Liam poprzedniego dnia zdenerwował cię więc chciałaś zrobić mu na złość. Dziś akurat była kartkówka na którą przygotował ściągi. Powiedziałaś o tym nauczycielowi i blondyn dostał jedynkę.
-Musiałaś?
-Następnym razem radzę cię się nauczyć.Chłopak spóźniał się na waszą randkę. Kiedy w końcu przyszedł zapytałaś jaką ma wymówkę.
-Wpadłem do dziury.Dziś był u ciebie twój kuzyn i Liam chciał go poznać. Kiedy się już zapoznali blondyn zapytał czy może przymierzyć jego okulary. Twój kuzyn dał mu i kiedy Liam je założył zapytał:
-I jak wyglądam?Przechodząc obok Liam'a dostałaś piłką w udo. Blondyn do razu do ciebie podbiegł i przeprosił.
Byliście ze sobą dopiero tydzień i kiedy przyszłaś na trybuny zaczął się popisywać.
Miałaś właśnie lekcje matematyki kiedy zauważyłaś że pod klasę przyszedł Liam. Chłopak chciał się zerwać z lekcji ale usłyszała go nauczycielka i dostał ochrzan.
Planowaliście kolejną misję. Liam dał pomysł który brzmiał tak głupio że nie mogłaś się powstrzymać i powiedziałaś:
-Twój plan jest do dupy.Będąc z Liam'em na basenie poszłaś na chwilę do toalety. Kiedy wróciłaś chłopak robił jakieś pozy jak do zdjęcia i przez to dziewczyny patrzyły się na niego. Byłaś zła i przez to spał tydzień na kanapie.
Dziś miał się odbyć pierwszy mecz w którym zagra Liam. Chciałaś dać mu otuchy więc pocałowałaś go w policzek co bardzo mu się podobało.
Na misji w której musieliście walczyć z chimerami Theo złapał cię i zagroził że cię zabije. Liam w tym momencie chciał sam zabić Theo.
Idk czm nie widać gifów ale jak w nie wejdziecie to będą. Postaram się to naprawić.
CZYTASZ
Teen Wolf |Preferencje|
Kısa HikayeWiem że jest tego dużo,ale postanowiłam zrobić własne preferencje. Mam nadzieję że się spodoba. 🌸Scott 🌸Stiles 🌸Derek 🌸Isaac 🌸Liam 🌸Theo 🌸Brett 🌸Nolan 🌸Jackson 🌸Corey 🌸Peter