Julie
Mikor felébredtem megint a fehér szobában voltam. Felültem és elgondolkodtam mi is történt tegnap. Behunytam szemem és minden eszembe jutott. Felkeltem és az ablakhoz mentem. A kilátás gyönyörű volt az egész erdőt látni lehetett. Ekkor halk lépteket hallottam az ajtó felé közeletni. Megfogtam egy párnát és halkan oda mentem az ajtó mögé. Óvatosan kinyílt az ajtó és valakí belépett, én pedig azzal a lendülettel rásóztam a fejére.
- Mi a fene!!! - ordított fel Josh, majd felém fordult.
- Bocs nem tudtam, hogy te vagy az, olyan nagy csendben jöttél - mondam és elnevettem magam.
- Nagyon vicces mondhatom. Elöször serpenyővel most meg párnával.
- Nézd a jó oldalát. Legalább a párna puha nem úgy mint a serpenyő - mosolyogtam és nyujtottam a kezem, hogy keljen fel a földről.
- Miért vagy fent ilyen korán? - kérdezte Josh.
- Noss nem tudok vissza aludni. Mondjuk alapból se tudok sokáig aludni. Na és te miért vagy fent? Tudtommal te nem arról vagy híres, hogy korán kelsz.
- Nem, tényleg nem arról vagyok híres, hogy korán kelek. Mark felébresztett. De Alexa hogy hogy még mindig alszik azután, hogy akkorát kiáltottam?
- Nem tudom, de én kimegyek levegőzni - mondtam és elindultam az ajtó felé, de Josh mefogta a karom.
- Ha a lovat akarod megkeresni akkor azt ajánlom sürgősen tegyél le róla. Tegnap is mi fedeztünk titeket, hogy a szüleitek ne essen pánikba.
- Csigavér. Mint említettem csak levegőzni megyek. Semmi kedvem még egy olyan napot megélni mint a tegnapi - és azzal a lendülettel kirántottam a karomat Josh kezéből és elindultam le.
Kiléptem a teraszra és megcsapott a kellemes erdei levegő, ami nem volt tele autó gázzal. A madarak csicseregtek, minden nyugott volt. Semmi sem ronthatta volna el. Leültem az egyik székre és élvesztem a környezet varázsát. Ekkor felbukkant Mark motorjával együtt ami eléggé hangulatromboló volt.
- Hátt te mért vagy fent ilyen korán? Még csak 7 óra - kérdezte Mark miközben vette le sisakját.
- Felkeltem és nem tudtam vissza aludni. De te hova mentél?
- Csak a kisboltba, valami kajáért. Éhes vagy?
- Nem, megvagyok. De lenne egy kérdésem...
- Halgatlak.
- Mikor építettétek ezt a házat, és mért pont ide? Ne érts félre pazar a kilátás az emeletről, és remek a kornyezet is....
- Értem a célzást. A házat 1 éve építettük és rengeteget kerestük a tökéletes helyet amig meg nem találtuk ezt a tisztást. Mind a kettőnknek bejött szóval...elkezdünk építkezni.
- Wow, hát le a kalappal. Szöper lett. Nekem nagyon tetszik.
- Azta neked tud bármi is tetszeni - halottem meg egy gúnyos hangot hátam mögül.
Josh volt az és elégedett arccal nézett le rám. Egy kicsit irritáló volt, mert így mégkissebnek éreztem magam. Majd kihúzott egy széket és leült ő is.
- Nekem sok minden tetszik kivéve a gúnyolódásod - mondtam majd elfordultam.
- Nyugi, ne kapd fel a vizet. Csak pénkodok.
Hirtelen megcsörrent a telóm én pedig szívinfarktust kapva felvettem.
- Szia anya. Mi a csudáért hívsz reggel 7-kor?
KAMU SEDANG MEMBACA
Merj nagyot álmodni
PertualanganSzia kedves olvasó. Most végigkövetheted Julie és barátainak életét. Rengeteg izgalommal fogsz találkozni, de persze lesznek megható és szomorú pillabatok is. Ugyebár egy sorozatban vagy regényben nem csak boldogság van. Ilyen az élet is. Néhány ré...