Epilog

246 8 4
                                    

Kiedy przybyłyśmy do Nowego Orleanu nie byłam zachwycona, pragnęłam jak najszybciej wrócić do domu i zapomnieć o tym miejscu. Jednak zostałyśmy i wcale tego nie żałuję, jesteśmy szczęśliwe, zakochane i zupełnie inne niż przed laty. Oddychamy pełną piersią i dawno  zapomniałyśmy o dawnych smutkach oraz problemach, nasze dzieci rosną jak na drożdżach ukazując wszystkim swoje niezwykłe zdolności.

Mały Jacob naśladuje ojca we wszystkim próbując mu dorównać, Oliwia próbuje czytać księgi z zaklęciami wyrywając z nich strony a Emily z zaciekawieniem przygląda się poczynaniom Deana i Sama pod czas ich przygotowywania broni na polowanie, ma nawet własny drewniany scyzoryk który Sam zrobił jej z drewnianego kołka. Cała trójka jest na swój sposób wyjątkową ale cuż innego sądzić po dwóch pięcioletnich dziewczynkach i o rok młodszym chłopcu.

Cała nasza rodzina trzyma się razem i nie zamiaru puszczać tej wyjątkowej więzi. Może wampiry potrafią być nieobliczalne i groźne ale umieją też kochać oraz okazywać innym przyjaźń o czym dobrze przekonałam się sama. Na początku źle oceniłam Klausa teraz nie umiem bez niego żyć tak samo jak Rose bez Elijah. Oboje są dla nas tak życiodajnym tlenem bez którego nie umiemy żyć, są także naszą największą miłością. Nie żałuję że zgodziłam się zostać, nie żałuję że się zakochałam, bo w końcu taka miłość rzadko się zdarza albo wcale.

Teraz siedzę w Mystic Falls na corocznych wampirzych wakacjach i patrzę na szczęście które mnie otacza. Mój synek bawi się samochodzikami a jego siostrzenice słuchają opowieści którą opowiada im Damon. Jest to historia o dwóch takich siostrach które znalazły się w niezwykłym mieście i odnalazły wszystko czego szukały od lat. Miłość, szczęście i rodzinę ich najważniejsze pragnienia, uśmiechnęłam się pod nosem na dźwięk jego głosu gdy opowiadał historię, siostrzaną opowieść o miłości.

              Maia Blackwood - Mikaelson


_______________________________________
Kochani dziękuję wam za to że byliście i czytaliście to co tu pisałam. Nie rozstajemy się gdyż druga część przygód sióstr jest już w przygotowywaniach. Oczywiście o wyszystkim was powiadomię w osobnej wiadomości w tej książce.
Trzymajcie się cieplutko i do następnego
Wasza RoselieHolmes 😘

Sister's Tale of Love Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz