Unicode....
Wishတိုင်းပြည် မြောက်ပိုင်းနယ်စပ်......
လင်ရှင်းတစ်ယောက်စစ်သူကြီးကျန့်နှင့်အတူမြောက်ပိုင်းနယ်စပ်ကိုထွက်လာခဲ့ပြီးနောက် စခန်းမှာပဲအတူလိုက်နေခဲ့တယ်...ချစ်သူနဲ့အတူပေါင်းဖတ်ရလို့ပျော်ပေမယ့်လည်း အားလော့မျက်နှာလေးမြင်ယောင်မိပြန်တော့ အစ်မဖြစ်ပြီးတစ်ကိုယ်ကောင်းဆန်မိပြီလားဆိုတဲ့အတွေးအကြိမ်ကြိမ်အခါခါတွေးမိနေတယ်........
လင်ရှင်း.....လင်ရှင်း
လင်ရှင်းဘာဖြစ်လို့လဲနေမကောင်းဘူးလား.....ပါးစပ်ကလည်းမေးရင်းလက်ကလည်းနံဖူးလေးကိုလှမ်းလိုက်တယ်.....
အစ်ကိုခေါ်နေတာမကြားလိုက်ဘူး....လင်ရှင်းနေကောင်းပါတယ်....ဒါ...ဒါပေမယ့်...
နန်းတော်ကိုလွမ်းလို့လားလင်ရှင်းအစ်ကိုတောင်းပန်ပါတယ်အစ်ကိုကြောင့်လင်ရှင်းပါဒုက္ခခံနေရတယ်.....
မဟုတ်ပါဘူးအစ်ကို...လင်ရှင်းကအားလော့လေးကိုစိတ်ပူလို့ပါနန်းတော်ကိုလွမ်းလို့မဟုတ်ပါဘူး.......
အစ်ကိုကသူ့ကြောင့်ထင်နေတယ် တကယ်တော့အစ်ကိုမိဘတွေအိမ်တော်မှာနေခိုင်းပေမယ့် နယ်စပ်မှာပဲအတူနေပြီးအစ်ကိုနားအနီးကပ်ပြုစုခွင့်ရအောင်လိုက်လာတာချစ်လွန်းလို့ပါအစ်ကို........အင်းပါလင်ရှင်း...အစ်ကိုနားလည်ပါတယ်....ချစ်ပေးလို့ကျေးဇူးပါကိုယ့်ရဲ့ဇနီးလေး.....ကိုသိတာေပါ့အားေလာ့ေလးကိုလင်ရှင်းဘယ်လောက်ချစ်မှန်းမောင်နှမနှစ်ယောက်အမြဲအတူရှိခဲ့ကြပြီးအခုလိုရုတ်တရပ်ခွဲလိုက်ရတော့လွမ်းနေရှာမှာပေါ့....လင်ရှင်းကိုဖတ်ထားတာလွတ်ပေးလိုက်ပြီး အားလော့ကိုသတိရရင်တွေ့လို့ရအောင်အစ်ကိုလုပ်ပေးမယ်.....
တကယ်လားအစ်ကို...
ကိုယ်နဲ့ပုကျိအဆက်သွယ်ရှိပါတယ်လင်ရှင်းအားလေ့ေလးကိုတွေ့ချင်ရင်အစ်ကိုစီစဉ်ပေးမယ်ခဏလောက်တော့စောင့်ပေးပါ.....ဒါပေမယ့်လင်ရှင်းကျန့်အိမ်တော်ကိုပြန်ရမယ်.......
ဒါဆိုလင်ရှင်းအစ်ကိုနဲ့ခွဲရမှာပေါ့......အလိုလည်းလင်ရှင်းမလုပ်နိုင်ဘူးအဟင့်ဟင့်.....😭😭😭