Holly se ridică de pe canaapeaua din livingul rom-ul bunicii și o urmări pe bunica îndeaproape. Bunica făcuse o propunere să meargă la doamna Thompson în vizită în prima zi de Crăciun. Daca ai fi întrebat-o în altă zi ar fi acceptat, dar nu după ce s-a întâmplat ieri. Holly fusese prinsă într-o situație stânjenitoare ieri după ce Aiden o sărutase, pentru că nici măcar nu știa ce să zică și se făcuse și mai roșie în obraji, iar când apoi Aiden a stat cu ea Annie și grupul de prieteni cu care făcuse cunoștintă Holly fusese și mai stânjenitor, deoarece Holly se gândea întruna la acel sărut, iar uneori se mai uita și la Aiden și îi era și rușine să vorbească de față cu el, fiindcă pentru ea primul sărut însemnase atât de mult, iar probabil lui nici măcar nu-i păsase. Holly își mușcă buza, abia acum realizând câte de mult îi păsase de acel sărut și o interesase de Aiden. Acum, nu mai putea spune că-l urăște, deoarece avea o stare ciudată față de el și niște sentimente ciudate, iar Holly nici măcar nu știa foarte bine ce simte, doar că de fiecare dată când se gândea la el avea fiori în stomac, poate din cauză că o sărutase, Holly scutură din mână, provocând-o pe bunica să ridice din sprâncene, iar apoi să-și continue drumul spre bucutărie.
Bunica se opri lângă mobilierul de bucătărie și-și luă o rodie din castronul cu fructe și o linguriță și două castroane albe, iar Holly se așeză pe scaunul ei preferat, cel rotativ, învârtindu-se odată, apoi stând cuminte cu mâinile rezemate de masa din mijlocul bucătăriei, jucându-se cu degetele ei, pocnindu-le pe fiecare pe rând. Holly icni la pocnirea degetelui mic și se opri din a-și mai pocni degetele. Își scutură mâna dreapta, sperând că durerea avea să dispară, apoi își supse degetul mic. Se opri, ștergându-se de pantalonii flaușați de pijama, iar apoi își studie unghiile, proaspăt făcute, ca mai apoi să realizeze că este prima zi de Crăciun, că Crăciunul chiar venise, iar ea chiar avusese primul sărut. Holly își mușcă o buză, și-și aplecă capul zâmbind radios, apoi îi dispăru zâmbetul gândindu-se că mai târziu urmau să meargă la doamna Thompson, Holly simțind fiori pe șirea spinării la acest gânduri și chiar genunchii tremurând. Se uită să vadă dacă bunica terminase de curățat și împărțit pe castroane rodia, mai avea puțin de făcut din ea, Holly se ridică și luă două lingurițe.
Se întoarse pe scaunul ei de vechi și așteptă ca bunica ei să-i dea castronul. Îi luă castronul din mâinile bunicii și lingurița, apoi părăsi bucătăria, nu înnainte de a-i spune ”poftă bună” bunicii sale și a se încălța cu papuci pufoși de casă. Se împiedică de o pisică, ce stătea în pragul ușii de la bucătărie, dar avu noroc de data aceasta reușind să-și țină echilibrul și fară să cadă împreună cu castronul cu rodie. Holly parcurse livingul, evitând pisicile, luând câte o înghițitură din castronul cu rodie. Urcă scările în mișcări lente și după ce mai mersese pe lungimea a încă două holuri, ajunse în camera pusă la dispoziție de bunica sa, și-și propi rodia pe noptieră, iar ea se aruncă în pat, lovindu-se cu spatele. Își duse o mână la spate, icnind de durere și denumindu-se ”proastă” în minte, iar apoi începu să râdă și-și luă castronul de pe noptieră. Se jucă două minute cu lingurița, luând din castron, iar apoi să arunce în castron, iar după ce se plictisi începu să mănânce. Deranjată de liniștea din camera aprinse televizorul și dădu pe un canal la întâmplare, iar nu găsi niciun program care să o încânte, așa că lăsă pe o tenelovelă turcească și plictisitoare din care Holly nu înțelegea nimic, dar totuși era mai bine decât nimic.
Își verifică telefonul. Cu credtiul rămas, Holly o sunase de ieri până astăzi numai pe Ivy, în speranța că ea îi va răspunde, iar Holly îi va putea ce s-a întâmplat ieri la petrecere și cum a fost primul ei sărut, și cu ce băiat încă, pentru că Holly putea să admită orice despre Aiden, dar nu putea să admită că era urât, pentru că Aiden chiar avea niște trăsături frumoase și un corp de-ți lasă gura apă. Zâmbi din cauza gândurilor sale, apoi continuă să îndese în gură rodie, zâmbind cu colțurile gurii și gura plină, închițind înainte cu două secunde rămase să scuipe. Se uită la televizor, apoi se plictisi și realiză că chiar nu înțelege nimic, în afara de declarațiile acelea de dragoste ale îndrăgostiților la care Holly nu le reținuse nici măcar numele. Stinse televizorul din telecomandă, apoi își luă telefonul cu ambele mâini și începu să se joace jocul ei de suflet. Îi se păru că aude pașii micuți a bunicii, dar apoi scutură din cap gândindu-se că bunica trebuie să fie probabil încă în bucătărie mâncând o omletă tocmai preparată și gătită.
CITEȘTI
Un sărut de Ajun (Completă)
Romance{COMPLETĂ} Când părinții pierd avionul, iar până de 1 ianuarie nu mai sunt bilete de avion, toate avioanele fiind pline de pasageri care nu vor să-și cedeze locul, Holly Richards este obligată să-și petreacă Crăciunul cu bunica ei la New York...