Kitabımız 1 K okunma olmuş! 🥳🥳
Hepinize çok teşekkür ederim çiçeklerim🌸🌸
Bende size 1 K'ya özel bölüm atayım dedim flflfpdsğ)✿
(Önce ki bölümün devamıdır :D)
İyi Okumalar
Küçük dilimi yutmama ramak kalmıştı...
Hâlâ inanamazca bir babama bir de yanı başımda dikilen Lucas'a bakarken açıklama yapmalarını bekliyordum çünkü bu cidden beklediğim bir şey değildi.
Lucas'la beraber Çin'e gitmek mi?
Emin miyiz?
"Lucas'ın babası da Çin'de ve biliyorsun ki ortaklarımızdan birisi Bay Wong, bir tanem."
Babam konuştuktan sonra Lucas hızlıca başını sallayıp konuşmaya başladığında daha yeni yeni kendime geliyordum.
"Annem de babamla beraber gidince ben de evde tek başıma kalmıştım. E madem sen de gidiyorsun, bende geleyim dedim. Babamlar da izin verdiler zaten."
Doğru duyuyordum değil mi?
Lucas 'izin verdiler' mi demişti?
Hatta doğru soru şuydu, izin mi almıştı?
Gözlerim kendiliğinden irileşirken tam gözlerinin içine baktım. O da ne demek istediğimi anlamış olacak ki omuzlarını silerek şebek gibi sırıtmaya devam etmişti.
Hâlâ inanamıyorum...
"Her neyse çocuklar...uçağımızın kalkmasına on beş dakikamız kaldı. Hadi bakalım." Babam önden ilerlemeye başladığında, annem de Chohan'ı elinden tutarak onun ardına takılmıştı ve biz de Lucas'la arkalarında kalmıştık.
Şimdi tam zama-
"Sakın soru sorayım deme geç kalacağız bak uçak kalkacak uçak! Hadi çabuk çabuk!"
Ağzım beş karış açılırken önden hızlı hızlı yürümeye başlayan Lucas'a bakakaldım.
Şimdi ben bu çocukla aynı uçakta, saatlerce yolculuk yapıp, Çin'e mi gidecektim?
Hadi bakalım Eun. Yedin ayvayı.
Bıkkın adımlarla beni yanlız bırakan ailemin ve arkadaşımın ardından ilerlerken yenilgilik duygusu ile hafifçe inledim.
Böyle diyordum çünkü her ne kadar yıllardır arkadaş olsak da bu yılların getirdiği en önemli tecrübelerden birisi de Lucas ile doğru düzgün bir yolculuk yapamıyor oluşumuzdu.
Ne zaman okul gezisine gidersek gidelim kafamın tasını attırmadan bir dakika bile durmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑳𝒐𝒗𝒆°|Lucas Wong|°✔
Fanfikce❝Bana, sevginin çılgın halini gösterdiğin için teşekkür ederim.❞ ❝Bana, bir insana gülümsemenin ne kadar yakıştığını öğrettiğin için teşekkür ederim.❞ © beatrisJmn_2 † Wong YukHei /Nct Member/ [High School! au] Songs: Tate Mcrae -that way- Start: 0...