-Zamanla Göreceğiz-

76 6 0
                                    

Michael- Tamam Lara, sağol.

(Michael tekrar Melisa'ya dönerek)

Michael- Kahvaltıya 10 dk var. İkimiz de hazırlanalım salonda buluşuruz.

Melisa- Tamam Michael.

(Melisa viyolasını kutusuna koymuş fakat sahnede bırakmıştır. Zaten yine oraya dönecekler. Michael ise kapıya yaslanmış bekleyen Lara'dan notaları alır ve kapıyı açık bırakıp gider, Melisa da odalarına varmıştır)

Melisa- Kalkmışsın, kahvaltının 9.00 da olduğunu kim söyledi?

Mia- Tabii ki de görevli kapıya gelip söyledi. Sana kim haber verdi peki?

Melisa- Ben aslında sahnede çalışıyordum. Sonra Michael gelmiş, çalışmak için.

Mia- Ve sonra seni dinlemeye başladı değil mi?

Melisa- Evet, daha doğrusu o zaten dinliyormuş, ben sonradan fark ettim.

Mia- İnanamıyorum Melisa! Tam filmlerdeki gibi.

Melisa- Abartı kraliçesi yine iş başında.

Mia- Olayları hafife alıyorsun ben söyleyim.

Melisa- Yaşayıp göreceğiz Mia.

Mia- Aynen. Tesadüf diye bir şey de yoktur.

Melisa- Onu ben de biliyorum, kahvaltı saatini de bana o söyledi.

Mia- Onu anladım zaten.

Melisa- Hadi Mia, 5 dk kaldı!

"Saat 8.55"

Michael- Sofra güzel gözüküyor.

Lara- Evet, bence de.

Michael- Niye ses tonun çok sinirli?

Lara- Tamam, kapıyı çalmamış olabilirim ama onunla çalışacağını da söylememiştin.

Michael- Melisa'dan mı bahsediyorsun?

Lara- Bak, nasıl da hemen bildin...

Michael- Lara, sen benim menajerimsin, lütfen her şeye alınma, ayrıca o çalışırken ben onu dinliyordum.

Lara- Tamam Michael, beni niye ilgilendiriyorsa zaten.

(İkisi de önlerindeki masadan başka yere bakmıyorlardı. Derken saat tam 9.00 olduğunda Mia ve Melisa içeri gelir. Michael onları görünce ayağa kalkmıştır)

Michael- Tekrar merhaba, dakikmişsiniz.

Melisa- Teşekkürler:)

(Çok geçmeden herkes gelir. Kahvaltı+Sohbetle beraber saat 10.00 u bulmuştur)

Michael- Saat 11.00'den bugünlük, ara vererek tabii 15.00'e kadar prova yapacağız. Bu arada Melisa, yaylı partileri geldi biliyorsun ama orkestranın diğer üyeleri yarın gelebiliyor, istersen sen de yarın başlayabilirsin.

Melisa- Teşekkür ederim. Ama ben yine de bugün 11.00 de sahnede olurum.

Michael- Tamam o halde, sonra görüşürüz çocuklar. Herkes gelirse çok iyi olur, bugün için bir süprizim olacak!

Melisa- "Michael en son bana bakıp gülümsemişti... süprizi ne olacaktı acaba??"

Bu bölüm beklediğim günden erken geldi. Bir sonraki bölümde süprizinin ne olduğunu açıklayacağım tabii. Herkese iyi okumalar:)

En İyisi Klasik, Değil Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin