(Onuncu bölüm yeheyy! 🥂🥳)İyi Okumalar
Elimde ki kalemi parmaklarım arasında çevirerek önümde ki soruyu anlamaya çalışıyordum.
Annemin hazırladıklarını yedikten sonra, yaklaşık bir buçuk saattir test çözmeye çalışıyorduk.Ben çalışma masasında Hiana ile otururken; JaeMin, Jeno, Mark ve Haechan halıya uzanmışlardı, Lucas pencerenin önünde duran pofuduk ve oldukta yumuşak olan -tekrardan söylemeden edemeyeceğim- minderlerimi işgal ederken, Jungwoo yatağımın alt tarafında bulunan yeri çekmiş ve oraya kurulmuştu. Miyoung ise yatağımı sahiplenmişti.
Böylece test çözmeye çalışarak bir saati geride bırakmıştık.
Annem arada geliyor bizi kontrol ediyordu, Chohan kursundan döndüğü için bizim yanımızda durmak istiyordu ancak bizi rahatsız etmek istemeyen tarafını dinleyerek kendi odasına gidiyordu.
Sanki bir sürü çocuğu olan bir aileymişiz gibi hissediyordum.
Keşke her anımızda bir arada olabilseydik.Mesela yaz tatilleri geldiğinde ben ve Lucas genelde Çin'e gidiyor orada ki akrabalarımızı ziyaret ediyorduk ama aynı ülkede olup görüşememek çok can sıkıcı bir hâl alıyordu bazenleri.
Babamın burada kurduğu şirketi gibi Çin'de de amcamla kurduğu ve ilk şirketleri bir şirket vardı. O şirketi şu an amcam yönetiyordu.
Bu yaz tatilinde yine Çin'e gitmek zorunda olacağımızdan adım gibi emindim.
Benim babam gibi Lucas'ın da babasının böyle işlerle uğraşması ailelerimizin daha yakın olmasını sağlıyordu. Birlikte ortak iş birlikleri yaptıkları zamanlar bile oluyordu.
"Off! Yeter be! Yirmi sekiz soruyu anca çözdüm." Jeno isyan ederek sırt üstü uzandığında, Hiana eline aldığı silgiyi tam kafasına fırlatmıştı.
"Sus sen! Kim dedi sana kursa git diye! Rüyanda mı gördün de zorla kalktığın yatağından kalkıp kursa gittin anlamadım ki? Sabahları ağaç oluyorum evinin önünde."
Hiana'nın tepkisine gülerek sorunun cevabını işaretledim.
Benim ve Lucas'ın evinin yakın olduğu gibi Hiana ve Jeno'nun evleri da yakındı."Ya kızım, dedim ya diğer sınıftan bir kız için gittim diye. Kız bir içim su. Bir görseniz, ah."
Bakışlarım Jeno'ya döndüğünde hülyalı hülyalı tavana baktığını görünce kahkaha atmadan edemedim. Daha onun için kursa gittiği kızın ismini bilmiyordu, bize de kim olduğunu söylemiyordu.
"Bitti!" Jungwoo bağırarak test kitabını havada salladığında yüzünü saran ifade ile gülmeden edemedim. Oturduğum yerden kalkıp yanına giderken benim fark ettiğimi Miyoung'da fark etmiş olmalı ki yanaklarını sıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑳𝒐𝒗𝒆°|Lucas Wong|°✔
Fanfic❝Bana, sevginin çılgın halini gösterdiğin için teşekkür ederim.❞ ❝Bana, bir insana gülümsemenin ne kadar yakıştığını öğrettiğin için teşekkür ederim.❞ © beatrisJmn_2 † Wong YukHei /Nct Member/ [High School! au] Songs: Tate Mcrae -that way- Start: 0...