Thirty°

533 55 19
                                    


(Süpraayyzzz part 2
🥳🎉)

İyi Okumalar

İki gün sonra; Güney Kore:


"EUN!"

Hiana'nın bütün okul bahçesini inletenen sesini işittiğim an gülümsemem daha da büyümüş, bana koşar adımlarla gelen arkadaşlarımın özlemini en derinlerimde hisseder olmuştum.

O partiden ve benim doğum günümün kutlanmasının ardından eve dönmüş ve benim için daha kapsamlı bir kutlama yapmalarını izlemiştim.

Ve ne yazık ki herkes benim doğum günümü unutmamla dalga geçiyordu.

Akıl kaldı bende puştun biri yüzünden acaba?

En çok sevdiğim hediye ise; şu an boynumda taşıdığım, Lucas'ın hediyesi olan narin melek kanadı kolyesiydi.

Asla inkar edemeyecektim; Tao'nun benim için aldığı şu sıralar en çok istediğim kitap seti, hatta babamın bana aldığı yeni telefonumun bile gözümde bu kadar önemi büyük değildi.

"Çiçeğim!" Hiana'nın kolları sıkıca benim boynuma sarılırken bende karşılık verdim sarılışına.

Ben bir/bir buçuk hafta boyunca Çin'de ne yaşadığımı hatırlayamıyordum ki.

Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki neyin ne zaman ve nasıl olduğunu anlayamıyordum.

"Nasıl özlemişim seni ya! Bakayım sana bir?..bu ayı bir şeyler getirmedi başınıza değil mi?" diye sorduğunda gözlerim bir an yanı başımda dikilen ve 'Haydaa' diyerek isyan eden Lucas'a kaydı, o da bana bakıyordu.

"Getirmedi." dediğimde Haechan ve JaeMin'in küçük kahkahaları dikkatimi onlara vermemi sağladı. Yoksa ben Lucas'ın bana gülerek bakan yüzünde kaybolacaktım.

"Üzerinden sürüyle yarasa geçmiş daha ne olsun? Var mı başka maceranız, dinlemek için sabırsızlıkla bekliyorum da." JaeMin gülerek konuşurken Hiana'nın ani cimcirmesi ile yüzünü buruşturarak geriye çekilmiş ve hayıflanarak tekrar bize doğru dönmüştü.

Daha fazlasını da anlatırdım ama aramızda kalması taraftarıydım...

"Hadi ama! Anlatsanız ölür müsünüz? Hem..Tao hyung hâlâ motorlarını fösterilerde sergiliyor mu?" JaeMin hevesle sorduğunda Lucas onu direk kolundan tutup silkeliyerek başını olumlu anlamda sallamıştı.

"Evet! Bir görsen, canavar gibiler! Kore'de onun motorları gibi hiç bir motor yok! Ah, dostum! Görmen lazım!"

Hepimiz Lucas'ın ani tepkisine gülerken bir şey fark ettim.

𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑳𝒐𝒗𝒆°|Lucas Wong|°✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin