"4 saat sonra"
Michael- Herkese teşekkürler, bugünlük bu kadar yapalım.
(Lara aşağıdan sahnedeki Michael'a seslenir)
Lara- Michael, 15.30'da harekete geçecektik. İstersen herkese haber verebilirim.
Michael- Tabii, çok sevinirim. Biz de o sırada hazırlanalım. Quincy'e de haber vereyim.
(Dedikten sonra Michael da herkes gibi hazırlanmaya gider. Lara bizimkilerin kapısını çalar)
Mia- Merhaba Lara!
Lara- Selam Mia! Bildiğin gibi bugün Michael'ın bize bir süprizi var ve hazırlanmanız gerekiyor. Yarım saate kapıda olursunuz artık. Bu arada çok tebrik ederim. Sahnede harikaydın! Senin adına çok sevindim.
Mia- Çok teşekkürler Lara! Ben de çok sevindim.
Lara- Benim şimdi gitmem gerek, kapıda buluşuruz.
Mia- Tamam yarım saate geliyoruz.
(Dedi ve Mia kapıyı kapatım tuvalette çalışan Melisa'nın yanına gitti)
Mia- Tuvalette çalıştığına inanamıyorum.
Melisa- Hahah:D yine inanamıyorum dedin.
Mia- Alışmışım işte, sen de dalga geçip durma! Bu arada Lara uğradı, yarım saate hazır olmamız gerekiyormuş. Süpriz için.
Melisa- Buraya tam anlamıyla bayıldım! Daha önce bu kadar güzel akustiği olan bir tuvalette çalışmamıştım.
Mia- Melisa, ben ne diyorum sen ne diyorsun. Hadi!
Melisa- Tamam geliyorum... Saat ne ara 15.00 oldu?
(Birden kapı tekrar çalar, bu sefer açan Melisa olmuştur. Gelen yine Lara'dır)
Melisa- Merhaba Lara, az önce uğramışsın Mia söyledi.
Lara- Sana da merhaba. Evet az önce de geldim ama Michael şimdi bir şey daha söylememi istedi. Üzerimize spor birşeyler giysek çok daha iyi olurmuş.
Melisa- Tamam Lara teşekkürler. Ben Mia'ya söylerim.
Lara- Peki o zaman, aşağıda görüşürüz.
Melisa- Görüşürüz.
(Mia çok güzel çiçekli bir elbise giymiştir. Odalarındaki kabinden çıkar ve Melisa'ya seslenir)
Mia- Melisa! Bu benim en sevdiğim elbiselerimden biri, sence nasıl olmuş?
Melisa- Çok güzel olmuşsun da, spor bir şeyler giysek çok daha iyi olurmuş. Lara tekrar gelip söyledi, ona da Michael söylemiş.
Mia- Yaa, neyse değiştireyim bari.
Melisa- Ben de hemen giyinsem iyi olacak.
"30 dakika sonra"
Michael- Herkes geldiyse artık gidebili...
Melisa- Michael! Biz de geldik. Sanırım tam iki dakika gecikmiş bulunuyoruz, kusura bakmayın.
Michael- İki dakika hiç önemli değil, zaten herkes gelmeden gitmezdik.
(Birden Quincy stüdyodan çıkar ve Michael'a seslenir)
Quincy Jones- Michael! Beni bekliyorsunuz herhalde.
Michael- Q, yorgunsan ve dinlenmek istersen...
Quincy- Hayır, tabii ki ben de geliyorum... Melisa!?
Melisa- Quincy! Nasılsın? Seni çok özlemişim. Yoksa sen beni mi takip ettin?
Quincy- Ben de seni çok özlemişim! Seni takip etmediğimden de emin olabilirsin ayrıca.
Michael- Siz tanışıyor musunuz??
Quincy- Tanışmak ne kelime. Birlikte çok çalıştık biz Melisa'yla. Yani senin kadar olmasa da Michael.
Melisa- Aaa, tabii ya doğru, Michael'dan hep bahsederdin, onun yapımcılığını yaptığın nasıl aklımdan çıktı.
Michael- Bana da Juilliard'daki bir öğrenciyle çalıştığından bahsetmiştin. Demek o kişi Melisa'ydı.
Melisa- Evet, öyle gözüküyor.
Quincy- Evet evet, yani aklınıza gelebilecek her müzik türüyle uğraşmışımdır ben. Klasiğin dışına çıktığını görmek güzel Melisa. Dört yılda başaramadığım şeyi Michael başarmış anlaşılan.
Melisa- Quincy, Mia'yı hatırlarsın. O da Juilliard vokal sanatları mezunu. Aynı sınıftaydık. Aslında benim burada olmamı sağlayan kişi en başta o.
Quincy- Hatırlamaz mıyım... dehşet bir sesi vardı. Merhaba Mia.
Mia- Merhaba Quincy.
Quincy- Yoksa sen de mi Michael'la çalışıyorsun?!
Mia- Yani, çalışmaya başlayacağım evet.
Quincy- Vayy Mickey, bana anlatacakların var sanırım.
Michael- Kesinlikle var Q ama sohbete yolda devam etsek iyi olacak. Belli ki daha konuşacak çok şeyimiz var!
Quincy- Bence de dostum.
Lara- Michael, biz tüm ekip olarak bir servise sığıyoruz fakat yer kalmadı.
Michael- Tamam Lara, biz dördümüz benim arabayla gideriz. Sen ekibin başında ol lütfen.
Lara- Emin misin, şoför ayarlayabilirim.
Michael- Biliyorum, bugün ben kullanmak istedim.
Lara- Peki Michael, o zaman orada görüşürüz.
Michael- Sağol Lara, görüşürüz.
(Ekip servisle yola çıkar ve Michael da siyah arabasıyla bizimkilerin yanına gelir)
Quincy- Demek sen kullanıyorsun Mike.
Michael- Aynen öyle, kendi süprizime en azından üçünüzü kendim götüreyim. Zaten benim için de baya süprizli bir gün oluyor. Yerlerinizi seçebilirsiniz.
Melisa- Quincy, sen Michael'ın yanına otur biz Mia'yla arkada otururuz.
Mia- Biz Quincy ile arkada daha rahat sohbet ederiz, bence sen öne geç!
Quincy- Mia haklı, sen Mike'ın yanına otur, biz de arkanızdayız zaten.
(Melisa da söylenenler üzerine Michael'ın yanına oturmuştur. Herkesin yüzü gülüyordur. Sohbetlerine devam ederek yola çıkarlar)
Michael- Şimdi herkes hazırsa, güneşi kaçırmadan gidelim hadi!
Umarım sevdiğiniz bir bölüm olmuştur. Bu bölümde süpriz Quincy oldu. Bir sonraki bölüm için söz verebilirim Michael'ın süprizi ile ilgili olacak! Artık bölümleri salı ve cuma günleri yayınlayacağım. Okuyan herkese teşekkürler:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En İyisi Klasik, Değil Mi?
General FictionKesinlikle Michael Jackson hayranı olmayan Melisa, klasik müzik eğitimini tamamladıktan sonra orkestra seçmelerine girecek ve yaşamının bir kısmı hiç beklemediği bir şekilde değişecek. Sadece bazı insanların yaşayabileceği olaylar karşısındaki tepki...