הפרק קשור ישירות לפרק 12. לקח לי יותר מדי זמן לכתוב אותו. תהנו.
יום 1
"זה עובד? או כן, היי" פיטר אמר כשניסה להעמיד את המצלמה על המכסה של הפח. "אז, אמ.." הוא הפנה את מבטו אל הרצפה. "אני לא ממש יודע למה אני עושה את זה, אני מרגיש כאילו זאת תהיה דרך שתכבד.. אמ.. אתם יודעים" הוא שיחק באצבעותיו כשניסה לחפש את המילים הנכונות.
"אז זה היום הראשון שלי על כדור הארץ אחרי שחזרתי מהחלל והמצב כאן.. לא טוב בכלל. תסתכלו על כל האנשים" דיבר למצלמה ולאחר מכן הרים אותה וצילם מסביב. המקום היה מלא באנשים שנשענו על הקירות ואפילו ישבו על הכבישים, אף מכונית לא עברה. לפתע המצלמה הסתובבה חזרה לפיטר.
"מיי הובלפה לבית שלנו ואנשים אחרים גרו בבית" הוא צילם את מיי ששכבה ברקע, ישנה. "הם לא הסכימו ללכת אז הנה אנחנו עכשיו, אני מניח שנצטרך לבלות את הלילה ברחוב" הוא אמר והתיישב ליד מיי. "או כמה לילות" הוא נשען עליה.
"אם מר סטארק היה פה הכל היה הרבה יותר קל" הוא נאנח. "אף אחד לא יודע מה קרה לו אפילו" הוא הבין לרגע "אומייגאד" הוא הבין לפתע וקם ממקומו, הוא נשמע לחוץ. "אני צריך ללכת"
יום 4
"Spider man, spider man, does whatever a spider can
Telling lies, killing lives
We have a vision, of him dies
Hey you, come and hate spiderman"
פיטר שר לעצמו בזמן שבעט בפח האשפה
"כל האינטרנט מלא בשיט הזה" הוא דיבר למצלמה. "הם אפילו לא יודעים מה קרה" אמר בעצבנות "זה אפילו לא הגיוני" הוא התיישב.
"איך הכל יכול ללכת לעזאזל אחרי ארבעה ימים?". המצלמה התחילה לצפצף ועל המסך קפצה הודעה שהבטריה עומדת להיגמר. "נו באמת..."יום 7
"חדשות מעולות!" פיטר אמר בהתלהבות מיד כשפתח את המצלמה "אנחנו לא צריכים לגור יותר ברחוב!" קיפץ כמו ילד קטן ביום הראשון של כיתה א.
"מיי קיבלה עבודה שבה היא תעזור לכל מי שנשאר ללא בית למצוא אחד, מה שאומר שהיא תמצא בית אחר למשפחה שגרה אצלנו בבית ואנחנו נחזור לבית הישן שלנו!" אמר בחיוך. "ויותר טוב מזה, אני אעזור למיי כספיידרמן, ואז כל העולם יפסיק לשנוא אותי!"
הוא לקח את המצלמה, התיישב ונשען על הקיר כשהוא עדיין מצלם את עצמו, ניכר שהוא היה מאוד עייף. "מחר, אני אישן במיטה שלי..." וכיבה את המצלמה.
יום 10
המצלמה נדלקה וצילמה חדר מבולגן. "המשפחה הזאת שינתה לי את כל החדר" פיטר הופיע פתאום, מחזיק ערימה של בגדים. "אבל אני מניח שאתרגל" הניח אותה על המיטה.
"הודיעו שבעוד שבועיים חוזרים לבית ספר, אני סוף סוף אראה את נד... ואמ ג'יי, אני חייב להודות שהתגעגעתי לירידות שלה" הוא צחק לעצמו. "ופלאש.." הוא נאנח.
YOU ARE READING
35 דרכים כמעט להרוג את ספיידרמן
Fanficהוא לרגע אחד לא הרגיש כלום. הגוף שלו היה רפוי לגמרי והוא ראה שחור. פיטר היה בטוח שהוא מת, ולמען האמת הוא אהב את ההרגשה הזאת. ספיידרמן הוא הגיבור האהוב עלי, והסיפור שלו הוא שלא משנה לאן הוא יברח, הוא תמיד ימצא את עצמו מסתכן שוב. אז הנה. אזהרת טריגר❗...