(Sabah olmuştur ve Melisa Mia'nın araması üzerine hemen kendini sokağa atar)
Melisa- "Off Melisa, yani anladık çok iyi olmak istiyorsun ama uyuyamadın diye gece yani sabah 3.00'e kadar viyola çalışmak nedir ya, böyle uyanamazsın işte! İyi ki susturucu diye bir şey var..."
Mia- Heyy! Melisa arkana bak!
Melisa- Aaa, uykusuzluktan kafenin yerini unuttum galiba.
Mia- Yine kalkıp çalıştın değil mi?
Melisa- Haha, sence??
Mia- Evet, anladım. O zaman konuya geleyim, şimdi...
(Aniden Melisa'nın antika tuşlu telefonu çalar, arayan NYS'dir.)
Jüri- Bir günün ardından yine merhabalar. Melisa Watson'la görüşmekteyim doğru mudur?
Melisa- Evet benim. Dinliyorum.
Jüri- Tebrik ederiz. Artık Orkestramızın kadrolu viyolacısısınız.
Melisa- Çok teşekkür ederim efendim. Peki çalışmalara ne zaman başlayacağız?
(Bu sırada Mia yumruğunu sıkıp kolunu hafifçe sallayarak, gayet kararlı bir şekilde Melisa'ya bakıyordu)
Jüri- En az bir ay sonra, Mart ayında program belli olur, size tekrar haber vereceğiz. Şimdilik hoşçakalın.
Melisa- Teşekkür ediyorum. Hoşçakalın.
(Melisa telefonu kapattı ve samimi arkadaşı Mia'ya gururlu bir şekilde baktı)
Mia- Helal olsun, başardın işte.
Melisa- Evet, ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Mart ayında başlayabiliriz provalara. Orkestra partileri, solistler falan derken konserlere başlamamız Nisan'ı hatta Mayıs'ı rahat bulur herhalde.
Mia- Evet herhalde, ama şimdiden çok düşünüp yorma kendini, zaten bence gereğinden fazla bile çalışıyorsun. Hem seçildin artık. Bildiğin gibi buraya gelme nedenimiz...
Melisa- Mia çok afedersin lafını böldüm ama heyecandan annemle babama haber vermeyi unuttum. Hemen onlarla konuşup geliyorum.
(Melisa yaklaşık 10 dakika sonra geri gelir. Yine çok mutludur, anne ve babasını mutlu etmek çok hoşuna gitmiştir)
Melisa- Sonunda bitti evet, beklettim seni kusura bakma. Daha çok vaktimiz var nasıl olsa di mi, dinliyorum seni Mia.
Mia- Eee, Melisa nasıl başlayacağımı bilemiyorum... Aslında çok da vaktimiz yok.
Melisa- Nasıl yani aslında çok vaktimiz yok? Mia kötü bir şey yok değil mi?
Mia- Yok yok korkma, sadece... Tamam söylüyorum. Beni dün Michael Jackson'ın menajeri aradı ve Michael'ın orkestrası için tabii biliyorsun ki pop ve rock orkestrası, bir viyolacıya, vokallere ve dansçılara ihtiyacı olduğunu söyledi. Hem öyle olursa onunla Bad turnesinde de olacakmışsın. Michael'ın menajeri benim liseden arkadaşım, bu işlerle uğraştığımı biliyor. Bu yüzden sana ulaşmam için de beni aradı.
Melisa- Mia sence şu anda ne demem gerekiyor??!
İşte Melisa'nın MJ fanı olmadığını kanıtlayacak olan o bölüme geldik, hazır olan herkese iyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En İyisi Klasik, Değil Mi?
General FictionKesinlikle Michael Jackson hayranı olmayan Melisa, klasik müzik eğitimini tamamladıktan sonra orkestra seçmelerine girecek ve yaşamının bir kısmı hiç beklemediği bir şekilde değişecek. Sadece bazı insanların yaşayabileceği olaylar karşısındaki tepki...