(ARKADAŞLAE BU SEFER LUCAS ÇOK CİDDİ HABERİNİZ OLSUN AHEY AHEYYY)
İyi Okumalar
"Odana geliyorum! Çıplaksan falan banyoya gir!"
Lucas'ın gür sesi bütün evi doldururken gözlerimi devirdim söylediklerine.
Okul gezisi için Jeju adasında kamp yapacağımızı öğrendiğim günden beridir gitmemek için binbir türlü takla atmıştım.
Hastayım demiştim, ayağımı burktum demiştim, hatta olur olmadık kişileri öne sürmüştüm -mesela canım kuzenim Renjun gibi-
Ancak ne Lucas ne de diğerleri bu söylediklerime asla inanmamışlardı.
"Gel başımın belası, gel."
Yüzünde kocaman gülümsemesiyle odama girdiğinde ne için mutlu olduğunu az çok anlamıştım zaten. Yarın için yanımda götüreceğim çantayı hazırlıyordum ve kafayı yememe ramak kalmıştı.
Kamp yapmak ve o ortamda bulunmak benim için çok zor olacaktı, bu yüzden çantama kıyafetten çok sinek ilacı, alerji kremi, haşerat ilaçları falan koymuştum.
Böceklerden nefret ederdim.
"Ne yapıyorsun?" diye sorarak yatağıma oturduğunda hâlâ ifadesiz duran yüz ifadem ile ona baktım. Bir de soruyor muydu?
"Paris(!) yolculuğumuz için çantamı hazırlıyorum." diyerek dalga geçtiğimde gülerek oturduğu yerden kalkmış ve dolabın önünde dikildiğim için benim yanıma gelmişti.
"Ne kadar zevksizsin be Eun...çekil bakayım." beni kalçası ile iteleyerek çantama koymak için aldığım kıyafetlerin hepsini geri dolabıma tıkmıştı.
Ne oluyoruz, bir saniye?
"Neden uzun kollu götürüyorsun anlamıyorum ki, hava kavruluyor zaten."
Lucas böceklerden korunmak için çıkardığım uzun kollu tişörtlerime laf atarken, ben de ona karışamayacağımı bildiğim için çalışma masamın sandalyesine oturdum.
Onu izlemek daha zevkliydi.
Lucas üzerine giydiği koyu gri Tommy jeans tişörtü, kot jeanı ile oldukça sade ve şık duruyordu. Gerçi ona ne giyse yakışıyordu ki zaten.
Eline aldığı bir kaç kısa kollu tişörtü ve kot şortlarımı çantanın yanına sonradan yerleştirmek için gelişi güzel koyarken sanki çok ciddi bir işte ilgileniyor gibi duruyordu.
Yüzümü avucuma yaslayarak onu izledim usulca.
Biz de dahil herkes ona Lucas diyordu ancak ben genelde onunla konuşurken Yukhei ismini kullanmayı tercih ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑳𝒐𝒗𝒆°|Lucas Wong|°✔
Fanfic❝Bana, sevginin çılgın halini gösterdiğin için teşekkür ederim.❞ ❝Bana, bir insana gülümsemenin ne kadar yakıştığını öğrettiğin için teşekkür ederim.❞ © beatrisJmn_2 † Wong YukHei /Nct Member/ [High School! au] Songs: Tate Mcrae -that way- Start: 0...