„Som to stále ja..." Začal Ryder, no Harold ho okamžite prerušil a vrátil ma opäť medzi všetkých tých ľudí.
„Nenechaj sa vysmiať. Je to pomsta za tvoju matku, nevolala ťa práve ona Ryder?" Úsmev na jeho perách bol strašidelný. Vyhral. Harold jednoducho vyhral. Dostal do úzkych mňa, aj Rydera.. Teda vlastne Ryana.
„Aká pomsta?" Ľudia po nás neprestávali pozerať.
„Rozlúč sa Luna, pán Walker bude musieť odísť. Prekročil isté hranice, dohoda padá." Otec ma chytil za ruku a ťahal ma od neho preč.
„Jediné čo ma zaujíma je Luna! Harold! HAROLD!!" Počula som ako za nami kričí. Keď som sa otočila, videla som ako sa ho Sawyer pokúša udržať, aby sa za nami nerozbehol.
Nechala som sa otcom ťahať do jednej z izieb hotela. Bola som zmätená a nevládala som sa brániť. V izbe som si sadla na posteľ, žmolila rukami a pozerala do zeme.
„Otec?" Po niekoľkých týždňoch, som ho tak znovu nazvala.
„Teraz už všetko chápem. Chápem že ti nešlo o to zničiť mňa alebo firmu a chápem že to nie je tvoja vina. Walker dokáže byť presvedčivý, hlavne ak mal šancu pomstiť sa mi."
„Čo sa stalo jeho matke?" Vzdychol si a posadil sa vedľa mňa.
„Jeho matka bola úžasná a krásna žena. Do mesta prišla už ako pani Elis Walkerová s malým, dvojročným synom Ryanom a jeho otcom Amirom. Ja som práve rozbiehal firmu a tvoju matku som ešte nepoznal. Elis ku mne prišla žiadať o pracovné miesto, aj keď mali dostatok peňazí, keďže Amir bol Boss írskej mafii, tak ako Ryan teraz. Ona chcela žiť normálny život, chcela pracovať a rovnaké hodnoty vštepovala aj do malého Ryana ktorý s ňou vo firme trávil veľa času. Elis ho nechcela nechávať s Amirom kvôli jeho "práci". Páčil sa mi jej entuziazmus, jej odhodlanosť, páčilo sa mi aká bola matka, páčila sa mi rovnako znútra ako zvonku. Prešli mesiace čo u mňa pracovala a začali sme sa zbližovať, páčila sa jej predstava žiť s mužom, ktorý podniká čestne, nezabíja a nekradne. Náš románik, bohužiaľ, nezostal bez povšimnutia. Najskôr prišli výhražné listy, neskôr to boli napadnutia zo strany jeho Capov. My sme však pokračovali aj napriek všetkým stopkám, ktoré pred nás stavali. Amir bol bezcitný. Vždy musel mať posledné slovo a ak niečo nemohol mať, nemohol to mať nikto." Otec prestal hovoriť a ja som tušila kam tým všetkým mieri.
„Amir.. On.. Zabil svoju ženu? Ryderovu.. Ryanovu matku?" Spýtala som sa po chvíľke ticha.
„Najal na to ľudí. Sám začal vychovávať Ryana na to, aby jedného dňa prevzal miesto Bossa a dám ruku do ohňa za to, že mu celý život mútil mozog kvôli pomste na náš rod, určite mu tvrdil že Elis zomrela kvôli mne. Mal som vedieť že to nebude len tak. Že keď sa vrátili nebude to len kvôli obchodom." Zavŕtal si hlavu do dlaní a mlčal. Už som chápala prečo bol k mojej matke, jeho žene taký chladný. On svoju jedinú lásku stratil. Ale prečo si teda bral mamu? Prečo mali mňa? Nechcela som sa v tom rýpať, preto som tému radšej nemenila.
„Nikdy som nemala pocit, že by chystal pomstu. Myslím, že ma má naozaj rád otec." Prehovárala som samu seba. Neviem či som svojim slovám naozaj verila. Vedela som že im momentálne potrebujem veriť, pretože ďalšiu zradu by som nezvládla. Potrebovala som mať aspoň malú nádej, že toto všetko nebolo vymyslené a hrané. Preto si budem musieť vypočuť aj druhú stranu. Musím sa porozprávať aj s Ryderom. Ach do pekla. S Ryanom.
„Nemyslím, že by chcel, aby si si myslela že ťa nemá rád. Dúfam že si nespravila žiadnu hlúposť. Walker je rovnaký ako Amir!" Harold vstal a odkráčal pri prah dverí. „Môžeš tu zostať spať." Povedal, stále otočení chrbtom ku mne. Keď konečne odišiel, všetko sa na mňa začalo valiť. Všetky pocity, emócie. Asi som začala triezvieť a začínalo mi dochádzať, že to nie je len nejaký hlúpy sen či žart. Otec v ňom videl Amira. Niekoho, kto zabil jeho lásku. Lahla som si na postel a pozerala do stropu. Ani neviem ako dlho som tam tak ležala, kým ma nevyrušilo klopanie na dvere.
YOU ARE READING
Nedali nám šancu
Romance„Preboha Luna si v poriadku?" Ako zázrakom sa objavil na balkóne Jeremy a zachránil ma z tejto frašky. „Bolo to vtipné, pokiaľ ťa nestrhol na balkón nejaký chuligán!" Beriem späť, kiež by Jer zostal sedieť na zadku! On si vôbec nevšimol že ten "chul...