-İlk prova ve küçük bir uyarı-

68 3 0
                                    

(Melisa ve Mia da bizim sahneye gelmişlerdir, onları gören Tomas hemen yanlarına koşar)

Tomas- En sonunda gelebildiniz... canımız çıktı burada, sıra sizde!

Melisa- Kusura bakma Tomas ama biz sadece istenildiği saatte geliyoruz. Yorulmaya alışsan iyi olur. ;D

Tomas- Tabii, sabah çalışmaları hariç.

Melisa- Michael izin veriyor, bana hiç bakma.

Mia- Tomas, sohbetine doyum olmuyor ama sanırım artık burası akşama kadar bizim... Michael!!

(Der ve Mia Michael'ın olduğu yere doğru gider. Bizimkiler sohbete devam ediyordur)

Tomas- Mia Michael'ı çok seviyor anlaşılan?!

Melisa- Hiç sorma! Çok büyük hayranı ve hala belli olmadığını zannediyor.

Tomas- Michael cömert ve düşündüğümden daha kibar biriymiş. Bize karşı ailesindenmişiz gibi davrandığını hissediyorum bazen.

Melisa- Açıkçası ben Michael'ı buraya gelmeden bir gün önceye kadar hiç tanımıyordum, bilirsin çeşitli önyargılardan, işime olan ilgimden falan. Her şey Mia sayesinde başladı. Ben bu konuya da tamamen profesyonel bir şekilde bakmayı tercih ediyorum. Yani benim daha Michael'ı övmek için onu biraz daha tanımaya ihtiyacım var. Her şey tanışınca bitmiyormuş gerçekten.

Tomas- Haklısın ama bence benim dediklerim de doğru ve sende zamanla bunu fark edeceksin. Ama onu daha öncesinde hiç tanımıyor olman... biraz tuhaf. Sonuçta o bile seni öğrenmiş değil mi? Ben de klasik bale eğitimi aldım ama Michael'ı biliyordum. Şu anda hayallerimden birini gerçekleştiriyorum onun sayesinde.

Melisa- Senin adına çok sevindim. Sanırım ben baya bir alışana kadar Michael konusunda Mia'yla daha iyi anlaşacaksınız. Ve bu arada benim için klasik müziğin ve viyolanın yeri herkesten ve herşeyden çok ayrıdır. Bazen benim bile önüme geçiyor. Farkındayım bu kadarı da fazla ama madem sohbeti genişlettik söyleyeyim; Juilliard mezunu olmak da kolay deği!

Tomas- Woow, egomu da taçlandırırım diyorsun, işine bu kadar saygıyla yaklaşan birini sanırım daha önce görmemiştim. Tabii Michael dışında. Haklı olsan da ben Michael'a alışacağından eminim.

Melisa- Öncelikle teşekkürler ve "göreceğiz"

Tomas- Hadi bakalım.

(Birbirlerine bakıp gülümserler ve Michael yanlarına gelir. O sırada kapıdan birileri giriyordur)

Michael- Tekrar merhaba Melisa!

Melisa- Merhaba Michael. Sonunda başlıyoruz.

Michael- Evet. Kadro da tamam. Mia ilk seninle başlayalım, IJCSLY 'yu biliyor musun?

Mia- Son harfine kadar ezbere!

Michael- Çok güzel! :D

(Bir anda komik bir sessizlik olmuştur ve herkes birbirine bakıp gülmeye başlamıştır. O sırada kapıdan içeri Quincy ve Camila sohbet ederek girerler. Arkalarından da Lara gelir)

Camila- Merhaba!

Michael- Merhaba Camila. Quincy.

Quincy- Yolda karşılaştık da, naber Mike!?

(Melisa Tomas'a döner)

Melisa- Bu kızı tanıyor musun? Quincy'yi nereden tanıyor?

Tomas- Sen daha tanışmadın tabii değil mi? Camila benim Madrid'deki okuldan arkadaşımdı. Burada tesadüfen karşılaştık. Tesadüflere hiç inanmam gerçi ama... Daha bugün gelmiş. Aramızda kalsın biraz gıcık bir kızdır.

En İyisi Klasik, Değil Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin