Powiązane z 26 rozdziałem
🌸Scott🌸
Uczyłam się z Scott'em na sprawdzian z matmy. Szło nam kiepsko ze względu na to że zamiast skupić się na nauce to skupiliśmy się na sobie. Pieszczoty przerwał nam dzwonek telefonu. Wzięłam urządzenie do ręki i zobaczyłam że Stiles wysłał mi SMS. Odblokowałam urządzenie i sprawdziłam wiadomość. To co zobaczyłam zbiło mnie z tropu. Szybko wyszłam z wiadomości i położyłam telefon obok siebie. Ten widok będzie śnić mi się w koszmarach.
-Coś się stało?-Scott położył rękę na moim ramieniu.
-Nie nic.Tylko Stiles chyba pomylił numery i wysłał mi coś czego nie powinien wysłać.Prosze skasuj to.-podałam chłopakowi telefon.
-CO TO DO CHOLERY JEST?!-Scott szybkim ruchem usunął wiadomość.
Po chwili ktoś znowu do mnie napisał. Jak się okazało był to Stiles. Napisał że to pomyłka i strasznie przeprasza.
-Na początku bałem się że coś was łączy.
-Co? Nie! Stiles jest dla mnie jak brat,a te zdjęcie będzie mi się śnić w koszmarach.
-Uff całe szczęście. Może wolisz porobić coś bardziej przyjemniejszego?-szybkim ruchem złączył nasze usta w pocałunku,a całe zajście poszło w niepamięć.🌸Stiles🌸
-Jeju Stiles skup się. Jeżeli chcesz zdać ten test to patrz na książkę i mnie słuchaj.
-Już dobrze,dobrze.-od kilku godzin próbuję nauczyć Stiles'a na ważny test. Kiedy w końcu się udało poszłam do kuchni się czegoś napić. Będąc obok drzwi do pokoju chłopaka usłyszłam powiadomienie że ktoś wysłał mi SMS. Stiles leżał na łóżku i odpoczywał. Odblokowałam urządzenie i sprawdziłam wiadomości. Czegoś takiego się nie spodziewałam. Nagi Isaac wypinający klatę. Zamknęłam oczy nie mogąc na to patrzeć. Rzuciłam telefon na łóżko i usiadłam na krześle. Stiles szybko wziął mój telefon i sprawdził wiadomość.
-Ej może trochę prywatności!-chciałam zabrać mu telefon ale szybko wybiegł z pokoju,a ja oczywiście za nim.
-Wiedziałem że coś was łączy. Na dodatek wysyłajcie sobie nudesy.
-Co o czym ty gadasz?! To że przez PRZYPADEK wysłał mi to zdjęcie nie znaczy że coś bas łączy. My nawet że sobą nie piszemy.
-Niech zobaczę.
-Od razy to skasuj.-po kilku minutach chłopak spojrzał na mnie niepwnie.
-Przepraszam,nie chciałem.
-W porządku,ale w za pomoc w nauce zamawiasz pizzę.
-Niech będzie ale Isaac'owi i tak wygarnę że ci to wysłał.🌸Derek🌸
Odkąd pojawił się Theo Derek oskarża mnie o to że z nim kręcę na boku,co mnie bawi. No ja i Theo? Błagam. Mam zamiar udowodnić Derek'owi że tylko jego Kocham. Zadzwoniłam do niego że chce z nim porozmawiać. Po południu chłopak przyjechał i zaprowadziłam go do salonu.
-Derek przecież wiesz że cię kocham i ciebie nie zdradzam. Z nikim,a wszczególności z Theo.
-Daj telefon,a uwierzę-podałam chłopakowi urządzenie.
-No pisać,to z nim nie pisałaś.
-Widzisz. Tylko ciebie kocham.-usłyszłam powiadomienie. Ktoś wysłał mi SMS.
-NIE ZDRADZASZ MNIE?!-Derek pokazał mi ekran telefonu. Był na nim nagi Theo. Zakryłam szybko oczy i się odwróciłam
-FUJ,usuń to.
-Już czekaj.
-Daj ten telefon i wyjdź skoro mi nie wierzysz.
-Wiesz co,po tym co usłyszałem to chyba mogę stwierdzić że jednak mnie nie zdradzasz
-Oczywiście że nie.
-To może wolisz pooglądać lepsze widoki od Theo?🌸Isaac🌸
Postanowiłam że obejrze razem z Isaac'em jakiś film,przygotowaliśmy laptopa,jedzenie i położyliśmy się na łóżku. W połowie filmu dostałam SMS od Scott'a. Wzięłam telefon i zobaczyłam wiadomość. Nie wierzyłem własnym oczom to co zobaczyłam. Isaac zatrzymał film i wyrwał mi urządzenie z rąk.
-Co do cholery?! Czemu nasz Alfa wysyła wysyła ci takie zdjęcia? Odwaliło już mu?
-Sama nie wiem,może to pomyłka? W końcu jest z Kirą.
-Usunę je-po chwili ktoś znowu wysłał mi SMS-pisze że strasznie przeprasza i żebyś zapomniała i incydencie.
-Widzisz,a teraz dokończmy film.🌸Liam🌸
-Widzisz,znowu wygrałam-zaczełam się śmiać kiedy po raz piąty z rzędu wygrałam z nim w grę.
-Daje ci fory.
-Tak? Może po prostu się wstydzisz że przegrywasz z dziewczyną?
-Błagam jestem najlepszy i zaraz ci to udowodnię-chłopak pocałował mnie.
-Najpierw to ja muszę się umyć,ale jak przyjdę to znowu wygram.
Biorąc prysznic usłyszałam wibracje telefonu.
-Kto napisał?!
-Nolan!
-Zaraz wyjdę!
Kiedy weszłam do pokoju Liam trzymał telefon,a kiedy mnie zobaczył w jego oczach zobaczyłam obrzydzenie?
-Coś się stało?-usiadłam na łóżku
-Dlaczego Nolan wysyła ci nagie zdjęcia?
-O czym ty mówisz?-blondyn pokazał mi ekran telefonu.
-BOŻE ZABIERZ TO-zakryłam sobie oczy ręką.
-Już usuwam.-kiedy chłopak zrobił to położył ręce na moich policzkach i mnie pocałował
-Mam nadzieję że to pomyłka inaczej nie wybaczę mu że wysłał ci takie świństwo.🌸Theo🌸
Kiedy Scott i jego stado dowiedziało się że jestem z Theo cały czas próbują nas skłócić,mówią że jest niebezpieczny,że mnie zostawi i że nie można mu ufać. Ja oczywiście w to nie wierzę i Kocham Theo ponad wszystko.
Brunet musiał gdzieś wyjść na chwilę więc z nudów zaczęłam przeglądać internet,po kilku minutach ktoś wysłał mi zdjęcie,jak się okazało był to Derek. Bardzo się zdziwiłam bo nie rozmawiamy prawie ze sobą. Wszystko było by ok. gdyby na tym zdjęciu nie był nagi,szybko usunełam zdjęcie i wyłączyłam telefon.
-Co to ma być?!-prawie dostałam zawału,odwróciłam się i zobaczyłam Theo,był wściekły.
-To nie tak jak myślisz,nie prosiłam go o takie zdjęcie.
-Czyżby?
-Czy ty mnie podejrzewasz o zdradę?
-Daj telefon-podałam chłopakowi to co chciał
-Co robisz?
-Dobra te nastawianie ciebie przeciwko mnie jeszcze zniosę ale to już przesada.-chłopak oddał mi telefon i wyszedł z domu.
Napisał mu że go zabije i żeby Peter szykował mu pogrzeb,szybko wybiegłam z domu i pobiegłam do loftu Derek'a.🌸Brett🌸
Z Brett'em nie układa nam się za dobrze,zaczął być mega zazdrosny i robi mi kłótnie nawet jeśli tylko rozmawiam z kolegą o pracy domowej. Na dodatek ten cały Josh strasznie mnie wkurza,podrywa mnie i jest nachalny. Jasno daje mu do zrozumienia że nie jestem nim zainteresowana i że mam chłopaka ale on nadal swoje. Siedziałam w domu z Brett'em oglądając nasz ulubiony film. Wzięłam na chwilę telefon sprawdzić godzinę. Miałam już go odkładać ale dostałam SMS. Było to zdjęcie,NAGIE zdjęcie Josha,poczułam jak Brett wstaje z kanapy,spojrzałam na niego,był bardzo zły.
-MÓWIŁEM ZE MNIE ZDRADZASZ. JESZCZE NA DODATEK Z TYM POJEBANYM JOSH'EM.
-Nie zdradzam cię. Ten debil od kilku dni próbuję mnie poderwać ale dałam mu jasno do zrozumienia że mam CHŁOPAKA. Najwyraźniej jest gorszym cymbałem niż myślałam.
-Mówisz prawdę?
-Oczywiście głuptasie,przecież nigdy bym cię nie zdradziła.-podeszłam do niego i mocno przytuliłam co chłopak odwzajemnił.
-Obiecuję że skopię mu dupe i zrobię tak że już nigdy do ciebie nie podejdzie.🌸Nolan🌸
-Jak dorwę tego idiotę to mu nogi z dupy powyrywam,nie mogę uwierzyć ze cię pobił.-właśnie nakładałam opatrunek dla Nolana po tym jak Gabe,jego "przyjaciel" go pobił
-Daj spokój (t/i) nic się nie stało.
-Nic się nie stało?! Nolan ja rozumiem że to twój "przyjaciel" ale on cię pobił.-kiedy skończyłam pocałowałam go w czoło.
-Chcesz coś do jedzenia?
-Poproszę kanapki-chłopak uśmiechnął się uroczo.
Kiedy zrobiłam jedzenie poczułam wibracje telefonu. Wyciągnełam go i zobaczyłam że Gabe wysłał mi SMS.
-No chyba go jebło! Nie dość że cię pobił to jeszcze wysyła mi swoje nagie zdjęcia-pokazał telefon Nolan'owi-teraz mogę go zabić?
-Przesadził,ale nie,nie możesz go zabić. Ja to zrobię kiedy go zobaczę.-Nolan pocałował mnie delikatnie.
-Poczekajmy na to do wieczora,a teraz jedz-podałam chłopakowi kanapkę do ust.
CZYTASZ
Teen Wolf |Preferencje|
Kısa HikayeWiem że jest tego dużo,ale postanowiłam zrobić własne preferencje. Mam nadzieję że się spodoba. 🌸Scott 🌸Stiles 🌸Derek 🌸Isaac 🌸Liam 🌸Theo 🌸Brett 🌸Nolan 🌸Jackson 🌸Corey 🌸Peter