„No? Čo tam je? Už by to malo byť vidieť." Nervózne som si pomedzi tie slová hrýzla do nechtov.
„Bubny poprosím..." Začal bubnovať prstami po poličke pri umývadle.
„Jer!"
„Sme v suchu." Mykol plecami. „Idem pripraviť raňajky. "Odišiel, no ešte pred tým mi pricapil rýchli bozk na líce. „Aj ja som bol nervózny. Určite by som musel malému Ryderovi Juniorovi meniť plienky ja. Wrap it before you tap it!" Zavtipkoval a už ho nebolo. Práve mi spadol obrovský kameň zo srdca. Určite si viem predstaviť mať deti s Ryderom. Ale to je budúcnosť. Zahodila som použitý test do koša a keď som už bola v kúpeľni, pripravila som sa do školy.
„Už si hotový? Zmeškáme prvú prednášku, pohni si!" Kričala som na Jera, ktorému trvalo večnosť obliecť sa a umyť si zuby. Stepovala som pri dverách, už pripravená vyraziť a on si z kúpeľni vykračoval čítajúc TeenAge, stále v boxerkách. „Fajn, nechávam ťa tu aj s tým časopisom, ktorému si sa mimochodom smial." Zobrala som kľúče od jeho auta a keď si to všimol, behom sekundy bol pripravený.
„Nevedel som že sú v ňom také zaujímavé články. Najviac ma bavia tie testy. Dnes som zistil že ma môj priateľ už nemiluje." Zobral kľúče z mojich rúk a srdcervúce si vzdychol.
„Ty nemáš priateľa Jer." Prevrátila som oči a nasledovala ho do auta.
„Radšej priateľku prosím." Rýchlo sa ohradil. „Ale chápeš tú drzosť? On ma už proste nemiluje!" Naštartoval auto a konečne sme vyrazili do školy.
„Nechápem prečo tu musíme trčať, aj keď už máme všetko hotové." Zamrmlala som si popod nos, keď sme mali namierené do školského bufetu. Sadli sme si s jedlom von na terasu a snažili sa zistiť čo by mal byť dnešný obed zač, lebo sa to podobalo akurát tak na blato zo školskej záhrady.
„Luna! Haló, tu som!" Ani som sa nemusela pozrieť kto to na mňa vrieska cez celý bufet a hneď sa mi žalúdok stiahol natoľko, že som prestala byť hladná. Capla som smejúceho sa Jera po hlave, keď Samovi ukázal aby si k nám sadol a uvoľnil mu jedno miesto. Zadychčaný si k nám sadol a hneď spustil. „Konečne si v škole. Bol to hrozne nudný týždeň keď si tu nebola. Dnes ti tá uniforma pristane." Usmial sa a pustil sa do blata, ktoré mal na tanieri. Ja som svoju porciu posunula čo najďalej od seba a zahryzla sa do jablka, ktoré som si kúpila v bufete. Jer sa vo svojom tanieri tiež len vŕtal. Asi to vyzerá tak, že si budeme musieť niečo uvariť.
„Neviete či sa už rozhodlo kam pôjdeme osláviť koniec semestra?" Spýtal sa Sam s plnými ústami. Vyčítavo som sa pozrela na Jera, ktorý mi očividne niečo zabudol povedať.
„Och, vedel som že som na niečo zabudol. Mandy a barbie krásky sa rozhodli že by sme mali ako "dobrá partia" ukončiť semester spolu v nejakom podniku." Bože len nie Mandy. Videli ste film Mean girls? Tak tá bloncka, to je presne Mandy a spol.
„Spomínaj čerta." Zašepkala som Jerovi, keď sa k nám blížila Mandy v závese s jej bandou. Najskôr samozrejme prišiel závan sladkej voňavky, z ktorej som sa rozkašlala a prisahám, mali jej na sebe toľko, že mi to podráždilo sliznicu.
„Ahoj Jery." Sladko sa usmiala na Jeremyho. Jery? Odkedy je môj Jer ich Jery? „Tak sme uvažovali, že Škaredé káčatko nakoniec nie je až tak zlý nápad. Aspoň budete mať všetci príležitosť počuť môj spev." Prehodila si peroxidom odfarbené vlasy a znovu sa usmiala. To si radšej do uší nalejem kyselinu ako počúvať jej spev. „Mohol by si vybaviť rezerváciu keď tam poznáš majiteľov." Ďobla mu prstom po nose a mne sa chcelo zvracať.
„Mandy, nemyslím si že káčatko je pre teba a tvoje prívesky vhodné." Prinútila som sa na ňu usmiať, no v sekunde som sa znovu pozrela na obed, ktorý zrazu vyzeral oveľa lákavejšie. Všetko bolo lákavejšie ako Queen bee Mandy.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nedali nám šancu
Romansa„Preboha Luna si v poriadku?" Ako zázrakom sa objavil na balkóne Jeremy a zachránil ma z tejto frašky. „Bolo to vtipné, pokiaľ ťa nestrhol na balkón nejaký chuligán!" Beriem späť, kiež by Jer zostal sedieť na zadku! On si vôbec nevšimol že ten "chul...