kezdve nem is beszéltek Camillával. Bár a lány kereste, nem kapott soha olyan régi, igazi válaszokat. Igazából a lány meg sem lepődött. Amikor feljött egyáltalán a gondolat, hogy a fiú elköltözik Camilla már akkor pontosan tudta, hogy ez lesz. A fiú elmegy, talál valaki mást és soha vissza se néz Camillára.
Igaza lett. Bármennyire is azt akarta, hogy tévedjen, de igaza lett. Bones elköltözött, barátnője lett, amiről Camilla pontosan tudott.
Nem igazán tehetett mást csak azt, hogy tovább lép. Meg is próbálta. Nem egy srácot utasított vissza. Senki nem volt az igazi. Aztán olyan is volt, aki iránt már majdnem olyat érzett, mint Bones iránt és készen állt a folytatásra, de az a fiú is csúnyán kikosarazta.
Megtörték. Szinte remény vesztetté vált, hogy ő már soha nem fog olyat érezni, hogy szerelem.
Aztán jött egy másik fiú. Aki a közelébe se érhetett volna még annak a srácnak sem, aki kikosarazta Camillát, de legalább vigyázott a lányra. Úgy bánt vele, ahogy kellett és éreztette a lánnyal, hogy fontos valakinek. Egy különleges lány és igazi királynőként bánt vele.
Összejöttek.
És most amikor Camilla végre egy boldog kapcsolatban van akkor kell találkoznia Bones-szal, akiről kiderült, hogy szakított a barátnőjével. Ráadásul Camilla az első, akinek ezt elmondta.
Camilla és Bones egész éjszaka beszélgettek. Megint tagadhatatlan volt a kémia. Ahogy jött fel a nap a téma elterelődött.
-Miért vagy vele? - kérdezte Bones. Talán most jött rá, hogy már eljátszotta az esélyét? Camilla egy rövid ideig nem válaszolt. Nem tudta, hogy elmondja-e a gondolatait a fiúnak. Az ő kapcsolatuk már mindegy volt. Akkor miért ne oszthatná meg vele az agyának ezen zugát?
-Mert belefáradtam, hogy senki sem kezel úgy, mint ő. Ahogy megérdemlem - Camilla nagyon sokáig nem látta helyesen az értékeit. Nagyon sokáig úgy érezte, hogy ő egyszerűen nem érdemel többet.
Azonban a fiú, akivel összejött megmutatta neki, hogy mit is ér. Boldog volt vele és csak ez számított.Ha tetszett, kövess be instagramon ( carmenwrites_ ) és olvasd el a többi történetemet is!
VOUS LISEZ
AMARE - Szerelmes novellák ✔️
Roman d'amourSzereted a rövid történeteket és a romantikát? Ebben a könyvben ezt találsz. Különböző emberek, párok és pillanatok. Lehet éppen most jönnek össze, vagy már rég együtt vannak, esetleg békülnek? Mindegy mi legyen az, itt megtalálod. Meghitt, szerelm...