14. Fejezet

16 1 2
                                    

Julie

Rettentően meglepődtem amikor hírtelen minden fájdalmam elmúlt. Egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy ez, hogy lehetséges. Minden esetre kíváncsi voltam az idegen beszédére és arra, hogy miért dobott le vagy 3 m-ről.

- Na szóval... Nem vagyok rossz ember, és nem akarlak titeket bántani - kezdte - csupáncsak ti vagytok azok akiket már régóta kerestem. Ti ketten vagytok a kiválasztottak, a lovaitokkal eggyüt. Nektek kell segítenetek nekünk, ti vagytok minden reményünk...Nélkületek nincs meg a jövője a világomnak...

Amint ezt elmondta mindenki ledermedve, tágra nyílt szemekkel bámult szinte a semmibe és vártuk hátha valakinek van valami reakciója. Kisvártatva Josh volt az első aki felszólalt.

- Tisztázzunk valamit. Ki vagy te? Honnann jöttél? és miről beszélsz??? - állt tanácstalanul, karbatett kézzel.

- A nevem Diana, és én vagyok az utolsó örző az én generációmban. - Na jó maradjunk annyiban, hogy senki se számított erre a válaszra.                                                                                                                      - Én nem idevalósi vagyok, én egy teljesen máshelyről jöttem, amit ti el se tudtok képzelni. Ott minden más mint a ti világotokban. De most nem ez a lényeg. Alexa, Julie a segítségetekre van szükségem. Ti vagytok a két kiválasztott a következő generációból. Nektek kell segítenetek nekem, hogy legyőzzétek azt ami az én világomat rettegésben tartja...

- NA CSAK, HOGY TISZTÁZZUK! - ordított fel mellettem Alexa - TE MOST AZT MONDOD, HOGY EGY MÁSIK VILÁGBÓL JÖTTÉL?!? EZT PONTOSAN, HOGY TERVEZTED, HOGY ELHISSZÜK?!? - folytatta a kiabálást.

- Nézzétek nincs sok időnk...én egy barát vagyok aki segítségre szorul... Én értem a lovaitokat, és ők is értenek engem, szóval kérlek segítsetek... - szinte már könyörgött a nő, hogy segítsünk neki. Most mit ne mondjak elég kínos volt ezt végignézni...

- Ha nem "ebből a világból jöttél" akkor honnan? - kérdeztem nyugodtan és egy lépést előre léptem Starshine-nal.

- Noss az én világomat senki sem ismeri, ez nem olyan mint egy másik bolygó vagy egy ország. Ez egy olyan hely ahova csak kiválasztott emberek juthatnak el, vagy esetleg ezen a helyen születtek. Ezen a helyen minden más mint az alapvető világban. Itt mindenki békében és nyugaloban él és boldog, hogy szabad lehet... Gyönyörű az egész, és rétek, folyók, hegyek, völgyek amerre csak nézel. Néhány völgyben kis falvak vannak ahol nyugalomban élnek az emberrek, lovakkal eggyütt...

- De ha nyugalomban éltek akkor miért kell a segítségünk? És egyáltalán, hogy tudnánk mi segíteni? Azt se tudjuk, hogy juthatnénk el ebbe a "másik" világba. Ez valami másik dimenzió vagy mi? Ráadásul mi csak tinik vagyunk, hogy akarod, hogy segítsünk? - fejeztem ki magamat reményeim szerint érthetően. - És az mit takar, hogy te vagy az utolsó örző...?

- Nugyalom volt...amíg egy lány meg nem tudta mekkora hatalma is van, és mindent robadöntött. Viszályt keltett, öszeugrasztotta a legjobb barátokat és mindenkit egymás ellen fordított...vagyis majdnem mindenkit. Volt olyan akire nem hatott a gonosz szólítása és ők szembeszáltak a lánnyal, de sajnos kudarcot vallottak...minden remény odaveszett...A lelkükben különleges erő volt, olyan mint a tietekben. Bennetek ugyanaz a lélek van aki azokban a harcosokban akik megpróbálták legyőzni...viszont csak ketten vagytok és így nem vagytok elég erősek ahoz hogy le tudjátok győzni.

- Kik próbálták legyőzni a hatalomra törő lányt? - kérdezte Mark hosszas csendbenléte után.          - És hányan voltak? Nekik is volt hasonló erejük mint annak a lánynak?

- Öt kiválasztott próbálta letaszítani Eris-t azomban nem jártak sikerrel...Csak négyen voltak azon a napon amikor elhatározták, hogy a borzalomnak vége lesz...

- De mérrt nem jött el az ötödik? És mi törrtént vele? - kérdeztük barátnőmmel egyszerre.

- Az ötödik tag nem jelent meg a viadalon...és a többiek nem vártak rá tovább...ötlet nélkül belevetették magukat a harcba és csak reménykedni tudtak abban, hogy sikerülni fog legyőzni a gonoszt és újra békéthozni...Noss...ez csak félig teljesült be...Eris eltűnt a négy lovassal eggyütt, és sosem látták őket ismét... Amikor eltüntek hallani lehetett egy hangot ami ki kiáltott a csata helyszínéről és ezt mondta: "Majd mikor a Hold eltakarja a napot és a csillagok eggyütt állnak, visszatérek és legyőzlek titeket" ...és abban a percben egy hatalmas fényvillanással eltünt Eris és a négy kiválasztott lovas lovaikkal eggyütt...

Noss a történet egyszerűen hihetetlennek bizonyult, mégis volt valami alapja a lovak miatt. Mivelhát mi más magyarázat lenne arra, hogy ez a két ló csak úgy a semmiből felbukkan és nem támad rád ijedtében? Ez a történet volt az egyetlen magyarázat (ha nem is logikus) ami erre a kérdésre alfogadható volt.

- Most azt akarod mondani, hogy minket kiválasztottak arra, hogy legyőzzünk egy idegen gonoszt és békét hozzunk egy világra ;-; ? - kérdezte totál tágranyílt szemekkel Alexa.

- Hááááát.... nagyjából igen...Tudom furán hangzik, de....

- EZ OLYAN MINT EGY ŐRÜLT FILM AMIBEN MI VAGYUNK A FŐSZEREPLŐK!!!!!! - visítozott bsrátnőm. - EZ OLTÁRI!!!! És egyépként hogy kéne legyőznünk? Azt mondtad négyen indultak ellene az öt helyett, mi pedig csak ketten vagyunk. Nem akarom elrontani a belénk vetett bizalmad, de esélyünk sincs ezek szerint így kettőnknek...- közölte barátnőm fúl komolysággal.

- Azt mondtad bennünk is van egy különös lélek...mire céloztál? - kérdeztem kicsit félénken azok után, hogy Alexa ordítozva közölte (nagyjából) a tényeket.

- Van bennetek valami különleges ami kapcsolatot teremt köztetek és a lovaitok közt. Ez a kötelék erősebb minden gyűlöletnél. A lovaitok lelke szintén különleges amint megérzik az álltaluk kiválasztott ember auráját, azonnal segítségükre sietnek ha esetleg bajba kerülnének vagy ilyesmi, és az első találkozásnál a lelketek és benne az a különleges erő amiösszeköt titeket kibontakozik és elválaszthatatlanok lesztek. Leegyszerüsítve lélekben eggyek vagytok.

A csapat szóhoz sem jutott a kis prédikáció után. Teljesen lesokkolt minket ez az egész történet az elejétől egészen a végéig. Az utolsó kérdésem csupán ennyi volt...

- Ha ez a kapcsolat mindennél is erősebb, akkor hogy lett a lány gonosz...?


Merj nagyot álmodniWhere stories live. Discover now