B.33: SAKIN DIŞARI ÇIKMA

1.8K 310 417
                                    

Slmmyfrindes:)
Mühim hatırlatma yapıyorum bakın sonra işler değişince niye böyle oldu ya, ben DUYMADIM demiyoruz. Olay şu ki; virüs kurguya dahil oldu.
AMA öyle küresel bir felakete dönüşmeyecek. Dünya'ya YAYILMAYACAK! Çin'de kalacak. Anlaştık mı? Kurguya sadece bu kadarcık dahil olacak, bitecek ve Çin'de kalacak. Tamam mı?
Öyle okulların kapanması, kısıtlamalar, yasaklar, KARANTİNA falan böyle şeyler kurguda OLMAYACAK! Hem böyle şeyler gerçek hayatta olur saçmalamayın... hah!

:( -.-

Kendinize çok dikkat edin olur mu?
Sağlıcakla kalın.  Sizi seviyorum. 🧚🏻‍♀️

İyi okumalar :)





>NuhTufan<

Sınırları aş,Kendini zorla, Beni bul

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sınırları aş,
Kendini zorla,
Beni bul.

<1. PERDE>

Kullanıcı481 sadece beni bekle
Kullanıcı481 seni ellerimle mahvedeceğim

NuhTufan Doğu?
NuhTufan sen misin lan?
NuhTufan beni zaten mahvettin
NuhTufan vazgeç. Boş ver. Özür dile.
NuhTufan kapansın bu hesap.

Kullanıcı481 siktir git
Kullanıcı481 sana öyle çok kin güdüyorum ki ya ben ya sen öleceksin.

NuhTufan geber o zaman

Kullanıcı engellendi.

<~~~~>

Omuzlarımı gevşetmek için kollarımı oynatırken esniyordum. Güzel kokular için mutfağa yöneldiğim esnada kapı ziline durup kamerayı açtım.

"İyi günler! Teknik ekip. Yıllık kontrol için ana merkezden yönlendirildik. Havuz ve bahçe bakımı için geldik." Diyen adama kapıyı açtım.

İki teknisyeni eve aldıktan sonra mutfağa geçtim.

"Bugün havuz iptal." Dedim. "Temizliyorlar bakın."

"Ya." Dedi Meyra. "Küstüm."

"Hemen de küs zaten." Dediğimde annem bana ters bir bakış atmıştı. "Küveti suyla doldurayım mı dayısı?"

"Küveti mi?" Diye soran küçük kızın gözleri parladı.

"Bana gidelim." Dedi annem. "Olur mu? Havuza girersiniz."

"Gidelim anneanne." Dedi Kayra. "Sizin bahçede daha çok böcek var."

Annem suratını buruştururken hemen Yade'ye döndü. Günlük planlarını anında oluşturmuşlardı ki yine ben açıkta kalmıştım. Neyse. Bugün zaten uğraştırıcı bir işim vardı.

Kayıp Ruhlar AnıtıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin