#127 Nolan Imagify 2

404 9 0
                                    

Od jakiegoś czasu chciałaś powiedzieć dla Nolana że jesteś Wilkołakiem się kiedy poszliście do opuszczonego zoo i staneliście przy jednym z murków powiedziałaś że musisz mu coś pokazać i zmieniałaś się w wilkołaka. Chłopak się na początku przestraszył ale po kilku minutach przestał się bać i zaczął uważnie ci się przyglądać.

Nolan i Liam nie pałali do siebie sympatią więc kiedy chłopak oznajmił ci że się dogadują i są obydwoje kapitanami zatkało cię.
- Ale ty mówisz serio?
- Tak (t/i) mówię serio.

Chłopak podczas nauki przysnął i obudził się wtedy kiedy przypomniało mu się że jest dzisiaj ważny trening.

Znowu próbuje być seksi

Chłopak wpadł na pomysł że zrobi ci makijaż. Na początku byłaś sceptycznie nastawiona do tego pomysłu ale kiedy chłopak zrobił słodkie oczka zgodziłaś się.
Po godzinie Nolan skończył i akurat do twojego pokoju weszła twoja mama która powiedziała że chłopak zna się na rzeczy.
Nolan ucieszony odpowiedział:
- Dziękuję.

Razem z Theo uczyliście się na sprawdzian kiedy do salonu wszedł Nolan który wyglądał na zazdrosnego
- Nolan. Nie musisz być zazdrosny. To tylko kolega.
- Ale ja nie jestem zazdrosny. Skąd ten pomysł? - spojrzał na Theo - jeżeli tylko ją dotkniesz obiecuje że źle się to dla ciebie skończy.

Postanowiliście razem z Nolan'em i jego kolegą zrobić sesje zdjęciową i kiedy miałaś robić mu zdjęcie chłopak zaczął tańczyć czym cię rozśmieszył.

Z tego powodu że byłaś u babci nie mogłaś się spotkać z brunetem.
Chłopak zaproponował że zadzwoni do ciebie na kamerkę.

Podczas walki ucierpiałaś i musiałaś jechać do Deatona. Nolan był załamany i zaczął się obwiniać że to jego wina.

Byłaś smutna bo twoja najlepsza przyjaciółka obraziła się na ciebie. Chłopak nie mogąc znieść tego że jesteś smutna zaproponował żebyście gdzieś wyszli.
- A może pójdziemy do wesołego miasteczka?

Teen Wolf |Preferencje|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz