~~~~
Mia- Sonuçta seni buraya getiren bendim. Artık kendini suçlama.
Melisa- Böyle olacağı varmış demekki. İyi ki buraya geldik, bak herşey çok güzel olacak.
Mia- Haklısın.
(Sabah olmuştur. Melisa ve Mia yine 7.30 da uyanmışlardır)
Melisa- Ben önden gidip biraz kendi parçalarıma çalışsam iyi olacak. Hem belki Michael gelirse onunla da konuşurum.
Mia- Tamam. Ben sonra gelirim.
(Melisa üzerine gri kot pantolon, açık pembe kısa kollu bir tişört ve beyaz nike'larını giydikten sonra saçını da hızlıca at kuyruğu yapıp viyolasıyla birlikte odadan çıkmıştır. Kapıyı kapatmadan Mia'nın sesi duyulur)
Mia- Ben niye bu saatte kalktım o zaman!
~~~~
Melisa- "Çok şanslıyım, yine boş."
(Melisa hızlıca ısındıktan sonra Allegro Vivace olan parçasını metronom ile çalışmaya başlar. Çalışırken bir saat geçmiştir bile ama Mia hala gelmemiştir. O anda kapı açılır. Beklenilen diğer bir kişi gelmiştir)
Melisa- Günaydın Michael...
Michael- Günaydın Melisa. Nasılsın bugün?
Melisa- Aslında iyiyim, bugün istediğim gibi çalabiliyorum.. Michael seninle bir şey konuşmam lazım. Daha doğrusu çok büyük bir teşekkür borçluyum.
Michael- Quincy söyledi değil mi?
Melisa- Evet, yoksa ruhum bile duymazdı. Ama iyi ki konuştu benimle. Daha önce hiç yapmadığım bir plansızlık hatası yapmışım. Buraya orkestra sınavından bir gün sonra gelmiştim. Konser tarihini değiştireceğini öğrendim. Hem özür dilerim, hem de çok teşekkür ederim.
Michael- Hiç önemli değil, konser tarihini değiştirmeyi ben zaten istiyordum. İki hafta kadar önce Wembley'ye gideceğiz. Tarih netleşti 16 Temmuz'da olacak. Seni aradıklarında rahatça gidip gelebiliyorsun değil mi?
Melisa- Evet, Mart ayında arayacaklardı. Haziran'dan önce dönmüş olurum. Tekrar çok teşekkür ederim Michael.
Michael- Rica ederim. Hem sayende istediğim tarihe aldım konseri.
Melisa- Çok sevindim.
(Bildiğiniz gibi yine aynı şey olur ve birbirlerine bakıp gülümserler)
Melisa- Normalde Mia'nın gelmiş olması gerekiyordu ama uyuya kaldı herhalde.
(Tomas ve Mia aynı anda kapıyı çalıp içeri girerler)
Tomas- Günaydın!
Melisa- Günaydın Tomas! Mia bende tam seni arayacaktım, neden gelmedin?
Mia- Çünkü yolda Tomas'la karşılaştım ve birlikte şarkımıza gitar solosu bulduk.
Melisa- Gerçekten mi?
Mia- Şaka yapar gibi bir halim mi var? Tabii ki de gerçek! hem de çok güzel oldu, Tomas gitar çalabiliyormuş!
Melisa- Şarkı da söyleyebiliyor musun Tomas?
Tomas- Bilemiyorum ben...
Michael- O kısmını da ben ve Mia yapsın isterseniz.
Mia- Mükemmel olur bence!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En İyisi Klasik, Değil Mi?
General FictionKesinlikle Michael Jackson hayranı olmayan Melisa, klasik müzik eğitimini tamamladıktan sonra orkestra seçmelerine girecek ve yaşamının bir kısmı hiç beklemediği bir şekilde değişecek. Sadece bazı insanların yaşayabileceği olaylar karşısındaki tepki...