Fourty°

423 51 85
                                    


(Ye yo adamım, kırkıncı bölümdeyiz
hoay maşallah zjzhsh)

İyi Okumalar

"Başım çatlıyor, başım!"

Güne Hiana'nın bağrışları ile gözlerimi açmak bugün isteyeceğim son şeydi çünkü aynı şekilde bende ağrıdan ölüyordum.

Dün olan mezuniyet partisinden sonra arabalara binip, son ses müzik ve açık bulduğumuz marketin birinden aldığımız içkilerle bayağı bir kafa bulmuştuk.

Sanki sonu yokmuşcasına eğlenmiştik ve bunun etkisi üzerimizdeydi.

Lucas'ın arabasında ben, Haechan, JaeMin ve Jungwoo vardı. Mark'ın arabasında ise Miyoung, Jeno ve sanırım o danstan sonra sevgilisi olan Yoon Ra vardı.

Mezun olan on ikiler ise kendi aralarında takılacaklarını söylemiş ve bize daha sonra zaman ayıracakları konusunda söz vermişlerdi.

Şu anda ise, dün yeterince kafayı bulduğu için bizim evde kalan Hiana ile öylece tavana bakıyorduk.

Bunun bir de annemle olan tarafı vardı, alkole karşıydı ki kalp hastası birisi olarak içmemem gerekiyordu; kahvaltı için aşağıya indiğimiz anda bizi mahvedecekti.

Tabii daha çok beni...

"Pişt, baksana bir?" ona doğru döndüğümde saçı başı dağılmış, makyajı akmış bir şekilde görmek istemeden gülmeye başlamama sebep olmuştu.

"Ne gülüyorsun be?" Bana kaşlarını çatıp bakarken ben daha da çok gülmeye başladım. Hiana ise iç çekerek yataktan kalkmış ve saçlarını karıştırarak odamın içinde ki lavaboya doğru ilerlemeye başlamıştı.

"Delirmişsin sen, dün çok mu içtin çoksa Lucas senin dengeni mi bozd- aaAAA!"

Hiana'nın attığı çığlık ile daha çok gülmeye başladığımda hızlıca girdiği gibi çıkmış ve nefes nefese işaret parmağını yüzüne uzatarak bana bakmıştı.

"Bu...ben nasıl bu hale geldim?! İçime hortlak kaçmış Eun!"

Hızlıca makyaj masama ilerleyip eline bir pamuk alıp üzerine makyaj temizleme suyu sıktığı sırada odamın kapısı çalındı ve ardından açıldı.

Annem bana gülerek bakarken Hiana'nın ona dönmesiyle neredeyse o da çığlık atacaktı ve ben daha çok gülüyordum buna.

"Ay, Hiana kızım..ne bu halin? Çabuk işinizi halledin de aşağıya gelin. Sizi bekleyenler var."

Annemin göz kırparak odadan çıkması ile gözlerimi kocaman açarak hâlâ camış gibi yayıldığım yatakta, bir hışımla oturur pozisyona geldim. Hiana da bana aynı şekilde bakıyordu.

"Sıçtık!"

****

Oturduğumuz masada sessiz sedasız kahvaltımızı ederken, bizim karşımıza oturmuş, pişkin pişkin sırıtarak kahvaltılarını eden salaklara baktım.

𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑳𝒐𝒗𝒆°|Lucas Wong|°✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin