-Bizzat Tanışma-

94 7 4
                                    

Lara- Geldik arkadaşlar. Kimse panik yapmasın sakin olun lütfen, sırayla iniyoruz.

Mia- Şu anda olanlara inanamıyorum!

Melisa- Ben de beni buraya kadar getirdiğine inanamıyorum.

(Herkes çok heyecanlıdır. Nihayet stüdyonun içine girebilmişlerdir. Michael ise büyük bir ciddiyetle "Smooth Criminal" şarkısının nakaratını orkestrası ile çalışıyordur. Sahnede çok ses olduğu için gelen ekibi fark etmemiştir. Taki Lara ona herkesin geldiğini haber verene dek...)

Michael- John, orayı hiç beğenmedim, gitarın girdiği yerden bir daha alalım...

Lara- Michael, pardon bölüyorum ama herkes geldi.

Michael- İlgilendiğin için çok teşekkürler Lara. Onları sahneye al, hemen geliyorum.

(Michael gitmeden, eliyle orkestrayı işaret ederek)

Michael- Artık siz de dinlenin çocuklar. Bugün güzel oldu!

(Dedi ve Michael içeri giderken orkestra da enstrümanları toparlayıp sahneden ayrıldılar)

Lara- Herkes sahneye gelsin arkadaşlar.

(Michael 4 saatlik orkestra provasının ardından ter içinde kaldığı için, üstünü değiştirip geri gelmiştir)

Michael- Biraz beklettim, kusura bakmayın. Hepiniz beni tanıyorsunuz zaten, ben Michael Jackson. Yaklaşık 1 ay kadar önceki seçmeler sırasında dansçılar ve vokalistlerle tanışmıştık. Ancak orkestramızda artık yaylılara da ihtiyacım olduğu için bugün aramızda çok yeni biri var.

Lara- Biz serviste tanıştık Michael.

Michael- Tamam, o halde sıra bende.

(Melisa elini uzattı ve kendinden emin bir şekilde)

Melisa- Ben Melisa Watson. Çok memnun oldum efendim. Viyolacı olarak beni çağırdığınız için de çok teşekkür ederim.

Michael- Ben de çok memnun oldum. Ayrıca Juilliard'dan mezun olmuşsunuz. Klasik bir müzisyen olduğunuz için eminim burada her şeyi çok daha rahat çalacaksınız. Kolay gelebilir yani. Ve bana lütfen Michael de.

Melisa- Çok teşekkür ederim Michael. Sen de lütfen bana Melisa de.

(Michael "anlaştık" diyerek elini uzattı)

Melisa- "Michael benimle konuşurken Juilliard mezunu olduğumdan bahsetti ve o ana kadar Mia ve Lara dışında kimse bunu bilmiyordu. Hatta yolda sadece isimlerimizi öğrenmiştik diyebilirim... İşte tam o anda herkesin gözleri büyüdü ve büyümüş gözlerini Michael'dan bana doğru çevirdiler. Benim de sert ifadeye bürünmüş yüzüm bir anda gülümsemeye başlamıştı. Bir anda niyeyse sanki Michael'ı yıllardır tanıyormuşum gibi hissettim. Bunun iki nedeni vardı bence; Hem onu görünce içimde herkesinki gibi bir heyecan olmamıştı, hem de söyledikleri bana çok samimi ve içten gelmişti. Ayrıca; "Bana Michael de." Dediğinde ise herkesin sanki bana biraz gıcık olduğunu hisseder gibiydim ki, Michael da hissetmiş olacak "herkes öyle desin lütfen" diye ekledi. Böylece bu samimiliği ilk bana karşı gösterdiğini de anlamış oldum."

(Michael Mia'yla da tanıştı. Mia tabii ki de çok heyecanlıydı ama normal davranıyordu. Lara ve Mia arasındaki ilişkiden biraz bahsettiler)

Michael- Hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim. Neredeyse hepiniz 10 saatlik bir yolculuktan geldi. Lara size odalarınızı gösterecek, yarın çalışmalara başlayacağız. Şimdi ben dahil hepimiz dinlenelim. Herkese iyi akşamlar.

(Herkes önceden anlaşmış gibi senkronize bir şekilde iyi akşamlar demişti)

(Lara gülerek...)

Lara- Gördüğünüz gibi menajerlikle birlikte asistanlık da yapıyorum artık!

Michael- Hadi ama Lara, 5 senedir menajerimsin. Ayrıca bugün ekibi almaya giderim diyen de sendin.

Lara- Doğru, öyle olsun o zaman Michael. Şimdiden iyi geceler.

(Michael biraz gülerek ve eliyle Lara'nın omzuna hafifçe dokunarak)

Michael- İyi geceler Lara.

(Der ve kendi odasına gider)

Lara- Evet, odalar 2 kişilik. Tek ve çift kalmak isteyenler aralarında kararlaştırsınlar.

(Herkes kız-erkek ayrı olmak üzere oda arkadaşını seçip yerleşmişti)

Lara- İşte burası da sizin odanız kızlar. Akşam yemeğiniz odaya gelecek. İyi akşamlar dilerim. Yarın görüşürüz Mia!

(Dedi ve Lara kapıyı kapatıp çıktı. Mia arkası dönük olan Melisa'ya fazla yüksek olmayan bir sesle bağırır)

Mia- Konuşmaya nereden başlasam acaba?!!

Diğer bölüm için çok heyecanlıyım. Bu bölümle ilgili düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim;)

En İyisi Klasik, Değil Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin