12

243 10 90
                                    

"...לפני מספר שעות הופיעו בעולם כ- 3,000,000 אנשים, אותו מספר אנשים שנעלם לפני 5 שנים. אנחנו לא בטוחים איך העניין הזה הסתדר, ישנם מיליוני אנשים ללא קורת גג וללא כסף, הממשלה די מפורקת והכל מאוד מבולגן" ג'יי ג'ונה ג'יימסון דיבר למצלמה ששידרה מהרחוב בשידור חי. "כרגע אנחנו מקווים שיגיע גיבור על בקרוב שישפוך קצת אור על המצב"

בדיוק אז, הופיע ברקע קור שנורה ממקום רחוק, וממנו הופיע לא אחר מאשר ספיידרמן השכונתי הנחמד. הופעתו עוררה התרגשות בקרב האנשים שהיו ברחוב, והם הריעו לו. ספיידי שם לב למצלמה הפועלת, והתנדנד אליה, כמעט מיד.

"סוף סוף מצאתי אתכם" ספיידי נשמע מתנשף. "ראיתי בכיכר טיימס שיש שידור וחיפשתי בכל מקום אחריכם-"

"טוב שהגעת ספיידרמן. תוכל לענות על כמה שאלות?" ג'יי ג'יי שאל.

"בטח אבל קודם אני חייב לספר לכם משהו-"

"איפה היית כל הזמן הזה?"

"אני הוסנפתי. עכשיו-"

"איך זה קרה?"

"זה מסובך. יש קבוצה בשם שומרי הגלקסיה-"

"איפה כולם? איך זה שרק אתה מופיע-"

"תקשיבו כולם. אני חייב לספר לכם משהו" ספיידי סוף סוף השתלט על השיחה. קולו היה בטון רציני מאוד, שגרם לכל האנשים שהיו מסביבו להפנות אליו את תשומת ליבם. "איירון מן, בלאק ווידו וקפטן אמריקה, מתים" היה נראה כאילו כל ניו יורק השתתקה ברגע. או יותר מזה, מי יודע כמה אנשים צפו בראיון הזה כרגע. "טוב, קאפ לא מת, הוא פשוט מאוד, מאוד, מאוד זקן" טיימינג מושלם לסרקזם, פיטר.

"סטארק מת?" לחש לעצמו בן אדם בצד השני של הרחוב באותו זמן. הוא היה מזוקן, בעל שיער שחרחר ועיניים כחולות. "אני חייב לגלות יותר על הספיידר קיד הזה"

"היי בארף, אתה בא?" צעק לו מישהו מאחוריו.

"כן כן, כבר"

"מה זאת אומרת 'מתים'?!" ג'יי ג'יי שאל לאחר שתיקה.

"ה- הם הקריבו את עצמם כדי להציל את כולנו" היה לו גוש גדול בגרון שאיים להתפרץ.

"יכולת לעצור את זה? אם כך למה לא עשית את זה?" ג'יי ג'יי שאל, כשבקולו אפשר לשמוע את התדהמה מההודעה של לפני כמה שניות.

"היי וואו וואו, אני בכלל לא חייתי כשבלאק ווידו שכנעה את הוקאיי להפיל אותה מהצוק!"

"אז אתה אומר שהוקאיי אשם בזה?"

"מה?! לא, ברור שלא!"

"אז את מי אתה כן מאשים בזה?"

"אף אחד!"

"קדימה, ספיידרמן. תן לי משהו לעבוד איתו. את מי אתה מאשים? את איירון מן? את קפט-"

"אני מאשים את עצמי, אוקיי?! כן, זהו" הוא צעק בכל הכוח. להגיד את זה בקול רם הרגיש מאוד משחרר, למרות שאולי זאת לא הייתה ההחלטה הנכונה.

35 דרכים כמעט להרוג את ספיידרמןWhere stories live. Discover now