3. Fejezet

46 3 2
                                    

Amíg Josh próbált beszélni én addig teljesen máshol jártam. Megint eszembejutott a fehér ló. Körülöttem minden elmosódott és hirtelen magam elött láttam a szépséget. Intett a fejével, hogy kövessem. Ekkor Josh megrángatott.

- Julie!!! - kiáltott rám, én pedig egyből kikerültem az álmodozásból.

- Mivan?

- Alexa mondta, hogy valami nem stimmel veled. Nos mostmár értem mire gondolt - gúnyolódott.

- Kössz. Egyépkén ha érdekel akkor elmondom mért nem figyelek mostanság semmire. De szerintem nem érdekel annyira - vágtam vissza, vagyis csak próbáltam.

- Na akkor mond mi az ami így elveszi a fejed? Talán én? - amint kimondta ezt a kérdést azonnal röhögésben tört ki én pedig lekevertem volna neki egy pofot.

- Nagyon vicces, de vajon ki az az idióta aki rólad álmodozik - vágtam vissza mire abbahagyta a nevetést.

Hirtelen zajra lettünk figyelmesek és az ajtó felé fordultunk. Valami feldőlt. Éreztem, hogy ami kint van nem bánt.  Így hát elindultam az ajtó felé. Josh csak kérdő tekintettel nézett felém de én csak mentem tovább. Elértem az ajtót és óvatosan kinyitottam. Itt Josh is felkelt már a kanapéról és elindult felém. Ki néztem az ajtón és teljesen lefagyott a tekintetem. A fehér ló volt és egy középkorú pasas aki egy kötelet szorongatva közeledett a lóhoz. Tágra nyílt szemekkel néztem, és amikor a pasas a kötele pörgetni kezdte odarohantam.

- Julie állj meg!!! - hallottam Josh hangját, de nem törődtem vele.

Ellöktem a férfit aki elesett és elvettem a kötelet. Josh felé dobtam aki felvette azt. Én a földönfekvő palira néztem majd a lóra. Meghajtotta fejét mintha köszönetet akarna mondanki. A férfi ezidő alatt magához tért és csak nézett fel.

- Te meg mitképzelsz, mit csinálsz?!? - ordította majd feltápászkodott és az oldalán lévő övhöz kapott.

A ló felemelte a fejét én pedig a férfira néztem. Az előrántott egy pisztolyt és rámszegezte. Josh aki éppen erre tartott futóra vette a lépést. Én csak álltam mozdulatlanul és félszemem a lovon volt. Ekkor eldörrent a pisztoly. Én az eget bámultam és könnyes szemmel összeestem. A karomban iszonyatos fájdalom lett úrrá. Már semmit se láttam, minden elmosódott.

Josh

Rohantam a férfi felé és hirtelenbe ellöktem de csak elsült a fegyver. Eltalálta Juliet.
Én addig pofoztam a férfit amíg ki nem dölt teljesen. Majd a lányra és a lóra néztem. A ló velem egyszerre odakúszott Julie-hoz. Lefeküdt mellé én pedig gyorsan leszedtem a pulcsim és odanyomtam Julie karjához.

- Most mi a fészkes fenét csináljak?!? Hívjak mentőt? Vagy rendőrt? - záporoztak a kérdések a fejemben.

Ekkor eszembe jutottak a haverjaim. Hamar bekötöttem a lány karját, és fel akartam venni, de a ló nem engedte. Az felémkerekedett. Próbáltam elmagyarázni EGY LÓNAK, hogy csak segíteni akarok. Végül csak sikerült felvennem a lányt és amint felvettem a ló közelebb jött. Fejét Julie sebesült karjához tette fejét majd felnézett és elvágtatott. Felraktam Julie-t a motoromra és nekivátam az erdei útnak. Röpke 15 perc után megérkeztem Mark-hoz aki éppen Alexával telefonált. Amint felém fordult és megnézte az ájult lányt tágra nyílt szemekkel nézrtt felém.

- Mark? MARK!!! - kiabált Alexa a telefonba.

- Bocs Alexa de majd késöbb vissza hívlak - és azzal a lendülettel kinyomta és kiugrott a terasz kerítésén.
- Mi történt?!? - ordított.

- Ez egy hosszú történet, de szivesen elmondom csak elöbb segíts.

Felvittük Julie-t egy fehér szobába és letettük az ágyra. Letekertem karjáról átázott, véres pulóverem és Mark bekötözte a sebet.

- Most már elmondod mi történt? - fordult felém miután az utolsó csavart is elhelyezte.

- Biztos tudni akarod?

- Nem bízol bennem vagy mi?!? Te csináltad?!?

- Dehogy is!!! Azt hiszed ilyet csinálnék?!? Egy random pasas volt. Egy fehér lovat akart elkapni erre Julie odarohant hozzá és ellökte. A pasas dühbe gurult és elővette a pisztolyát. Én is nekimentem, hogy ne találja el Julie-t de a karját csak elkapta a golyó.

- Wow! És mi lett a pasassal?

- Nem tudom. Addig pofoztam amíg ki nem dőlt. Aztán feltettem Julie-t a motorra és ide jöttem.

- A rendörséget értesítetted?

- Mégis hogyan?!? Nem maradhattam ott! Annak az embernek fegyvere volt! Ha ott maradtam volna lehet, hogy most engem is elkéne látnod nem csak őt.

- És a fehér ló? Azzal mi lett?

- Elment. Be az erdőbe. De nem akarta elöször elengedni Julie-t

- Hogy érted azt, hogy nem akarta elengedni?!? - kiáltott rám haverom mire én csak annyit feleltem, hogy;
- Mennyünk ki a szobából, kint mindent elmondok.

Azzal elindultunk az ajtó felé. Még utoljára vissza néztünk az ájult lányra majd megfordultunk és lementünk a nappaliba.

Merj nagyot álmodniTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang