Di sebuah kelab malam yang terkenal di ibu kota.Kelihatan ramai pengunjung di dalam kelab itu menari terkinja-kinja bagaikan tiada hari esok.Kelihatan tiga sekawan itu sedang duduk di sofa yang disediakan di dalam bilik khas VVIP
"Hey bro,lama tak nampak.Sibuk sangat ke sekarang" kata Syed Raziq sambil meneguk wine Chateau Margeux .Minuman itu bagaikan air mineral .Tidak sah kalau tak teguk setiap hari.
"Betul tu.Kau pergi mana? Lama menghilang.Aku call tak angkat.Bila nak jumpa kena buat appointment.Hey,tak kan best friend sendiri pun nak kena buat appointment bila nak jumpa"Balas Megat Naqib sambil memeluk erat pinggang GRO yang berada di sebelahnya itu.
"Sorrylah geng.Aku sibuk .Tender-tender banyak nak disiapkan .Minggu depan pula aku nak ke Paris.Stock baru sampai. Nak tengok warehouse dekat sana.Aku dapat inform,orang buah aku songlap stock baru aku"katanya sambil mengepal penumbuknya.
"Rilek bro,kitaorang akan ikut korang,ok.kau jangan risa...."belum sempat Syed Raziq menghabiskan ayatnya.Bunyi ketukan berbunyi dan seorang lelaki berpakaian suit masuk ke dalam.
"Tuan, 'pesanan ' yang tuan pesan dah sampai.Dia tengah tunggu di suite 208 .Boleh kita pergi sekarang" Kata lelaki yang memakai name tag Azhar itu.
"Good job Azhar ,tak sia-sia aku percayakan kau.But make sure,yang ni layanannya tiptop bukan macam minggu lepas yang kau bagi.Huh,,teruk betul servis dia.Ni ada tip untuk kau.Tapi ,kalau yang ni teruk jugak,siap kau."balas Tengku Haydar sambil memasukkan beberapa keping not wang ringgit ke dalam kocek bajunya.
"Mak aihh, tak cakap,aku pun nak jugak.Asyik korang berdua je dapat."kata Syed Raziq
"Sorry bro.First come first serve. Aku pergi dulu nak nikmati pesanan aku.Minggu depan jumpa dekat hangar ya.Tata"Balas Tengku Haydar lalu beredar menuju ke suite yang dikhaskan untuknya.
.........................................
" Hi sayang, lama I tunggu you,you pergi mana"kata perempuan itu sambil meraba di sekitar badan Tengku Haydar.
"Sorry sayang,I ada hal.Malam ni kita enjoy ye."balas Tengku Haydar.
"Huh perempuan ,kau tengok malam ni.Aku pakai kau cukup-cukup malam ni.Aku tau ,kau nak dekat aku sebab duit je.But,let's the game begin.'Bisik Tengku Haydar sambil tersenyum sinis.
Mereka berdua melepaskan nafsu mereka didalam bilik itu bagaikan tiada hari esok.Tengku Haydar bagaikan singa yang lapar membaham mangsanya.
"Sayang,slow sikit.I sakit ni" kata perempuan itu sambil menahan kesakitan akibat tujahan bertalu-talu Tengku Haydar .
"Sayang,just enjoy it.You akan suka.Ni baru permulaan tau.Kita ada banyak round lagi ni"balas Tengku Haydar."Padan muka kau perempuan,rasakan ni,ni baru sikit aku bagi.Kau ni celah tapak kaki aku je"bisik hati Tengku Haydar sambil menahan amarah.
.........................
Matahari terus memancar-mancar di dalam bilik itu.Namun ketika Tengku Haydar lena dibuai mimpi.Dia dikejutkan dengan bunyi kaca pecah di dalam bilik air.
"PRANG"
"bunyi apa tu.Hoi!!! perempuan kau pergi mana. hah!!"jerit Tengku Haydar apabila melihat tiada kelibat GRO itu diseblahnya.Dengan sekelip mata ,dia mengambil tuala lalu menuju ke bilik air bagi membersihkan diri.Namun,ada sesuatu yang mengejutkannnya.
"Sayang , sorry tak dapat call you semalam.Penat I layan dia sampai sakit I dibuatnya.Tapi takpe untuk you ,I dah dapat semua credit card dia,kejap lagi kita pergi,ok,bye sayang,muah"kata GRO itu namun dia tidak menyedari bahawa Tengku Haydar berada di belakangnya seperti singa yang bakal membaham mangsanya.
"OOOOO,ini kerja kau,sini kau"Tengku Haydar terus menarik rambut perempuan itu lalu menghentak beberapa kali muka perempuan itu ke dinding.
"You,sorry,tolong,i janji tak buat lagi.Ksiankan I"namun kata-kata perempuan itu bagaikan angin yang lalu mencelah di tepi telinganya itu.Apabila GRO itu tinggal,nyawa-nyawa ikan .Dia menelefon anak buahnya.
"Ramzul,kau pergi tempat biasa aku selalu lepak .Pegi Suite 208.Uruskan "benda" ni bagi pet aku makan..Cepat dan bersihkan tempat ni"arah Tengku Haydar
"Don't mess with me sayang,lepas ni kau akan jadi makanan pet aku.Sian diaorang,mesti lapar"balas Tengku Haydar sambil mengusap lembut pipi GRO itu yang tinggal nyawa-nyawa ikan itu.
Tengku Haydar terus bangun lalu membersihkan diri.Setelah siap dia menuju ke kereta sportnya menuju ke pejabat.Banyak urusan yang perlu diselesaikan sebelum berangkat menuju ke Paris.
YOU ARE READING
His Angel
ActionAlso Known as The Mafia's Wife (OG) Alissa Safia(23 tahun) Seorang gadis yang ceria yang bahagia di samping keluarga tercinta dan rakan-rakanya.Perwatakannya yang menarik itu telah menarik perhatian si" Dia". Dato' Wira Tengku Haydar Inskandar(31 ta...