Holly se rezemă de balustrada din lemn, acum împrejmuită cu beteala ce lumina de zor și oftă înainte să soarbă o înghițitură de paharul cu vin alb, ce il dăduse Aiden după ce intrase și se uitase la ea timp de cinci minute și rânji cu colțurile gurii, iar Holly chiar se simți prost pentru asta așa că încercase foarte mult să se ascundă în sine, chiar dacă Aiden de data aceasta tăcuse și nu făcuse nicio remarcă batjocoritoare la adresa ei, Holly dădu din umeri gândindu-se din nou la acest lucru, dând cu presupusul ca poate vruse să înceapă noul an într-o stare bună și poate chiar voia să devină o persoană mai bună, la fel cum ziceau toți ceilalți prieteni ai ei sau oameni pe care-i cunoscuse. Holly se uită din nou în jurul său, sinceră să fie nu-și prea găsise locul pe aici și chiar se plictisea. Când ajunse aici, toți ceilalți stăteau în beci unde doamna Thompson îi lăsase să-și petreacă Anul Nou, cu muzica dată la maxim, răsunând în boxe – dându-i impresia doamnei Thompson că este o bunică cool, când de fapt doar era manipulată de nepoul său- și jucând poker pe dezbrăcate. Holly când intrase acolo se simți stânjenită și chiar îi fu rușine să stea în preajma celorlalți, dar se obișnui când Aiden o integra într-un grup de băieți ce se opriseră din jucat poker, în care era și Carlos și care vorbiseră cu ea. Acum, Holly stătea pe terasă alături de patruzeci- cincizeci de tineri, care beau și fumau, iar doamna Thompson chiar nu avea nimic împotrivă, și nici măcar nu reușea să-i găsească pe Carlos sau Aiden sau măcar pe cineva care cunoscuse.
Își roti privirea în jur și mai sorbi încă o înghițitură din paharul cu vin alb și îi se păru că-l vede pe Aiden, în colț și se holbă într-a acolo, iar Holly avea o vedere clară și observă bine de la început, iar acela chiar era Aiden. Dar nu era singur. Era cu o fată, iar acea fată stătea rezemată de perete, în timp ce Aiden îi spunea ceva, iar ea râdea și râdea. Holly simți un junghi de gelozie, apoi își auzi și horcăituri din stomac ce indicau foamea. Holly o țintui cu privirea pe fata aceea, era cea care se luase de rochia ei când mersese să-și ia un pahar cu apă și urcase până la bucătărie, iar apoi se întoarse în beci, iar colo ea batjocorise rochia ei, dar fu oprită de Aiden care chiar se abținea din greuîn a râde la glumele sale. Holly îi fu recunoscătoare lui Aiden și asta o făcu să-l simpatizeze și mai mult. O enerva tipa aceasta la culme. Holly strânse din pumni și scrâșni din dinți, apoi sorbi încă o înghițitură mare de vin din acel pahar, apoi îl așeză pe balustrada ce era lată de vreo zece centimetrii, Holly asigurându-se că nu sparge paharul. Încercă să nu se mai gândească la asta și să nu se mai uite într-a acolo, dar Holly chiar nu se putea opri, parcă ochii ei și mintea ei mergeau într-una la Aiden, fata aceea și colțul acela. Junghiul de gelozie încă se afla acolo. Nici nu înțelegea de ce se comporta așa, adică până la urmă ea cu Aiden nici măcar nu erau împreună, n-avea niciun drept asupra lui și nici măcar nu știa ce sentimente are pentru el, dar de ce era așa geloasă?
Holly își aminti cuvintele lui Carlos când spunea către grupul acela de băieți pe care Holly îi întrebase dacă vor să joace Monopoly, iar ei au râs de ea, oricum asta nu a contat, Holly fu atentă la spusele lui Carlos, care spunea că fosta iubită a lui Aiden se afla aici, iar Aiden petrecuse ceva timp cu ea, Holly nu înțelesese foarte multe din conversația lor, deoarece vorbeau codificat și cu vocile joase, așa că nu aflase mare lucru, dar măcar aflase partea cea mai importantă. Holly se uită la fata aceea, era superbă. Blondă cu ochii albaștri, arătând ca un model Victoria Secret să nu mai spună rochia aceea roșie și patlonul în carouri, împreună cu cizmele cu toc din piele se asortau la perfecție. Holly nu putu să nu admire frumusețea sa, simți junghiul de gelozie devenind și mai puternic. Ea nu arata așa și nici măcar nu era îmbrăcată ca fata aceea. Holly avea o părere bună despre ea, dar dacă-l vrea pe Aiden și aceea era concurența, atunci mai mult ca sigur, ea era cea care pierde fară măcar să se dea startul competiției. Holly pufni. Probabil, Aiden nici măcar nu o plăcea sau să se simtă atras de ea sau altceva, probabil o considera și el încă o fată prinsă în mrejele lui care salivează după el și o să-i facă o poză și o să-și-o pună pe ecranul principal al telefonului. Holly zâmbi cu colțurile gurii, încă nu ajunse atât de rău.
CITEȘTI
Un sărut de Ajun (Completă)
Romantizm{COMPLETĂ} Când părinții pierd avionul, iar până de 1 ianuarie nu mai sunt bilete de avion, toate avioanele fiind pline de pasageri care nu vor să-și cedeze locul, Holly Richards este obligată să-și petreacă Crăciunul cu bunica ei la New York...