Five°

814 76 41
                                    

İyi Okumalar

Gülmekten ölme noktası dediğimiz anı yaşıyordum.

Gözlerimden gelen yaşları tek tek silerek kendime gelmeye çalıştım. Haechan'ın sesi hâlâ kulaklarımızın pasını siliyordu.

Doğrusu Hiana, Mi Young ve ben gülerek onları izlemekten başka bir şey yapamıyorduk.

Öğlen arası hep birlikte okuldan çıktıktan sonra Eğlence Merkezine gelirken de Mi Young'u gittiği kurstan almıştık. Hafta içi bir gün, hafta sonu bir gün olmak üzere özel ders alıyordu. Bizim aksimize onun ailesi matematik öğrenmesi konusunda bayağı ısrarcıydı.

Şimdi ise iddiaya giren erkekleri keyifle izliyorduk.
Birlikte hız tirenine binmişlerdi. Haechan başta olmak üzere JaeMin, Jeno, Mark ve Jungwoo avazları çıktığı kadar bağırıyorlardı. Lucas ise onlara uymak yerine salak gibi gür sesiyle gülüyordu. Her zaman ki gibi farklıydı.

"Anne! Annecim!" Haechan boğazını yırtacak derecede bağırdığında bir kez daha kahkaha atmıştım.

İlk geldiğimizde biz üç kızın isteyi üzerine atlı karıncaya binmiştik, daha sonra başka şeylere binip sırayı savdığımızda erkeklerin gazabına uğramıştık. Çarpışan arabalara binip kızlar olarak kaybetmiştik.

Şimdi ise hepsinin salağa dönmüş bir şekilde hız tireninden inişini izliyorduk.

Cidden çok komiklerdi.

"Bir daha asla binmem anasını satayım." Jeno kafasını tutarak yanımıza doğru gelirken hemen arkasından Lucas ve JaeMin Haechan'ı kollarından tutarak getiriyorlardı.

"Siz iflah olmazsınız abi, ne diyelim ki." Hiana kıkırdayarak başını hafifçe iki yana olumsuzca sallamıştı. Cidden bizim çevremizde hiç normal erkek yoktu ki.

"Gidelim şuradan gördükçe midem ağzıma geliyor." Jungwoo yüzünü buruşturup beni kolumdan çekiştirerek götürmeye başladı.
Itiraz etmeden ilerlerken etrafta gözümü gezdiriyordum.

İyi ki de bu kaçamağı yapmıştık, birlikte geçirdiğimiz her gün güzeldi ancak eğlenmek; göbek adımız gibiydi.

"Bütün karizmanız yerlerdeydi haberiniz olsun. Saçlar uçuşuyor, çığlıkların ardı arkası kesilmiyor. Gören de arkanızdan katil kovalıyor sanar." Hiana'nın dediklerine kahkaha attığımda herkes bu dediklerine benim gibi gülüyordu. 

"Haklı, cidden biz binsek sizden daha ciddi dururduk. En azından kızız diye kimse garipsemezdi."

"Demek öyle" demişti Lucas arkamdan, bende başımı salladım evet dercesine.
"Aynen öyl-"

Bir anda kolumdan tutulup hızlıca sürüklenmeye başladığımda ne olduğumu şaşırdım. Jungwoo'nun koluna girdiğim için aniden asılması ile kolumda bir sizi oluşmuştu.

Bakışlarım önüme geçip beni sürükleyen bedene kaydığında Lucas'ın hızlıca dönme dolaba doğru ilerlediğini görünce kalbim teklemişti.

𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑳𝒐𝒗𝒆°|Lucas Wong|°✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin