+03

532 231 90
                                    

"Hentikan nya."

Suara garau itu memenuhi ruangan sunyi sepi kelas itu.

"Oh? Ada hero datang lah! EEE NI YANG LAGI SYOK NI!" Oh Harlen, tiba-tiba naik teruja. Drama yang telah dicetuskan ini, tidak pernah dia sangka akan ada hero yang bakal datang selamatkan si heroin.

Damn.. This is gonna be hella fun!


"H-Hoseok.. A-Apa awak buat dekat sini?" Mata perempuan itu terkebil-kebil, tidak faham dengan kedatangan mengejut lelaki itu. Matanya yang masih berkaca dengan airmata membuatkan hati Jung Hoseok sakit.

Tidak tahu kenapa, tapi sejak dua menjak ini, hatinya menjadi sakit sangat apabila melihat Min HaLal, adik kepada kawan baiknya Min Yoongi, selalu pulang dengan mata sebelah berwarna ungu.

Dari situ, dia sudah tahu, perempuan ini sudah lama dibuli cuma tidak tahu kenapa, HaLal masih tidak mahu memberitahu sesiapa. Adakah risau akan kesihatan ibunya yang sedang tenat sekarang ini?

"Jom balik." Tangan HaLal terus ditarik kasar, langsung tidak menghiraukan beg dan sebelah kasut sekolah wanita itu yang sudah menjadi barang perhiasan didalam kelas itu.

Sorakan mengejek yang berbunyi kuat dari kelas itu membuatkan Oh Harlen tergelak kecil sebelum jam ditangannya berbunyi.

3.45 pm.

"Oh shoot! Perpustakaan!"

Please, Sing Me A Song | GoogieWhere stories live. Discover now