Unicode....
ကြီးမားကျယ်၀န်းပြီးတောက်ပနေတဲ့ခန်းမအလယ်
စားပွဲဝိုင်းများသူ့နေရာနဲ့သူအစီအရင်တချ
ပတ်ချာလည်အကဲခက်လိုက်ပြီးကောဇောနီတစ်လျှောက်စိတ်အေးအေးထားပြီးအြမန်လျောက်လှမ်းလိုက်တယ်.......လှလိုက်တာ......နတ်သတ်ကြွေဆင်းလာတဲ့နတ်သမီး
လေးလားအစ်ကို(၂)ကတော့ကံကောင်းချက်ပဲ.....
မရီးကိုချီမွမ်းအကဲခက်လိုက်ပြီးအဖော်ညှိရန်အစ်ကို(၁)ကိုတိုးတိုးေလးလှမ်းခေါ်တော့.....
အစ်ကို(၁)....
အစ်ကို(၁)....ဟမ်း......
မရီးကချောတယ်မှတ်လား......
သာမာန်ပါပဲ....
သာမာန်သာပြောတယ်နဂါးဆိုမရီးပြာကျပြီ
ကျွန်တော်ခေါ်နေတာဖြင့်ကြာလှပြီမကြားဘဲနဲ့....မင်း...မင်း....
နောက်ကျနေလို့သာအမြန်လျောက်ရတာဖိနပ်ကအခုထိအသားကျတာဟုတ်ဘူးပိုဆိုးတာကအကုန်လုံးရဲ့မျက်လုံးတွေကကိုယ့်အေပါ်ကျရောက်နေတာ....
တစ်ချက်ဟန်ချက်ပြတ်ပြီးလဲကျမလို့ကံကောင်းတယ်မနည်းထိန်းလိုက်ရတယ်......မင်းကြီးနဲ့မိဘုရားခေါင်ကြီးကိုဂါ၀ရပြုပါတယ်....
မိဘုရားချီကိုဂါ၀ရပြုပါတယ်......အားလော့ အဲ....ကျွန်မနောက်ကျသွားလို့တောင်းပန်ပါတယ်.....မင်းကြီးနဲ့မိဘုရားတို့ကိုစောင့်ခိုင်းေစမိလို့အြပစ်ရှိပါတယ်......
ထပါမင်းသမီးေလာ့ငါ့ကိုယ်တော်ဗွေမယူပါဘူး......
ဟုတ်တယ်ထပါမင်းသမီးနာမည်ကလင်လော့ကျယ်နော်.......
ဟုတ်ကဲ့...မင်းကြီးရဲ့ခွင့်လွတ်ပေးမှုနဲ့မိဘုရားခေါင်းကြီးရဲ့ဂရုဏာတွက်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်........
မြန်မြန်နေရာ၀င်ထိုင်တော့မင်းသမီးလော့........
မိဘုရားခေါင်းကြီးကထိုင်တော့ဆိုမှသက်ပြင်းချနိုင်
တော့တယ်.....ထိုင်ဆိုတော့ဘယ်နားထိုင်ရမလဲ....
ခန်းမရဲ့စင်ထိပ်ဆုံးခုံမှာမင်းကြီးရဲ့နေရာဖြစ်ပြီးဘေးတစ်ဖက်တစ်ချက်မှာမိဘုရားခေါင်ကြီးနဲ့မိဘုရားချီ
စင်ရဲ့အောက်ဘက်ညာဘက်ထိပ်မှာအိမ်ရှေ့စံနေရာ
သူရဲ့တစ်ဝိုင်းကျော်မှာမိဘုရားဖန်းယွဲ့
ဘယ်ဘက်မှာ မင်းသားချီရှုန်းနဲ့ချီရှဲအသီးသီးနေရာယူထားတယ် လွတ်နေတဲ့ဝိုင်းကညာဘက်ကအိမ်ရှေ့စံနဲ့မိဘုရားဖန်းယွဲ့တို့ရဲ့ကြားမှာတစ်ခုံပဲရှိတော့တယ်....
မိဘုရားခေါင်ကြီးကလည်းဒီဘက်ကိုပဲလက်ညွန်ပြတာဆိုတော့ အိမ်ရှေ့စံကိုအသာခေါင်းညွှန့်ဂါ၀ရပြုပြီး၀င်ထိုင်လိုက်တယ်......