🌟bölümü beğenmeyi UNUTMAYINIZ!
İyi okumalar:)>YadePoyraz<
"Tatlım güzelsin de
Korkak bir halin var
Derdim biraz uyku
Sonrası rüyalar
Hayır anlamadım neyin havası bu
Balkandan bile soğuk hava dalgası
Yanına yakışacak bir başkası yok mu?
Ser verip sır vermiyorsun ama
Gözlerinden okundu kaç numara
Aradık tabi hiç cevapsız yok mu?
Hadi bi dudak bir yanak yolla
Kurumuş yüreğim bir nem alsın
Bir bakarsan sağına soluna
Kim deliden deli anlarsın."Bağırmaktan boğazım acıyordu ama umurumda bile değildi. Zıplayıp durmaktan dizlerim titriyordu ama umrumda bile değildi. Kanım damarlarımda ısınmış, yanaklarım muhtemelen iki ton daha koyulaşmıştı ama UMRUMDA DEĞİLDİ!
Sumru'dan aldığım içeceği ortada birleştirip üçümüz aynı anda fondip yaptık. Kendi tutamayan Ahu güldüğümde içecek Ahu'nun burnundan fışkırdı. O kadar komikti ki altıma edeceğimi sandım. Gülmekten ölecektim.
Biz sadece bir ev partisindeydik. Ve sanki sadece üçümüz varmış gibi çıldırıyorduk.
"İstanbul seni hapsetmiş,
Eski bir banda kaydetmiş,
Yüzlerce binlerce insan aman Allah!
Hep bu şarkıyı söylemiş."Zıplamaktan, bağırıp çağıra şarkı söylemekten epey yorgun hissediyordum ama aptal aptal gülmekten geri durmuyordum. Rahatlamış ve gevşemiştim. Her şeyden öte mutlu hissediyordum. Okul dönemi ve dersler küçük aksilikler dışında muazzam şekilde iyi gidiyordu. Mutsuz olmak için hiçbir sorun yoktu!
"Bana ne dediğimi soracak olamazsın hayır!
Bir sebebim yok artık
Kalamam mı hayır!
İki gözlerimi açtın teşekkür ederim hıhı
Son lafını duydum bir kere de güleyim haha
Bir kerede ben güleyim
Daha ne dediğimi sorma
Bana ne, yerine koyamam ki sonra
Bana ne, sen git onurun peşine kime ne.""Artık durun!" Diye ciyakladım. "Altıma edeceğim."
Sumru güldü. "Daha yeni ısındık." Dedi.
"Altıma edeyim istesen."
Güldü. "Git, gel o zaman."
"Beni bekleyin ama. Durdurun müziği."
Ahu güldü. "Bir dahakine Edis'i de getirsene." Dedi. "Can abi halleder."
"Tabi. O da öyle gidiyordu." Dedim gülerek.
"Laf yetiştirme. Git!" Diyerek ittirdi beni Sumru.
O kadar fazla sıvı tüketimi yapmıştım ki boşaltım için en yakınımda ki tuvaleti koştum. Sıra olduğu için beklerken telefonumu karıştırdım. Dediğim gibi bir ev partisindeyiz. Ev çok kalabalık değildi. Okuldan her bölümden bir grup var gibiydi. Böyle partilere nadiren takılırdık. Ama takıldığımızda da eğlenmesini bilirdik. Bu tarz etkinlikler de bizim için aşırıya kaçmak sadece çok fazla asitli içecek tüketmek ve sürekli tuvalete gitmek demekti. O yüzden sorun yoktu. Sıra ban gelince içeri girdim. İşimi hızlıca hallettim. Elimi yüzümü yıkayıp kızaran yanaklarıma güldüm. Beyaz tenim kızarmaya oldukça müsaitti. Saçlarımı açıp tekrar topuz yaparken Kasım ayı için epey sıcakladığımı hissettim. O kadar dansa ısınmıştım tabi. Tuvaletten çıkıp doğruca kızların yanına gitmek için çıktım.
"Yade!" Diye bana seslenen Seçil ile dar koridorda karşılaştığımızda birbirimize sarıldık.
"Naber Seçil?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Ruhlar Anıtı
Fiksi Remajakafamın içi terkedilmiş bir akıl hastanesiydi. bitmeyen bir kavgaydım. kaçmaya çalıştığım her şeyin tam ortasındaydım.