"Hei,tak pepasal aku kena ikut kau ni haydar.Kalau tak malam ni boleh aku pergi.Dahlah dah janji dengan Diana"Rungut Syed Raziq
"Kau tak payah lah merungut sangat ,janji konon...Kau pakai dia pun untuk seminggu.Lepas tu tukar"balas Megat Naqib.Begitulah mereka ,bagi mereka perempuan ibarat baju yang boleh ditukar ganti.
"Ala,nanti kalau dah jumpa yang mampu menakluk hati aku ni,aku berhentilah buat kerja.Susah sekarang nak jumpa yang baik.Semua yang dekat aku,ni semua kaki kikis, betul kuat kikis punyala"balas Syed Raziq dengan angkuhnya.
"Huh,ada lagi ke perempuan yang baik hati zaman sekarang ni.Kalau baik pun, depan kita,belakang lagi hebat dari setan"balas Tengku Haydar
"Hei,korang jangan cakap macam tu,kita belum jumpa.Mungkin dia tengah sesat nak cari jalan ke nak ke arah kita.Daddy aku kata, perempuan yang ditakdirkan jadi jodoh kita tu bila kita jumpa dia,dapat mengetarkan hati kita.Kita akan buat apa saja asalkan dapat dia.Itu yang Daddy aku cakap.Kita memang tak percaya,tapi trust me,one day ,dia akan hadir"kata Megat Naqib
"Dah lah,jangan bising.Kalau aku jumpa perempuan yang mampu mengetarkan hati aku tu.Aku janji ,aku akan bagi jet ni kat kau Raziq"kata Tengku Haydar
"Woah,aku on je.Dah lama aku nak jet ,ni.Ok,Deal.Kau Naqib jadi saksi"ujar Syed Raziq
"Deal man.Belum pernah lagi aku ni mungkir janji."
"Tentang kenapa aku bawak korang dekat ini.Korang kena ikut jugak .Korang orang kanan Dark Venoms.Lagi pun 'dia' dah keluar dari penjara" kata Tengku Haydar
"WHAT!!!!!" jerit Syed Raziq dan Megat Naqib.
"Biar betul,aku rasa mungkin sekarang ni,dia tengah plan nak attack kau Haydar.Kita kut yang sumbat dia dalam penjara.Sepatutnya dia kena tali gantung,tapi sebab duit,lepas je."balas Syed Raziq
"Don't worry,taulah aku jaga,informer aku bagi tau,sekarang ni dia tengah plan nak attack kita.Tapi sebelum tu ,aku nak bagi 'hadiah 'sikit dekat dia."kata Tengku Haydar tersenyum sinis sambil memanding ke luar tingkap jetnya itu.
"Aku nak kau bom gudang dia yang dekat Le Midi tu,make sure tak ada apa yang tinggal.Pastu kau Raziq ,kau pastikan yang bekalan senjata diaorang tu tak sampai kat diaorang.Ini baru sikit.Aku nak balas apa yang diaorang buat kat aku dulu."kata Tengku Haydar sambil menggepal penumbuknya sehingga keluar urat hijau.
"abang,tolong adik.Dia nak bunuh adik .TOLONG!!!"kata Tengku Haiza sambil meraung meminta pertolongan abangnya.
"kejap adik,abang tolong adik."Dengan pantas dia membawa adiknya keluar dari sangkar itu.Namun belum sempat mereka keluar dari sangkar tersebut.Tempat itu meletup dengan kuatnya.
"BOOM"
"Argh "Dengan pantas dia mencampak adiknya ke tempat lebih selamat .Namun tidak sangka,bahawa perbuatannya telah menyebabkan kepala adiknya tercampak pada batu yang berada di hujung jalan tersebut..
"HAHAAHA.Ni baru skit ,Haydar.Bersedia untuk mampus"Si penjahat tersebut mengangkat revolvernya lalu menembak dua das tembakan mengena kakinya.Namun,belum sempat dia memberi das ketiga,bunyi siren polis kedengaran.Belum sempat dia dan anak buahnya melarikan diri,si penjahat tersebut dikepung.
"Angkat tangan"Arah ketua polis tersebut
"tempat ni sudah dikepong.Letak senjata di tepi."
Namun itu tidak menakutkan penjahat tersebut,dia terus menembak dada Tengku Haydar.Di atas bangunan tersebut,Syed Raziq terus menyasarkan senapangnya ke arah penjahat tersebut.
"Bam"
"Argh.Aku akan balas dendam.Kau akan terseksa Haydar."Balas penjahat tersebut sebelum digari oleh polis.
YOU ARE READING
His Angel
ActionAlso Known as The Mafia's Wife (OG) Alissa Safia(23 tahun) Seorang gadis yang ceria yang bahagia di samping keluarga tercinta dan rakan-rakanya.Perwatakannya yang menarik itu telah menarik perhatian si" Dia". Dato' Wira Tengku Haydar Inskandar(31 ta...