#79 Dodaję Jackson'a |1/2|

613 10 2
                                    

1 Jak i gdzie się poznaliście.
Dziś była impreza u Lydi na którą oczywiście poszłam. Będąc pod domem dziewczyny zobaczyłam dużo osób. Co się dziwić jest najpopularniejszą dziewczyną w szkole.
Zapukałam,a po chwili otworzyła mi rudowłosa.
-(t/i)!-dziewczyna przesuneła się,a ja weszłam do środka. Głośna muzyka,alkohol i tańczący nastolatkowie. W oczy rzucił mi się pewien blondyn. Kojarzyłam go ze szkoły ale nigdy ze sobą nie rozmawialiśmy. Zobaczyłam jak mi się przygląda więc speszona odwróciłam wzork.
Lydia podała mi kubek z niebieską cieczą,a ja od razu ją wypiłam. Zobaczyłam Malie tańczącą na parkiecie więc podeszłam do niej.
-Hej-dziewczyna spojrzała na mnie i się uśmiechnęła.
-Nareszcie. Ile można czekać na ciebie? -zaśmiała się.
-Napiejmy się?-Malia pokiwała głową i poszliśmy w stronę kuchni. Jakieś pół godziny później blondynka oznajmiła że idzie do toalety więc zostałam sama. Błądząc wzrokiem po pomieszczeniu natrafiłam na blondyna którego widziałam wcześniej. Chłopak uśmiechnął się i zaczął iść w moją stronę. Szybko się odwróciłam i zaczęłam bawić się swoimi palcami.
-Cześć piękna-spojrzałam na niego. Jejciu jakie on ma piękne oczy-Czemu się nie bawisz tylko siedzisz sama?
-Czekam na kogoś.
-A mogę poczekać z tobą?-zdziwiło mnie te pytanie. Zazwyczaj chłopaki nie gadają ze mną. No chyba że chodzi o pracę domową.
-Jeśli chcesz-uśmiechnęłam się.
-Jestem Jackson-podał mi ręke.
-(t/i)..-odwazajemniłam gest.

2 Do jakiej rodziny należysz.
Youkimura

3 Co myśli o nim twoja rodzina.
Mama-Dobry chłopak ale czasem denerwuje mnie jego zachowanie.
Tata-Nie lubię go. Jest taki chamski i arogancki.
Kira-Irytuje mnie ale słodka z was para.
4 Co myśli o tobie jego rodzina.
Pani Whittemore-Uwielbiam ją. Mam nadzieję że zmieni Jackson'a.
Pan Whittemore-Słodka ale za dużo mówi.

5 Twój przyjaciel/przyjaciółką.
Aiden i Ethan

6 O kogo jesteś zazdrosna.
Ethan

7 O kogo on jest zazdrosny.
Aiden

8 Jak macie zapisanych siebie w kątaktach.
On-Moja zołza🤤❤️
Ty-Mój idiota🔥😘

9 Jak na siebie mówicie.
On-Kruszynko😏❤️
Ty-Kanimko😈🦎

10 Kto pierwszy wyznał miłość.
On
Dziś umówiłam się z Jackson'em na wspólną naukę przed sprawdzianem.
Chłopak równo o 15 przyszedł i poszliśmy do mojego pokoju. Usiadliśmy na łóżku i zaczęliśmy się uczyć. Kilka godzin później byliśmy już nauczeni do perfekcji.
-Może zamówić pizze?-spojrzałam na chłopaka,a on uśmiechnął się, szeroko.
-Oczywiście że tak-wstał z łóżka i odłożył książki na biórko-Ale zanim to zrobisz chciałbym Ci coś powiedzieć. Pamiętasz tą imprezę na której się poznaliśmy?-pokiwałam głową-Od tamtego czasu ciągle myślę o tobie. Jesteś najwspanialszą dziewczyną jaką poznałem i.. Zakochałem się w tobie-zamurowało mnie.. Jackson też mi się podobał ale nie robiłam sobie nadziei-(t/i)..? Wiesz co.. Zapomnijmy o tym-niewiele myśląc pocałowałam chłopaka co odwazajemnił.
-Ja ciebie też kocham Jackson-powiedziałam między pocałunkami.

11 Wasz ulubiony serial
Słodkie Kłamstewka

11 Wasz ulubiony serial Słodkie Kłamstewka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Teen Wolf |Preferencje|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz