סוף סוף, סוף השבוע הגיע. לא רק שזה אומר שאין שיעורי בית, זה גם אומר שאין ספיידרמן רק בלילה, יש אותו גם ביום.
פיטר קיווה שמשהו מרגש יקרה היום, לא רק לעצור פשעים קטנים או לעזור לנשים זקנות לחצות את הכביש.
פיטר אמר לדודה מיי שהוא עם נד. זה לא היה לגמרי שקר בהתחשב בעובדה שנד דיבר עם פיטר דרך האוזניה שהתקין בחליפה שלו.
נד ממש עזר בתור 'האיש בכיסא'. עם כישורי המחשב של נד וכישורי הלחימה של פיטר, פיטר הצליח לעצור הרבה יותר פשעים.
ספיידי עבר בעיר עם הקורים שלו כשלפתע ראה איש שלוקח תיק של אישה ובורח. 'נו באמת, לפחות תנו לי איזה אתגר קטן' ספיידי חשב בזמן שירה את הקורים שלו על הגנב.
הגנב נפל על הרצפה, לכוד, וספיידי השאיר אותו שם בשביל המשטרה, לא לפני שהחזיר לאישה את התיק שלה.
השעה הייתה סביבות 14:00, שעת ארוחת הצהריים, ופיטר נהיה ממש רעב. הוא הלך לחנות הסנדוויצ'ים האהובה עליו (כמובן שעם החליפה שלו, אני אשאיר אתכם לדמיין איך האנשים שם הגיבו), וקנה לעצמו סנדוויץ'.
הוא טיפס לגג של בניין, וישב שם. הוא הרים את המסיכה שלו עד מעל האף, והתחיל לאכול.
"אה... ספיידרמן?" פיטר שמע את קולו של נד מהאוזנייה.
"קרה משהו?" פיטר ענה באדישות, מעוצבן מכך שנד הפריע לו.
"יש איזה מישהו בערך ארבעה רחובות ממך. יש לו... טוב.. אתה תראה כשתגיע לשם" נד אמר בהיסוס.
פיטר נאנח. "זה לא יכול לחכות לאחרי שאני אסיים את ארוחת הצהריים שלי?".
"לא.. א-אני לא חושב.. האיש הזה-" נד התחיל, אבל לפתע מכונית עפה באוויר, והתרסקה קרוב לבניין שפיטר היה עליו.
"כן.. חכה עם זה, אני הולך" פיטר אמר בזמן שלבש את המסיכה שלו ועמד.
הוא היה בטוח שמי שגרם למכונית הזאת להתעופף ככה הוא האיש שנד דיבר עליו, ואם מישהו יכול לזרוק מכונית בצורה הזאת, הוא חייב להיות מישהו ממש מסוכן, מה שפיטר לא ראה בזמן האחרון. זה גרם לו להתלהב.
"אוקיי נד. אתה יכול להגיד לי בדיוק איפה הוא?"
נד נתן לו את המיקום המדויק, וספיידרמן הלך לשם. כשהוא ראה את האיש שזרק את המכונית, פיטר ישר ידע שזה לא טוב.
היו לו שריון שנראה מאיים לכל אורך גופו, ומאחוריו היה משהו שנראה כמו זנב ממתכת, כמו זנב של עקרב.
"ספיידרמן, אתה רואה אותו?" נד שאל בזמן שפיטר התחבא מאחורי קיר.
"יאפ, ויש לו זנב שעשוי ממתכת, זה לא ה'נבל' הרגיל שלך" ספיידרמן אמר, בניסיון להחביא את הפחד בקולו.
YOU ARE READING
35 דרכים כמעט להרוג את ספיידרמן
Fanfictionהוא לרגע אחד לא הרגיש כלום. הגוף שלו היה רפוי לגמרי והוא ראה שחור. פיטר היה בטוח שהוא מת, ולמען האמת הוא אהב את ההרגשה הזאת. ספיידרמן הוא הגיבור האהוב עלי, והסיפור שלו הוא שלא משנה לאן הוא יברח, הוא תמיד ימצא את עצמו מסתכן שוב. אז הנה. אזהרת טריגר❗...