{03}

1.2K 30 7
                                    

{ Y A D E }

''Morgen al?'' Vraag ik, terwijl ik mijn kleding vouw, nadat ik ze aan Valeria heb laten zien.

''Ja, Last summer party, je moet echt komen,'' zegt ze.

''Ik weet niet hoor ik ken alleen jou hier en jij hebt je vrienden dan op je feestje en dan sta ik der zo bij,'' zeg ik onzeker.

'Nee Yaad, wedden dat je mijn vrienden leuk gaat vinden en misschien ook nog wel een leuke boy,'' zegt ze wiebelend met haar wenkbrauwen. We kennen elkaar al een maand, maar het lijkt wel alsof we elkaar al jaren kennen. Ik vertel haar letterlijk al mijn geheimen en andersom ook.

''Oké,'' zeg ik en zodra ik dat zei springt Valeria op en geeft ze mij een knuffel. ''Jaa! Dit word echt leuk en doe dat setje met die gele zwarte blokken aan en vergeet geen bikini mee te nemen dit wordt zo leuk! Ik kies die trouwens voor je.'' Valeria is echt blij en is al naar mijn kast om een bikini uit te zoeken. Ik plof op mijn bed en kijk lachend naar haar hoe ze de perfecte bikini uitzoekt.

Na 5 minuten denkt ze de juiste bikini voor mij hebben te gevonden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na 5 minuten denkt ze de juiste bikini voor mij hebben te gevonden.

''Oké wat denk je?'' Vraagt ze aan me, terwijl ze de bikini achter haar rug verstopt en naar me toeloopt.

''Een blauwe?''

''Een gele!'' Zegt ze blij en laat de bikini zien. Ik had die helemaal vergeten en hij is inderdaad mooi. Het is een simpele bikini met open zijdes aan de zijkant van het topje en broekje. Ik had deze nog in Bel Air gekocht, want ik was van plan om met vrienden deze vakantie alleen maar te gaan zwemmen. Dat is helaas niet doorgegaan door de verhuizing.

''Die is leuk,'' zeg ik en pak hem vast

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

''Die is leuk,'' zeg ik en pak hem vast.

''Ja hé je getinte kleurtje komt er goed in uit en het past bij je outfit die je aan gaat doen,'' zegt ze, alsof ze een styliste is.

''Doe ik madame Blaine,'' zeg ik en ga weer liggen.

''Mooi, maar ik denk dat ik ga, want het is al 12 uur,'' vertelt ze. Ik sta op en vorm een 'oh' met mijn mond.

''We gaan morgen samen elkaar klaar maken dan neem ik mijn spullen mee,'' zegt ze.

''Is Gucci,'' zeg ik en geef haar een knuffel en loop met haar mee naar beneden.

''Dag meneer Mc Jordan,'' zegt ze zodra we beneden in de woonkamer zijn.

''Ach Valeria voor de laatste keer zeg maar gewoon Thomas,'' zeikt mijn vader voor de zoveelste keer. Valeria en ik lachen.

''Sorry Thomas,'' zegt ze dan. Ik geef haar nog een knuffel en dan verlaat ze het huis. Ze woont een straat hier vandaan en dat is echt niet ver lopen anders had ik mijn vader van de bank geduwd en gezegd dat hij haar moest brengen. Ik zwaai nog een keer en dan loopt ze de hoek om.

''Pap?'' Vraag ik als ik naast hem ga zitten.

''Ik heb je kleren vandaag betaalt wat wil je nog meer?'' Zegt hij meteen en ik kan een lach niet tegenhouden.

''Niks hoor alleen toestemming,'' zeg ik.

''Oh,'' mompelt hij.

''Morgen is een Last summer party en het lijkt me leuk om te gaan, Valeria gaat ook,'' zeg ik de laatste zin er snel achteraan.

''Ja hoor, maar later dan 1 uur maak je het niet,'' zegt hij waarschuwend. Ik geef mijn vader een knuffel en ga dan weer naar mijn kamer om mezelf klaar te maken voor bed.

-

De volgende ochtend was ik al vroeg wakker. Dat komt meer door mijn vader. Vandaag is zijn eerste werkdag na de vakantie en hij werkt letterlijk altijd ik denk dat werk een uitlaatklep voor hem is geworden na... Laat maar heb geen zin in nare herinneringen.

Het is inmiddels al 15:34 u en om 16:00 u zou Valeria komen dus bijna. Het feest begint om 19:00 u, maar wij meiden gaan nog vele andere dingen doen dan alleen klaar maken.

Ik loop naar de keuken en pak 2 chipszakken en een fles Cola. Dat neem ik mee naar boven naar mijn kamer. Vervolgens loop ik naar Yara's kamer. Onder haar bed haal ik een doos met drank erin. Als onze vader hier achter komt zijn we zwaar de lul. Ik haal een Bacardi fles eruit en pak de rode cups ook. Indrinken voor een feestje moet wel.

Net wanneer ik de fles op mijn bureau leg gaat de bel beneden. Als een mongool ren ik de trap af. Ik open de deur en groet haar met een knuffel.

''Waa bonita ik heb echt zoveel zin en ik heb een fles Bacardi, don't tell my dad,'' zeg ik en laat Valeria naar binnen komen. Ze lacht en komt naar binnen lopen.

''Wauw dit wordt echt leuk,'' ze loopt de trap op en ik sluit de deur. ''Ik heb een zalmroze en een appelblauwe bikini meegenomen, maar ik weet niet welke leuker is,'' zegt ze.

''Ga eerste naar boven dan kan ik ze zien en ga ik kiezen,'' zeg ik tegen haar.

''Okay,'' zegt ze en loopt verder de trap op.

{ EIND 03}

Aha hebben jullie stiekem flessen thuis staan? Ik drink niet dus ik heb dat niet.

Vergeet het sterretje niet te vullen!!

Een hele fijne dag, sweeties!<3

Xxjes

A Silent LieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu