-Camila-

69 5 4
                                    

Melisa- Mia, yine aklında ne var?

Mia- Herkes seninle ilgileniyor, sen de onlarla. Yakında bu durum herkes tarafından farkedilecek ben sana söyleyim.

Melisa- Yine saçmalıyorsun. Herkes normal olarak birbirine kibar davranıyor ve aynı işte çalışıyoruz. Bunu fark edemedin mi Mia?

Mia- Onu ben de biliyorum. Ama her şey sandığın gibi olmayabilir, aklında olsun.

Melisa- Offfff, sonra devam ederiz olur mu? Çalışmam gerekiyor da şu anda.

Mia- Olur. Ben de dolabımızı düzenliyim bari, malum sen eşyalarını bavuldan bile çıkarmadığın için.

(Bizim sahneye geri dönelim)

Lara- Michael, dün söylemiştim bugün yeni bir dansçının geleceğini.

Michael- Evet hatırladım, o mu gelmiş?

Lara- Evet, ben onu karşılayım en iyisi.

(Lara stüdyonun çıkışına Michael'ın yeni dansçısını karşılamaya gitmiştir, o sırada Quincy Jones Michael'ın yanına, sahneye gelir)

Quincy- Hey Mike! Nasılsın bugün?

Michael- Merhaba Quincy. Bildiğin gibiyim işte, çalışıyoruz. Ara vermiştik şimdi.

Quincy- Seni durgun gördüm biraz. Dünkü enerjik Michael'a ne oldu?

Michael- Hadi ya, ben de hala öyle göründüğümü zannediyordum. Düşüncelere fazla zaman harcıyorum galiba.

Quincy- Ne düşünüyorsun diye hiç sormayacağım, benim de enerjimi düşürmeni istemiyorum doğrusu... Bu arada konser tarihini değiştirebildin mi?

Michael- Bugün konuşacağım. Hem zaten konuşur konuşmaz sana söylerim Q.

Quincy- Tamamdır Mike. O zaman son sorum Melisa'nın nerede olduğunu biliyor musun? Konçertosunda ne kadar ilerledi bir bakayım.

Michael- Odalarında çalışıyor olması lazım. Yerini biliyor musun?

Quincy- Ben bulurum. Hadi sana kolay gelsin.

Michael- Sağol Q.

(Quincy oradan ayrılır ve koridorda yürümeye başlar. Bu sefer sahneye gelen kişi yine Lara'dır, ama yalnız değildir)

Lara- Michael! Seni Camila ile tanıştırayım, yeni dansçın ve tek kadın dansçın.

Michael- Evet, teşekkürler Lara. Çok memnun oldum Camila. Beni tanıyorsun zaten.

Camila- Ben de çok memnun oldum efendim.

Michael- Lütfen "Michael"

Camila- Memnun oldum Michael. Ben ne zaman başlayacağım acaba?

Michael- İstersen bugün başlayabilirsin. Lara sana odanı göstersin, geldiğinde seninle de başlarız.

Camila- Çok teşekkürler... Tomas!!

Tomas- Camila!! Senin burada ne işin var?

Camila- Ben de Michael'la çalışmaya geldim tabii ki.

Tomas- Burada olduğumu bilmiyordun herhalde.

Michael- Siz arkadaş mısınız??

Tomas- Evet, Camila benim okuldan arkadaşım. Aynı okuldan mezun olduk.

Camila- Evet öyle. Ama burada olduğunu bilmiyordum.

Michael- O zaman biz çalışmamıza dönelim.

(Lara, Camila'yı odasına götürürken Quincy ile karşılaşırlar)

Lara- Merhaba Quincy. Yardımcı olabileceğim bir şey var mı?

Quincy- Kesinlikle var Lara. Melisa'ların odası nerede acaba?

Lara- Şu anda tam önünde duruyorsun:D Onların odası 36 numara.

Quincy- Teşekkürler Lara. Bu arada yanınızdaki hanımefendi kim?

Lara- Michael'ın yeni ve bu konserdeki tek kadın dansçısı. Camila.

Camila- Merhaba efendim. Çok memnun oldum. Ben Camila Lutz.

Quincy- Ben de gerçekten çok memnun oldum. Size kolay gelsin o halde.

(Quincy bizimkilerin kapısını çalar. Lara da Camila'ya odasını gösterir)

Lara- İşte burası da senin odan Camila. 37 numara.

Camila- Çok teşekkür ederim. Ben aşağıya gelirim şimdi.

Lara- Tamam, bugün rahat olabilirsin.

(Lara tekrardan sahneye iner. Melisa ve Quincy de kapının önünde kahkahalar atarak sohbet ediyorlardır)

Melisa- Quincy, nereden buluyorsun bu esprileri hiç anlamıyorum. Viyolayı düşürecektim.

Quincy- Iyiyimdir bu konuda.

Melisa- Gördüğün gibi konçertoyu ilerlettim.

Quincy- Fark ettim, tebrikler. Her zamanki gibi hızlı ama sağlam ilerliyorsun.

Melisa- Teşekkürler Quincy. Benim de prova saatim yaklaştı, sen in istersen ben de birazdan geliyorum.

Quincy- Pekala, sahnede görüşürüz.

(Sahneye geri dönecek olursak)

Sebastian- Sanırım bu çok daha iyi oldu.

Michael- Kesinlikle. John, introyu baştan alalım.

Okuyan herkese teşekkürler :)

En İyisi Klasik, Değil Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin