Holly nu putu a se abține din a rânji ca o proastă în ultimele treizeci de minute. Stătea tolănită pe canapea în timp ce Aiden se duse să-i aducă o băutură. Mintea îi stătea întruna la sărutul ce tocmai se întâmplase. Intrase în noul an cu un sărut. Holly nu putea să nu rânjească numai gândindu-se că avusese al doilea sărut cu Aiden. Iar ce-i spusese Aiden înainte să o sărute, o făcuse pe Holly să se topească, nu la propiu, doar în sens figurat. Fata cu care Aiden stătuse ajunse și se așeză pe canapeaua unde și Holly stătea tolănită. Se așeză cu genunchii ridicați, ignorând cercul ce stătea în fața canapelei. Holly nu se uită la ea, decât îi aruncă o privire cu coada ochiului, iar fata aceea stătea prinsă cu ochii în telefon.
Holly se prefăcu că nu este atentă la ea sau că prezența ei nu o deranjează, deși în realitate chiar o deranja se simțea inferioară, aflându-se în preajma ei. Holly se prefăcu atentă la poveștile grupului, care îndrugau ceva pe care pe Holly chiar nu o interesa și nici măcar nu-i păsa, nici măcar nu le știa numele sau nu-i mai văzuse vreodată. Se uită înspre ușă să vadă dacă Aiden apare o dată cu băutura aceea non-alcoolică, Holly nu mai dorea să bea după ce se întâmplase. Nu voia să mai se facă de râs încă o dată sau să mai aibă încă un moment de stânjeneală. Se uită dacă Carlos măcar e acolo. Voia să-și ceară scuze de la el, trecuse printr-o pasă proastă și totuși se răzbunase pe el din această cauză. Holly nu reușea să vadă la perfecție de blonda din fața ei.
Blonda parcă abia acum o remarcă și se uită la ea. O studie din cap până în picioare, ochii ei se mutau dintr-o parte într-a alta. Holly se prefăcu că nu observă și se uită deasupra ei, peste capul ei mare și plin de păr. Îi putea simți privirea de la ochi, până la corp și cap. Holly se prefăcu că abia acum o observă și îi zâmbi fals, apoi luă telefonul lui Aiden care-l lăsase acolo și începu să se joace pe un joc. Fata aceea încă se mai uita la ea. Holly nu putu să se abțină a se gândi la asta. Știa că este frumoasă și merită admirată, dar ar trebui să se mai potolească în a o privi atât. Holly râse în sinea ei gândindu-se la cât de amuzantă era, apoi o privi în ochi pe blondă.
Blonda avea un licăr răutăcios în privire. Holly îi susținu privirea și îi zâmbi. Blonda își plimbă mâna prin păr, deschise gura ca să spună ceva, apoi o închise la loc, repetând acest lucru încă o dată. Holly știa ca urma să zică ceva, dar nu știa ce. Deschise ea gura și spusese un ”hei”, fata zâmbi și parcă păru că începea să-și găsească cuvintele.
- Nu ești fata pe care Aiden a sărutat la 12 noaptea? întrebă ea curioasă pe un ton înțepat.
Holly putea să simtă gelozia în tonul ei sau doar așa îi se părea, se uită la ea mai bine. Zâmbetul ei părea atât de fals, atât de fals, era vizibil de la o poștă. Își mușcă buza și încuviință dând încet cu capul. Zâmbetul fetei acelea se lărgi, iar lui Holly începea să-i pară o ciudată chiar dacă era frumoasă și făcea băieții să râdă, fusese un lucru ce-l observase Holly când o urmărise. Fata se apropie de ea, râzând și fluturându-și buclele blonde pe spate, într-un mod ca al unei reclame de șampon. Holly clipi des, nu înțelegea ce încerca să facă fata aceasta.
- Și pe mine m-a sărutat, chiar înainte cu două ore de Anul Nou, punctă fata, de mai multe ori.
Holly se simți foarte prost la auzul acestor cuvinte, chiar îi veni să plângă, dar se opri. Fusese o proastă care-și făcuse iluzii deșarte și crezuse că Aiden o alege pe ea, dar avusese dreptate chiar o consideră una din zecile de fete care i-au căzut în mreje și s-au îndrăgostit. Holly clipi des, avea să se poarte normal și să-i arăte acestei nenorocite că nu-i pasă chiar dacă-i păsa.
CITEȘTI
Un sărut de Ajun (Completă)
Romance{COMPLETĂ} Când părinții pierd avionul, iar până de 1 ianuarie nu mai sunt bilete de avion, toate avioanele fiind pline de pasageri care nu vor să-și cedeze locul, Holly Richards este obligată să-și petreacă Crăciunul cu bunica ei la New York...