„Hm, čo?" Oslepilo ma ostré svetlo. Otec mi vbehol do izby takou rýchlosťou, že skoro rozbil dvere. „čo tu chceš? Ja mám zajtra školu, nechaj ma spať, prosím." Snažila som sa otca presvedčiť aby ma nechal spať. Zabalila som sa do perín, určite som vyzerala ako sushi rolka.
„Vstávaj, Niečo mi musíš vysvetliť!" Kričal po mne otec a snažil sa mi zobrať periny. Snažila som sa s ním bojovať a periny nepustiť, ale nakoniec, keď potiahol silnejšie, vytrhol mi periny z rúk a hodil na zem.
„Som hore, ježiši! Ešte raz sa ťa pýtam, čo tu chceš?" Sipela som na otca veľmi odmerane. Prečo s ním nemôžem mať normálny vzťah? Rozmýšľala som, kedy sa náš vzťah až takto veľmi stihol pokaziť.
„Čo tu chcem? Je to snáď môj dom." Obránil sa otec. „Kde si dnes bola a hlavne s kým?" Kričal otec hlasnejšie a hlasnejšie. Odkiaľ sa už len on dozvedel, že som dnes nebola s Jerom. Vždy mu bolo jedno kde som, pokiaľ som bola s ním. Veď aj Kurtovi som povedala že budem u Cooperovcov. Čo som aj bola, mimo tých dvoch hodín, ktoré som strávila s Ryderom.
„Bola som u Jera. Kurt o tom vedel tak nepanikár." Odpovedala som mu a zo zeme som si zdvihla pohodenú perinu. Uložila som sa znovu do posteli a snažila sa ignorovať otca.
„Po škole! S kým si bola po škole, Luna. Nesnaž sa ma oklamať!" Otec so mnou už očividne strácal trpezlivosť. Netušila som odkiaľ mohol mať tieto informácie. Buď nás niekto videl, alebo ma niekto sledoval. Po rozume mi začalo behať Dustynove meno. Čo ak on povedal otcovi že som nebola s Jerom? Blbosť, veď otec Dustyna nemá rád. Určite by ho nepočúval. Alebo?
„Neviem kto ti naplnil hlavu takýmto nezmyslom, ale hovorím ti, že som bola s Jerom!" Trpezlivosť s otcom som začala strácať už aj ja. „Tvoje gorily ma strážia na každom kroku, kde by som sa asi tak stihla s niekým zoznámiť? A ešte s ním ísť aj von? Začni zdravo uvažovať, alebo choď kričať na niekoho, s kým si myslíš že som bola vonku a mňa nechaj spať." Dúfala som, že ho to umlčí a pôjde preč. Naozaj som sa potrebovala vyspať.
„Ak sa mi chceš pomstiť za náš minulý rozhovor, ak zistím že sa pokúšaš zničiť mi firmu. Ver tomu, že ťa tvoje konanie stiahne na dno spolu so mnou. Nabudúce si dobre premysli čo robíš mladá slečna!" Otec za sebou zabuchol dvere takou silou, že sa mi otriasli okná v izbe. Tak na toto už naozaj nemám. Prečo si myslí že mu chcem zničiť firmu? Jeho firma je to posledné čo ma zaujíma. Po tomto rozhovore s otcom som bola naozaj zmätená. Správa sa akoby sa celý svet točil len okolo neho. Zobrala som si mobil a dúfala že Jeremy ešte nespí.
--Harold ma práve zobudil a pýtal sa s kým a kde som dnes bola. Vedel, že som nebola s tebou.-Napísala som mu správu a čakala na odpoveď. Vedela som, že on mu to určite nepovedal. Len som chcela počuť jeho názor na celú vec.
--Odkiaľ to vedel? Kto mu to povedal? Myslíš, že vás niekto videl?-Správa od Jera na seba nenechala dlho čakať. Nad tým že ma niekto videl som už premýšľala, ale len málo ľudí ma pozná. Okrem otcových goríl a pár ľudí z večierkov, ani tí by ma podľa mňa nespoznali len tak vonku. A Prečo by to už len niekto vešal na nos môjmu otcovi? Nemajú svoj vlastný život? Musia sa miešať do toho môjho?
--Neviem, ale dosť ho to naštvalo a myslel si, že mu chcem zničiť firmu. Nechápem ako prišiel práve na takúto hlúposť.-No naozaj, idem s niekým von a otec to pochopí tak, že mu chcem zničiť firmu? Čím viac som nad tým premýšľala, tým viac som myslela na Dustyna.
--Ak bude treba, prídem mu povedať že som bol celý čas s tebou.- Upokojila ma správa od Jera. Jer bol moja náplasť na všetky pokazené vzťahy v mojom živote. Mám príšerných rodičov, ale za to mám toho najlepšieho kamaráta na svete.
YOU ARE READING
Nedali nám šancu
Romance„Preboha Luna si v poriadku?" Ako zázrakom sa objavil na balkóne Jeremy a zachránil ma z tejto frašky. „Bolo to vtipné, pokiaľ ťa nestrhol na balkón nejaký chuligán!" Beriem späť, kiež by Jer zostal sedieť na zadku! On si vôbec nevšimol že ten "chul...