#46 Co ty robisz gdy jest smutny

841 19 2
                                    

🌸Scott🌸
Kiedy Scott jest smutny pocieszasz go i przytulasz. Robisz herbatę,bierzesz ciastka i puszczasz jakiś film.

🌸Stiles🌸
Stiles jest rzadko smutny ale kiedy się to już zdarza całujesz go na każdym kroku i robicie maraton Gwiezdnych wojen przy tym jedząc dużo słodyczy.

🌸Derek🌸
Jeśli chodzi o Derek'a nigdy nie mówi ci że coś go trapi ale ty już wiesz kiedy jest smutny bo jest jeszcze bardziej marudny. Zawsze wtedy robisz mu coś dobrego do jedzenia i całujesz go.

🌸Isaac🌸
Razem z Isaac'em uwielbiacie się wygłupiać więc kiedy jest smutny oglądacie jakieś komedie i wygłupiacie się przy tym i oczywiście zamawiacie pizzę.

🌸Liam🌸
Liam'owi rzadko zdarza się być smutnym ale kiedy już się zdarzy zamawiasz jakieś jedzenie i gracie na konsoli do upadłego. Liam wtedy
docenia to i w nagrodę dostajesz masę całusów.

🌸Theo🌸
Od pewnego czasu Theo ma koszmary o swojej siostrze. Przez to jest roztrzęsiony i smutny.
Rzeby choć trochę poprawić mu humor włączasz jakąś ruchliwą piosenkę i zaczynasz tańczyć,Theo od razu do ciebie dołącza.

🌸Brett🌸
Z racji tego że Brett uwielbia Lacrosse,to kiedy jest smutny idziecie na boisko i każesz mu wyładować smutek i złość. Potem zabierasz go na kebaba.

🌸Nolan🌸
Kiedy Nolan jest smutny jest nieobecny i mało się odzywa. Wtedy robisz gorącą czekoladę i bierzesz jego ulubioną czekoladę. Wchodzisz mu na kolana i zaczynasz go karmić. Chłopak od razu się uśmiecha,a ty przytulasz go.

Teen Wolf |Preferencje|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz