Pozwoliłaś chłopakowi skorzystać z twojego laptopa ale zapomniałaś usnąć historię i Brett zobaczył coś czego nie powinien
Chłopak rozmawiał z twoimi rodzicami kiedy nagle twoja mama powiedziała że jak byłaś mała udawałaś wróżkę i kazałaś na siebie mówić "Calineczka"
Planowaliście kolejną misję. Scott poprosił cię żebyś powiedziała swój plan który swoją drogą bardzo mu się spodobał. Kiedy przedstawiałaś go innym Brett słuchał cię uważnie i również był zachwycony tym pomysłem.
W szkole miała się odbyć dyskoteka na którą można było zaprosić kogoś z innej szkoły.
Od razu pomyślałaś o Brecie i kiedy siedzieliście na trybunach zapytałaś czy pójdzie z tobą.
-Z tobą zawsze i wszędzie.
Miałaś imieniny i z tej okazji chłopak kupił ci bukiet pięknych czerwonych róż.
Byłaś szczęśliwa bo rzadko kiedy o nich pamięta.
Bretta pierwszy raz spotkałaś kiedy uratowaliście stado Satomi. Chłopak cały czas ci się przyglądał co cię bardzo stresowało.
Zaatakowali was łowcy i Brett żeby was ocalić musiał zmienić się w wilkołaka. Niestety nie wiedziałaś o jego naturze i przestraszyłaś się go.
Brett zrobił ci małą awanturę o to że przytuliłaś swojego najlepszego przyjaciela.
Razem z Liam'em, Mason'em i Brett'em poszliście do lasu i w pewnym momencie się przestraszyłaś i złapałaś Liam'a za rękę.
Brett to zauważył i spojrzał na blondyna spod byka.
Z racji tego że Brett zniszczył swojego laptopa pożyczył twój i zauważył że pisałaś z Liam'em (o którego jest bardzo zazdrosny). Kiedy przyszłaś do pokoju zapytał:
-Dlaczego piszesz z Dumbarem?
Chciałabym przeprosić że nie dodawałam rozdziałów przez prawie miesiąc (co mnie bardzo dziwi).
Mam nadzieję że podoba wam się rozdział i cieszycie się że go dodałam 💝❤️
CZYTASZ
Teen Wolf |Preferencje|
Short StoryWiem że jest tego dużo,ale postanowiłam zrobić własne preferencje. Mam nadzieję że się spodoba. 🌸Scott 🌸Stiles 🌸Derek 🌸Isaac 🌸Liam 🌸Theo 🌸Brett 🌸Nolan 🌸Jackson 🌸Corey 🌸Peter