"Saat 11.00"
Michael- Herkes hazırsa başlayalım. Saat 11.00.
(Melisa sahnenin kenarından Michael'ın yanına doğru gider, Michael ona döner)
Melisa- Michael, müsadenle bir şey soracaktım...
Michael- Tabii, dinliyorum.
Melisa- Mia'nın sesi gerçekten çok güzel, ama kendine pek güvenmiyor sanırım. Onu şarkı söylemesinde ikna etmeme yardım edebilir misin?
Michael- Tabii ki. Büyük bir zevkle. Şimdi çok merak ettim, onu dinlemek isterim. Peki şu anda nerede?
Melisa- Odamızda olmalı, ben hemen çağırıp geleyim.
(Melisa hızlı adımlarla odalarına gider)
Melisa- Mia, biraz ani olacak hazır ol, Michael seni çağırıyor.
(Yatağına uzanmış kitap okuyan Mia, bir anda uykulu halinden çıkar)
Mia- Nasıl yani? Dalga geçiyorsun değil mi?
Melisa- Hayır, sana süpriz yapmak istiyorum sadece.
(Melisa Mia'yı elinden tutup sahneye götürür)
Melisa- Hadi sahneye çık!
Mia- Melisa, ne oluyor??
Melisa- Az sonra öğreneceksin...
Michael- Merhaba Mia, birisi bana çok güzel bir sesin olduğunu söyledi. Bence artık bunu gösterme zamanı.
Melisa- Yapabilirsin Mia! Bana söylediklerin gibi...
Mia- Şu anda ne diyeceğimi bilemiyorum bay Jack...
Michael- Michael'ı tercih ederim. Hazırsan biz dinlemek için hazırız.
(Mia Melisa'ya çok mutlu ve biraz da sulu olan gözlerle bakar)
Mia- İzninizle başlıyorum.
Michael- Lütfen!
(Mia sahnenin ortasına yaklaşır ve Michael'ın Thriller albümünden "Human Nature" ı söylemeye başlar. 1. Nakarata girdiğinde orkestra da ona eşlik etmeye başlar. Ardından Michael Mia'ya katılır. Şarkıyı sonuna kadar birlikte söylerler. Bittiğinde Michael Mia'yı Mia da Michael'ı olmak üzere herkes birbirini alkışlıyordur)
Melisa- Bravoo!
Michael- Çok iyiydin Mia!
Mia- Bence şarkı çok iyi olduğu için.
Michael- Çok teşekkürler ama sen çok yeteneklisin. Ayrıca bu kadar güzel bir sesin olduğunu Melisa söylemese fark edemeyecektim. Teşekkürler Melisa!
Melisa- O teşekkür bana ait.
Michael- Mia, benimle çalışmak ister misin? Kabul edersen birlikte düet yapmalıyız!
Mia- Tabii ki çok isterim! Ama bunu gerçekten içten istiyorsanız.
Melisa- Mia, bu konuyla ilgili bir şey söylemedim.
Michael- Ne konuştuğunuzu bilmiyorum ama ben çok ciddiyim.
Mia- Çok sevinirim Michael!
(Melisa Mia'ya döner)
Melisa- Ne konuşmuştuk??
Mia- Haklıydın! Teşekkür ederim.
Melisa- Sen de söylediklerinde çok haklıydın!
Mia- Biliyorum...
(İki arkadaş birbirlerine sımsıkı sarılırlar. Bu sırada Michael da vokalistlerine döner ve konuşmaya başlar)
Michael- Arkadaşlar, böyle güzel bir sesi ve kibarlığı kaçıramam. Bu gün itibariyle Mia da sizinle olacak. Büyük konserimizde de birlikte düet yapacağız.
Mia- Tekrar teşekkür ederim.
Michael- Ne demek! Siz bugünkü süprizi bekleyin daha. Bu arada kızlar, sizinle provalara tam anlamıyla yarın başlayacağız. Saat 12.00 oldu bile. Hem benim dansçılarla çok işim var. Siz şimdi stüdyonun içinde istediğinizi yapın ama yemek yemeyin, süprizimin içinde yemek de var.
Melisa- Tamam Michael, biz odamızda oluruz.
Mia- Evet...
Michael- Tamam, o zaman sonra görüşürüz.
(Der ve Michael dansçılarını çağırmaya gider)
Mia- Az önce ne oldu?!
Melisa- Yine "inanamıyorum" deme sakın Mia, bunların hepsi gerçek.
(Sonunda hızlı adımlarla yürüyerek odalarına varırlar)
Mia- Hayır onu demiyorum, az önce bize kızlar mı dedi o?
Melisa- Sanırım, ben de duydum.
Mia- Çok tatlı değil miydi?
Melisa- Konuştuklarımız gerçek oldu ve seninle düet yapacak, ayrıca vokalisti oldun ve sadece bir kelimeye mi takılıyorsun?!
Mia- Hayır, tabii ki o da var ama kelimelerin gücüne inanıyorum ben.
Melisa- İyi bari sonunda inandığın bir şey bulduk, inanamıyorum demekten bıktın herhalde.
Mia- Hahaha çok komiksin bayan ukala!
Melisa- Öyleyimdir, tatlı aşık.
Mia- Heyy, o da nereden çıktı?
Melisa- Sen başlattın, kendine sor. Hadi beni tutma ben çalışacağım.
Mia- Ben de kitap okuyacağım, hiçbir şey olmamış gibi.
Melisa- Tamam o zaman.
Mia- Tamam o zaman.
(İkisi de aynı anda gülmeye başlarlar. Sahnedeki çalışmaya dönecek olursak...)
Jennifer Batten- Billie Jean'i istemediğine emin misin Michael?
Michael- Evet, Wembley konserinde olmayacak, şimdi direkt Beat it'e geçelim.
Jennifer B.- Tamamdır.
Bu bölümde süprizi açıklayacaktım ama onun yerine bu bölüm tamamen Mia ile ilgili oldu. Bir sonraki bölüm zaten tamamen süpriz üzerine olacak! Tahminleriniz varsa yorumlara yazabilirsiniz ama ben tahminlere cevap vermeyeceğim. Umarım hikayeyi seviyorsunuzdur:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En İyisi Klasik, Değil Mi?
General FictionKesinlikle Michael Jackson hayranı olmayan Melisa, klasik müzik eğitimini tamamladıktan sonra orkestra seçmelerine girecek ve yaşamının bir kısmı hiç beklemediği bir şekilde değişecek. Sadece bazı insanların yaşayabileceği olaylar karşısındaki tepki...