Rýchlo som sa obzrela za seba, či ho náhodou nevidí aj Tarius. Jer si všimol môj naliehavý pohľad a hneď na to aj Rydera. Oči mu skoro vypadli z jamiek, no hneď si uvedomil, o čo mi ide. Začal sa s Tariusom zhovárať a snažil sa ho rozptýliť.
„Čo tu robíš?" Spýtal sa a hneď som sa otočila naspäť, tvárou k nemu.
„Čo tu robím ja?" Ducky preskakovala pohľadom z jedného na druhého a vyzerala byť dosť prekvapená. „To je moja otázka... Takže, čo tu robíš?" Založila som si ruky a vyčítavo na neho pozrela. Ešte stále som bola nahnevaná za to, ako sa správal u neho doma.
„Ja pracujem, si na rade.. hovor. S kým tu si? Prečo si takto oblečená?" Začal sa obzerať po bare a hľadať známe tváre.
„Ryder.." Dlaňou som si chytila čelo. „Ty si ten staro-nový majiteľ?" Spýtala som sa, aj keď som už dobre poznala pravdu.
„Si tu s Osbournom?"
„Áno je tu aj on, ale prišla som s Jerom. Ak dovolíš, idem si to tu posledný krát užiť, kým mi to tu nepokazíš." Otočila som sa na Ducky a začala ho ignorovať. „Ako vždy, dva krát tequilu a nejakú colu pre Tariusa."
„Na účet podniku." Dodal Ryder. Snažil sa zadržať úsmev, ale kútiky úst ho zradili a podaroval mi jeden z jeho frajerských úsmevov. „Pristane ti to." Žmurkol a zmizol za dverami.
„Okej, čo malo znamenať toto?" Ducky na mňa vyvalila oči, keď preliezla naspäť za pult a podávala mi objednávku.
„My dvaja.. sa tak trochu poznáme." Zobrala som tácku s poldecákmi a colou a namierila si to za Tariusom a Jerom.
„Trochu?" Zastavila ma. „Keby ho vyruším ja, už by som ležala v čiernej igelitke v odpadkovom koši. Určite by mi nedal pitie na účet podniku... a to tu pracujem už dlhé roky. Do čoho si sa zas zaplietla Luna?" Zagúľala očami. Ja som len mykla plecami a konečne odkráčala pri stôl, ktorý obsadila moja posádka.
„Táákže, kto ide prvý?" Sadla som si a natešene som preskakovala pohľadom s jedného na druhého.
„Ak mám ísť spievať, cola mi nebude stačiť zlatko."
„A kto nás odvezie domov?" Nadvihla som obočie a šokovaná som pozrela na Tariusa.
„Odvoz vybavím." Žmurkol na mňa.
„S týmto súhlasím len preto, že ťa chcem vidieť hore na pódiu." Uchechtla som sa, vstala od stola a namierila si to znovu k baru. Na pol ceste som sa zrazila s Ducky, ktorá niesla plnú fľašu tequily.
„Ak ideš po alkohol, šéf posiela na váš stôl fľašu." O čo ti ide O'Sullivan? Chceš ma opiť alebo to mám brať ako tvoje ospravedlnenie?
„Že mu ďakujem." Vrátila som sa naspäť k stolu, s plnou fľašou.
„To je lepšie." Usmial sa Tarius a nalial si do prázdneho pohára, ktorý som mu priniesla ku cole. Keď už sme boli trochu pod parou, začali sme s Jerom s jednoduchými pesničkami. Hneď sme si získali celý klub. Keď sme konečne presvedčili Tariusa aby vyliezol na pódium, začal spievať pieseň Bad boy od Young Bae... Najskôr som nechápala ako.. No Tarius to naozaj roztočil, nie len spevom ale aj jeho pohybmi. Všetci začali tancovať s ním a mňa vytiahol na pódium. Vrtela som sa do rytmu piesne okolo neho, čo si zjavne užíval. Takto pokračoval celý večer, spievali sme, tancovali, pili a ja som si v ten moment nepriala nič iné, len aby tento večer neskončil. V zozname som našla pieseň, ktorá presne pasovala k momentálne situácii v mojom živote. Vyliezla som znovu na pódium a začala som spievať Criminal od Britney Spears. Do mojich pohybov som dala všetko, mikrofón mi poslúžil ako tyč, okolo ktorej som tancovala ako had. Všetky moje pohyby smerovali do bokov. Cítila som na sebe všetky pohľady a presne to som chcela. Cítila som sa fantasticky.
YOU ARE READING
Nedali nám šancu
Romance„Preboha Luna si v poriadku?" Ako zázrakom sa objavil na balkóne Jeremy a zachránil ma z tejto frašky. „Bolo to vtipné, pokiaľ ťa nestrhol na balkón nejaký chuligán!" Beriem späť, kiež by Jer zostal sedieť na zadku! On si vôbec nevšimol že ten "chul...