1 Jak i gdzie się poznaliście.
Jako nowa beta Derek'a musiałam nauczyć się samokontroli dlatego szatyn zaprosił mnie dziś do swojego Loftu. Kiedy byłam już w środku i miałam zacząć trening do pomieszczenia wszedł wysoki i umięśniony brunet. Kiedy mnie zobaczył przewrócił oczami. Nie wiedziałam o co mu chodzi ale wiedziałam jedno. Jest mega przystojny. Derek dał mi czas bym mogła się przygotować więc usiadłam na kanapie.
Spojrzałam na fotel w którym siedział tajemniczy brunet. Kiedy bliżej mu się przyjżałam zobaczyłam jakie ma piękne oczy.
-Coś nie tak?-zapytał,a ja zaczęłam błądzić wzrokiem po pomieszczeniu.
-Nie,nie nic-uśmiechnęłam się.
-Jesteś nową dziewczyną Derek'a?
-Nie ale jestem jego Betą-powiedziałam pewnie.
-Jak ci na imię?
-(t/i) a ty to kto?
-Peter wujek Derek'a.2 Do Jakiej Rodziny należysz.
Parrish.3 Co myśli o nim twoja rodzina.
Jordan-Nie zastary dla ciebie?4 Co myśli o tobie jego rodzina.
Derek-Nie wierzę że moja beta jest tak głupia i jest z tobą.
Cora-Przecież to może być moja siostra.
Malia-To ma być moja macocha?5 Twój przyjaciel/Przyjaciółką.
Scott6 O kogo jesteś zazdrosna.
O wszystkie żywe istoty.7 O kogo on jesteś zazdrosny.
Jackson.8 Jak macie zapisanych siebie w kontaktach.
On-Pani Hale😏💕
Ty-Nie odbierać😈🖤9 Jak na siebie mówicie.
On-Cukiereczku🍭💕
Ty-Alfo😂💗10 Kto pierwszy wyznał miłość.
On.
Dziś chciałam spędzić dzień na oglądaniu seriali i jedzenia niezdrowego żarcia ale ktoś mi te planu zepsuł. Nie kto inny jak Peter Hale. Zadzwonił żebym przyszła do Loftu bo ma ważną sprawę.
Kiedy byłam już na miejscu wysiadłam z samochodu i weszłam do budynku.
-W końcu jesteś-powiedział Peter i wpóścił mnie do środka.
-Co jest tak ważne że musiałam tu przyjechać. W sobotę. Rano-powiedziałam trochę zła.
-Jakby to zacząć. Tylko nie przestrasz się okej?-pokiwałam głową-Wiem że dzieli nas spora różnica wieku ale... zakochałem się w tobie. Sam w to nie wierzę ale tak jest. Kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem...poczułem coś-przybliżył się do mnie i położył swoje dłonie na moich policzkach-Kocham Cie-powiedział i namiętnie mnie pocałował.
-Ja ciebie też. Tak cholernie cię kocham-powiedziałam kiedy wkońcu oderwaliśmy się od siebie.11 Wasz ulubiony serial.
Dom z papieru.12 Różnica wzrostu i wieku.
Starszy o 20 lat i wyższy o 13cm.13 Wasz ulubiony film.
Nie macie.14 Gdzie całuję cię najczęściej.
Szyja.15 Gdzie ty go całujesz najczęściej.
Usta.
CZYTASZ
Teen Wolf |Preferencje|
KurzgeschichtenWiem że jest tego dużo,ale postanowiłam zrobić własne preferencje. Mam nadzieję że się spodoba. 🌸Scott 🌸Stiles 🌸Derek 🌸Isaac 🌸Liam 🌸Theo 🌸Brett 🌸Nolan 🌸Jackson 🌸Corey 🌸Peter