Holly e o neîndemânatică

4.7K 236 6
                                    

    Holly sorbi o înghițitură uriașă din ciocolata caldă, care se presupunea că încă era caldă, apoi o puse înapoi pe noptieră, se înfofoli cu o pătură de lână din era bunicii, ce-i provoca mâncărimi pe tot corpul. Își așeză pe genunchi cartea ce și-o propuse să o citească –nu-i citi titlul-, dar o așeză imediat pe noptieră, când își aminti că la ora 8 o să fie difuzat pe ABC episodul special de Crăciun din Micuțele Mincinoase. Fară să-și schimbe poziția, își întinse o mână și apucă telecomanda, apoi aprinse telvizorul. Schimba fiecare program, iar când se plictisi și observă că nu este nimic interesant, lâsă pe un canal de muzică, cu speranța de a fi difuzate câteva melodii de Crăciun, apoi își studie plictisită, unghiile roase până la carne. Ajunsese la ora opt dimineața în autogara New York-ului, iar acolo nu fusese nimeni care să o aștepte sau măcar să o conduca în cealaltă parte a orașului până pe U Street la casa care aduce a case din filmele horror, adică ”minunata” casă a bunicii sale așa cum îi plăcea lui Holly să o numească. Era într-o stare de plictiseală continuă de patru ore întregi. Nu părăsise camera aceasta, nici măcar un minut. Era singura în care pătrundea cel mai mult lumina, plus nu avea pereții întunecoși sau măcar pisici care să le bântuie, cum erau cele nouă pisici care hoinăreau libere prin casă. De fiecare dată când le vedea,  Holly încerca să le evite cât mai mult, -nu voia să se iște o ceartă între ea și bunica sa,din cauza pisicilor- ,dacă ar fi după ea și ar putea face ce vrea, le-ar arunca pe geam.

    Îi promise mamei sale că avea să fie cuminte și că nu o să o facă de râs și că o să o asculte pe bunica. Dacă ar fi fost orice alt adolescent normal, probabil ar fi fumat marijuana la masa de prânz, ar fi aruncat deja pisicile pe geam, ar fi sfidat- pe bunica din orice punct de vedere și ar fi creat numai probleme. Adevărul era că Holly era antisocială – chiar dacă vorbea nonstop, nu-și făcea prieteni, nu avea nevoie de ei, o avea pe Ivy- , era o fată cuminte, uneori se mai răzvrătea împotriva părinților  și mai comenta la profesori sau făcea probleme minuscule la școală și uneori mai spunea glume bune, dar toate astea se întâmplau rar. Chiar dacă i-ar fi trecut prin minte să facă așa ceva, niciodată n-ar fi avut curajul să îndrăznească să facă aceste lucruri. Luă din nou paharul cu ciocolată caldă și mai sorbi o înghițitră, apoi îl așeză din nou pe noptieră.  În ultimele două săptămâni își crease o dependență pentru ciocolata caldă,  bând zilinic câte trei pahare, unul înainte să plece la școală, unul la liceu și altul când se întoarce acasă fiind înghețată,iar acum se trezi că nu mai poate scăpa de această dependență, așa că continuă să bea zilinic.

   Se întinse mai bine pe pat, foindu-se dintr-o parte pe alta, până își găsi o poziție excelentă, apoi se uită la ceas și observă că mai erau doar 15 minute până la premiera episodului de Crăciun. Abia aștepta acest episod, era curioasă de ce avea să se întâmple, plus de când se uita ea la Micuțele Mincinoase, adică urmărise fiecare episod, fiecare detaliu, a dat follow la fiecare cont al actorilor care jucau, până și cei care avea un rol minuscul și trăise fiecare moment, nu urmărise niciodată un episod de Crăciun, nu existase unul vreodată,mai bine spus. Avea să fie o premieră pentru și în același timp pentru toată America. Auzi pași apropiindu-se, se pare că bunica ei avea să-i facă o vizită. Se ridică în capul oaselor, din poziția de culcat, apoi își luă cartea de  pe masă și o deschise încercând să pară că citește din carte și este foarte atentă, cu speranța că o să plece ma repede. Când intră în cameră bunica sa aduse și o tavă cu ea și o pisică la pachet care o urmărea târâș, din ce observase Holly. Îi zâmbi politicos, apoi încercă să-și ascundă dezguzstul față de pisică. Bunica lăsă tava pe pat, apoi se așeză și ea exact lângă și-și luă pisica în brațe, iar ea începu să-i lingă degetele. Holly nu spuse nimic, dar totuși nu se putu controla în a schița o grimasă și a avea o senzație de vomă.

Un sărut de Ajun (Completă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum