Fortyseven°

320 40 32
                                    

(Son iki :")

İyi Okumalar

"Sessiz olun...tamam, iyi geceler."

Gün doğmak üzereydi.

Sabaha kadar kızlarla terasta oturup birlikte olmadığımız günleri konuşmuş, kızların Yui Na ile konuşup kaynaşmasını sağlamıştık. Saatin su gibi akıp gittiğini fark etmemiştik bile. Bir zamandan sonra Yui Na uyuyacağını söyleyip yanımızdan ayrılmış ve bize dedikodu yapmak için zaman ayırmıştı.

Tanrıya şükür ki büyükannem falan uyanıp bizi azarlamamıştı.

"İyi geceler" onları birlikte kaldıkları odalarına girdiğinde, kendi odama gitmeye başladım. Bugünün bizim için güzel olmasını umuyordum.

Odanın kapısını yavaşça açıp yatağında uyuyan Lucas'a baktım. Hâlâ ikimizin kalmasına bir şey demiyorlardı ki zaten aramızda olan şeyden haberleri yoktu.

Olsaydı eğer büyükannem Tao ve Yui Na'yı itinayla ayrı odalarda yatırdığı gibi bizi de ayırırdı...

Bebek gibi uyuyuşu gülümsememi sağlarken kapıyı kapatıp yavaşça kendi yatağıma doğru ilerlemeye başladım.

Evet biz sevgiliydik ancak aramızda geçen tutkulu bir kaç öpüşmeden başka bir şey olmuyordu ki bunun için kendimi hazır hissetmiyordum...

"Hey," sağımdan gelen uykulu sesi ile o tarafa döndüğümde tek gözü açık bir şekilde bana baktığını görmek kıkırdamamı sağladı.

"Neredeydin?" yattığı yerde doğrulup sorduğunda yatak örtüsünü açtığım yatağa oturdum.

"Kızlarla terastaydık..saatin geç olduğunu fark edememişiz." dediğimde gülerek bedenini geri yatağa bıraktı.

"Gel, bana sözün vardı. Birlikte uyuyacağız." dediğinde itiraz etmeden ayaklanıp yana kaydığı yatağa uzandım.

Onunla uyurken kendimi fazlasıyla huzurlu hissediyordum. Sevgili olmadan önce de bir çok kez birlikte uyumuştuk ancak hiç bir zaman böyle hissetmemiştim.

Ona aşık olduğumu anladığım andan itibaren hislerim değişmişti.

Tıpkı kalbimin atışları gibi.

"Annen sabah erkenden kaldırmaz, değil mi?" diye sorduğunda örtüyü üzerime çekerek başımı göğsüne koydum.

"Sanmıyorum, yol yorgunu oldukları için geç çağıracaktır."

Beni kendine doğru biraz daha çekip kolunu belime sardığında, kokusunu içime çektim derince.

𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑳𝒐𝒗𝒆°|Lucas Wong|°✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin