1 Gdzie i jak się poznaliście.
W klubie
Razem ze swoim bratem Mason'em wybrałam się do Grzesznego Klubu znaleźć mu jakiegoś chłoptasia. Kiedy weszliśmy do środka Mason poszedł po coś do picia,a ja usiadłam na jednej z kanap. Kiedy Mason przyszedł podał mi napój i usiadł obok mnie.
-Pacz-pokazałam na czarnoskórego chłopaka który się patrzył w naszą stronę-Patrzy się na ciebie. No dalej idź.
Kiedy Mason poszedł na "podryw" postanowiłam pójść na parkiet. Kiedy tak tańczyłam obok mnie pojawił się pewien chłopak. Miał jasną skórę,a włosy były brązowe tak samo jak oczy. Uśmiechnął się do mnie co odwzajemniłam.
-Jak masz na imię?-zapytałam.
-Corey Brynat,a ty?
-(t/i)-resztę wieczoru spędziłam w towarzystwie Corey'a. Bardzo go polubiłam i mam nadzieję że on mnie też.2Do jakiej rodziny należysz.
Hawitt3 Co myśli o nim twoja rodzina.
Mama-Miły chłopak. Pasujecie do siebie.
Tata-Ujdzie w tłoku.
Mason-Szkoda że jest hetero ale i tak szczęścia życzę.4 Co myśli o tobie jego rodzina.
---5 Twój przyjaciel/przyjaciółka.
Nolan6 O kogo jesteś zazdrosna.
O nikogo chodź czasem masz wrażenie że twój brat go podrywa.7 O kogo on jest zazdrosny.
Parrish8 Jak macie zapisanych siebie w kątaktach.
On-Tylko Moja❤️❤️
Ty-Mój Słodziak💗😘9 Jak na siebie mówicie.
On-Twoje imię💕💓
Ty-Chimercio💞❣️10 Kto pierwszy wyznał miłość.
On
Dziś miałam uczyć się z Corey'em na jutrzejszy test. Czekałam na niego w swoim pokoju siedząc na łóżku kiedy usłyszałam dzwonek do drzwi.
Zeszlam na dół i schodząc że schodów przewróciłam się. Poczułam ból w okolicy kostki.
-(t/i) nic nie jest?!-Corey szybko znalazł się obok mnie.
-Trochę boli-pokazałam kostkę. Z pomocą brunta usiadłam na kanapie cały czas trzymając się za bolące miejsce.
-Nadal boli?
-Już mniej. Pewnie zaraz mi przejdzie bo nie jest skręcona.
-Wiesz (t/i) może to nie jest dobry moment ale chciałem Ci powiedzieć że-zawachał sie-Odkąd zobaczyłem cię w klubie poczułem coś. Na początku myślałem że to zauroczenie ale te uczucie stało się silniejsze. Kocham cie-spojrzał na mnie i złapał mnie z rękę.
-Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę. Ja ciebie też kocham Corey.11 Wasz ulubiony serial.
Teen Wolf
12 Różnica wzrostu i wieku.
Młodszy o 3 miesiące i wyższy o 5cm.13 Wasz ulubiony film.
Joker
CZYTASZ
Teen Wolf |Preferencje|
Short StoryWiem że jest tego dużo,ale postanowiłam zrobić własne preferencje. Mam nadzieję że się spodoba. 🌸Scott 🌸Stiles 🌸Derek 🌸Isaac 🌸Liam 🌸Theo 🌸Brett 🌸Nolan 🌸Jackson 🌸Corey 🌸Peter