3

383 18 86
                                    

מיי פארקר ישבה במשרד הרגיל שלה, בבית נטוש שהפך להיות סביבה מוכרת בשבילה, וחיכתה להוראות הבאות שלה. בינתיים, כשהיא מחכה, היא חשבה על האחיין שלה, ועל מה שהם מתכוונים לאכול לארוחת ערב.

היא גם חשבה על כמה שהוא חשוב לה, ועל כמה שהוא יפגע אם הוא יגלה ממה היא באמת מתפרנסת. הוא חשב, בעצם כולם חשבו, שהיא ממלצרת במסעדה במרכז העיר, אבל היא בעצם הייתה רוצחת שכירה.

המפעיל שלה ייתן לה שם של מישהו שצריך למצוא, ואם צריך אותו חי או מת, והיא תביא אותו בלי שום היסוס. היא אף פעם לא חזרה בידיים ריקות, אף פעם.

היא לא זכרה כמה אנשים בדיוק היא חיסלה. הדבר היחיד שגורם לה להמשיך זה פיטר, היא עושה את זה כדי לתמוך בו ולתת לו את החיים שמגיעים לו. פעם היא הייתה מרגישה אשמה על החיים של האנשים חפי הפשע שהיא לקחה. אבל כל זה היה רק זיכרון רחוק. מיי פארקר תעשה הכל כדי לסיים את העבודה שלה.

המחשבות שלה נקטעו כשהבוס שלה נכנס לחדר.

"יש לי משימה חדשה בשבילך פארקר" הוא אמר.

"אני מוכנה. מי המסכן?" היא שאלה.

"ספיידרמן"

ספיידרמן? האיום של ניו יורק? למצוא אותו יהיה כמעט בלתי אפשרי! איך היא תמצא את מי שמקפץ ממקום למקום עם הקורים שלו, ובקושי מופיע בשעות היום? אבל, כשהיא חשבה על זה, היא הבינה שהיא שונאת אותו אפילו מג'יי ג'ונה ג'יימסון בעצמו.
אבל זה יהיה קשה.

"בוס, עם כל הכבוד, אין מישהו ששונא את ספיידרמן יותר ממני, אבל אף אחד לא יודע מיהו האיש הזה!" היא אמרה.

"מיי, את מעולם לא אכזבת אותי. אני סומך עלייך שתביאי לי את הראש של המפלצת הזאת. יש לך שבוע. אל תכשלי. את יודעת מה קורה למי שחוזר לכאן בידיים ריקות" הוא אמר.

היא אכן ידעה. פעם הייתה לה שותפה, שהייתה אחת החברות כי טובות שלה, אבל יום אחד, היא יצאה למשימת סולו וחזרה בידיים ריקות. הבוס שלהן זעם והורה למיי להרוג אותה. עם כל רגשות האשמה, היא עשתה את זה בלי להסס, העבודה תמיד באה קודם.

"אני לא אאכזב אותך בוס" היא אמרה בקרירות.

~~~~~~~~~~~~~~~

פיטר קפץ בין בניינים בעיר, חיפש מישהו לעזור לו, אבל העיר הייתה שקטה. הוא היה שמח לקבל הפסקה, וזה גרם לו להרגיש כאילו ספיידרמן באמת עושה את ההבדל.

"פיטר, דודה שלך מתקשרת" הוא שמע את קרן אומרת.
"תעני לה" הוא אמר.

"היי פיטר, קצת עמוס היום, אני חוששת שאגיע מאוחר" היא שיקרה לו.

"אין בעיה, אני אשלים קצת שיעורי בית" אמר את הדבר הראשון שעלה לו לראש.

"אוקיי פיט, נתראה מאוחר יותר"

35 דרכים כמעט להרוג את ספיידרמןWhere stories live. Discover now