Csak mentünk az úton és reménykedtünk, hogy senki se vett minket észre. Én már nem tudtam mit csinálni, teljesen összetörtem. Fogalmam se volt mit tegyek, mit ne tegyek, vagy hogy hogy kerültek ide ezek az emberek. És mért pont a mi iskolánkat. Lassan megérkeztünk Markék házához.
- Na gyerekek eddig mindenki megvan? - kérdezte nevetve Mark.
- Mert most nem ide jövünk hanem az én saját erdei házamhoz.
- Kapaszkodjatok egy kis terepmotorozás lesz.A két fiú teljes lendülettel berontott az erdőbe. Tényleg elég jó terep volt. Tuti Mark csinálta meg viszont én nem voltam nagyon oda az ugratókért.
- Milyen messze van még? - tettem fel a kérdést enyhén álmos hangon Joshnak.
- Nyugi nemsokára ott vagyunk. Még három kanyar és megérkezünk.
Meglepő volt, hogy ilyen rendesen válaszolt. Azt hittem valami gúnyt vág a fejemhez, de ezek szerint tudja mikor lehet viccelődni és mikor komoly a helyzet. Mind eközben megérkeztünk Mark erdei házához. Mit ne mondjak nagyon szép ház volt. A fiúk lassítani kezdtek majd megáltak.
- WoW Mark ezt te építetted? - jött az első gondolatom.
- Josh is segített. Ketten húztuk fel ezt a kis faházat - mondta majd letette bukósisakját és elővette a kulcsát.
Mi is ugyanígy tettünk és már indultunk volna be amikor... A fehér ló megérkezett.
Egyenesen a ház felé vágtatott, de persze megint lelassított mikor elég közel ért. Természetesen mindenki rám nézett egyből. Kicsit kínos volt, de nem érdekelt. Én csak odarohantam a lóhoz és megsimogattam. Terveim közt szerepelt ma, hogy megkeresem, de ezek szerint ő keresett meg engem. Volt nálam egy alma azt odaadtam neki ő pedig szépen elvette.- Azta ez az a ló akit mondtál Julie? - kérdezte Alexa.
- Igen. Ugye milyen szép! - mondtam és intettem barátnőmnek, hogy jöjjön közelebb.
Alexa elindult és mikor odaért ahol én álltam a ló lehajtotta neki is a fejét jelezve, hogy megsimogathatja. Ekkor egy nyerítést hallottunk, de nem a fehér lótól. A fehér ló hátra nézett és várt. Egy gyönyörű fekete ló jelent meg. Fehér hold alakú folt volt a homlokán és lábain fehér zokni. Csodás volt pont úgy mint a fehér. Odaált a fehér ló mellé és minket kezdett szemügyre venni. Mikor befejezte odafordult Alexához és lehajtotta fejét. Alexa szeme tágra nyílt és fogalma se volt mit tegyen.
- Simogasd meg - mondtam mosolyogva és barátnőm kezét megfogva óvatosan a ló fejéhez tettem.
Alexa megsimogatta a lovat és elmosolyodott.
Alexa
Teljesen ledöbbentem. Egyszerűen nem tudtam mit tegyek amíg Julie meg nem fogta a kezem és a ló fejéhez tette. Megnyugvást éreztem. Mintha minden félelmem eltünt volna mikor simogattam. Nagyon jó érzés volt. Majd felemelte fejét és mintha mondani akart volna valamit. Fejét mégközelebb tolta az én fejemhez. Én ekkor reflex szerűen megöleltem és ő pedig vissza ölelt. Nagyon tetszett. Amint felnéztem barátnőm vigyorgó tekintetét lattam csak és nem tudtam eldönteni, hogy felpofozzam vagy majd magához tér.
Julie
Elképesztő volt ezt végignézni. Mintha a lovak kiválasztottak volna minket. Két teljesen ismeretlen lányt akik majd hogy nem semmit sem tud a lovakró sőt még sose ültek lovon.
- És most mi lesz? - fordult felém Alexa.
- Ő most kiválasztott téged. Mint ahogy a fehér engem - magyaráztam. Vagyis csak próbáltam.
YOU ARE READING
Merj nagyot álmodni
AdventureSzia kedves olvasó. Most végigkövetheted Julie és barátainak életét. Rengeteg izgalommal fogsz találkozni, de persze lesznek megható és szomorú pillabatok is. Ugyebár egy sorozatban vagy regényben nem csak boldogság van. Ilyen az élet is. Néhány ré...