B.26: Bazen Seni Seviyorum Diyemezsin

2K 333 442
                                    

🌟

slmmyfriends.

satır arası yorumlarınızı bu bölümde okumak için sabırsızlanıyorum!

iyi okumalar:)


>NuhTufan<

YadePoyraz, KutayKutlu ve diğer 12

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YadePoyraz, KutayKutlu ve diğer 12.299 kişi beğendi.

NuhTufanAyaz eve döndüm! Parti de görüşürüz... Parti katılımlarını @kutaykutlu alıyor. Özel numaraya mesaj atın. :)

KutayKutlu işte beklenen eğlence!
Parti katılımları ben de. Özel numaraya bekleniyorsunuz.

İnci_inci NUH GERİ DÖNDÜN!

tuğçetdf Özel numara ne? Nerden bulurum?

ArdaDereli öldü sananlar olmuş. Yanıldılar.

+++

ŞeymaSu DM'e GEL LÜTFEN!

SudeSude seni ÖZLEDİK! Kızlar acil özel numarayı bulun!!!

ayçaDvr şenlendi buralar.

<~~~~>

Parti için yaptığım en büyük hazırlığı size anlatayım. Öncelikle Nil'e haber verdim. Harika bir kardeşim çünkü. Asla izinsiz iş yapmam. Beni ne sanıyorsunuz? Hah! Ona on kişiyi geçmeyecek bir partiyi evde verebilir miyim, diye sordum. Kabul. On kişiden fazla olurduk ki bu bir yalandı. Ama beyaz bir yalandı. Beyaz yalanların bir zararı yoktur. Başta pek yanaşmadı. Merih'e sordu. Merih tabi beni benden iyi tanıyarak on kişilik değildir o parti, dedi. Bunun üzerine biraz ısrar ve kendimi acındırma ile izni koparır gibi oldum. Nil benden sonra Yade ile konuştu. Benimle birkaç gündür konuşmayan Yade ile...

"Ee, Nil ne dedi sana?"

Yade oturduğu yerde iyice kaydığından biraz yatıyormuş gibi görünüyordu. Sadece gözlerini bana çevirip baktı. Onun devrik mavi gözleri içimi daha önce hissetmediğim bir duyguyla yoğuruyordu. Bunu tanımlamak zordu. Ekşi ama ardından tatlanan bir şey gibiydi. Bildiğim şey ise onun bu bakışlarından hoşlandığımdı. Bu kızdan iyiden iyiye hoşlanıyordum. Asla inkar yok. Ben harbi bir adamım. Özü sözü bir. Bu kız benim sonum olacaktı. Hissediyorum.

Ve geçenki geceye gelirsek... harika öpüşüyor! Ama buna dair hiç konuşmadık. Yine sildi anlayacağınız. Benimle de mesafeli. Hiç sorun değil. Onu korkutmak istemiyorum. Yeterince korkunç biriyim zaten. O yüzden olgun biri olarak ona zaman vereceğim. Ki korkup benden kaçmasın.

Kayıp Ruhlar AnıtıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin